Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Nu online
312 gasten en 11 vaste bezoekers (ga toch fietsuh, Duncton, LdHmolletje, Tristan, Nieky, Black_and_White, Schulz, Mollenvanger-MV, FrankLapidus, Gupp, Starlight)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 6 7 8 [9]
  Print  
Auteur Topic: Survivor 30: Worlds Apart  (gelezen 48562 keer)
Hadewychisdemol
Winnaar Geheim van Gizeh 2013, winnaar The Amazing Race 2015

Geslacht: Man

Surfing is probably my #3 passion in life!

« Antwoord #160 Gepost op: 22.05.2015, 20:55:28 »

Ben ik de enige die dat 100% verwacht had?

What if the colonists never flipped on the greatest empire in the world?
Lucy

Geslacht: Vrouw

Life is like theatre <3

« Antwoord #161 Gepost op: 22.05.2015, 22:50:33 »

Ik had er niet over nagedacht maar het was leuk Grin
Maar ik heb hem na de uitslag en eerste ronde reünievragen uitgezet omdat ik niet mocht kijken van jou Tongue

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
D*N
Actief Lid
Winnaar De Wonderen der Wereld 2014 en 2015, winnaar Expeditie Robinson pool 2014, winnaar The Amazing Race 2015

Survivor Host

« Antwoord #162 Gepost op: 22.05.2015, 23:36:27 »

Wat een finale...

Sierra haar exit was echt het bewijs dat ze toch niet zo geweldig was. Elke keer had ik nog een beetje hoop dat we dat vuur zouden zien toen lindsey werd weggestemd bij sierra, maar ze bleef kleurloos Droevig.

Dan en Will hun excuses waren toch een beetje dubbel. "Ja ik wist niet van je achtergrond". Nadat ze de opmerkingen hadden gemaakt wisten ze het wel, het werd zelfs besproken tijdens tribal, waar waren jullie excuses toen? Dan kreeg ook veel te veel screentime, ik snap dat Jeff boos was dat hij slecht over survivor loopt te praten. Maar er zitten ook mensen in die cast die veel positiviteit hebben gebracht die nu helemaal niets mochten zeggen Duimen omlaag.

Carolyn is echt ondergewaardeerd. Ze heeft het spel echt goed gespeeld en verdiende meer stemmen. De FTC was trouwens over het geheel best wel gehaast en slaapverwekkend. Alleen Jenn en Shirin hadden echt iets te zeggen en kwamen goed over Volmondig Ja.

Ik kijk over het geheel toch terug op dit seizoen als eentje die lichtelijk tegenviel. Werkt natuurlijk ook niet als Jeff vantevoren zegt dat het één van de beste seizoenen is Roll Eyes. Winnaar wel goed en verdiend Bravo!, dat red het toch een beetje.
« Laatste verandering: 22.05.2015, 23:38:33 door D*N » Gelogd

The Pretty Lies, The Ugly Truth
planetwave

« Antwoord #163 Gepost op: 27.05.2015, 18:07:37 »

De FTC was trouwens over het geheel best wel gehaast en slaapverwekkend. Alleen Jenn en Shirin hadden echt iets te zeggen en kwamen goed over Volmondig Ja.

Iets te zeggen tegen de rest van de jury ja... ik denk dat daar tijd genoeg voor was op Ponderosa. Is het trouwens niet de bedoeling zich tot de overblijvers te richten?

catshee

« Antwoord #164 Gepost op: 27.05.2015, 18:23:58 »

Je mag zeggen en doen wat je wilt. Waarschijnlijk mag je zelfs tot 100 tellen als je daar blij mee bent Tongue

En wat ik begrijp over juryhuizen enzo... Dat er veel onderling gepraat wordt over het spel is volgens sommigen een missconceptie, de mensen waarmee je op het eiland/in het spel niet mee praatte ga je in het juryhuis niet ineens wel veel mee praten (tenzij je er natuurlijk heel vroeg uit ligt)
D*N
Actief Lid
Winnaar De Wonderen der Wereld 2014 en 2015, winnaar Expeditie Robinson pool 2014, winnaar The Amazing Race 2015

Survivor Host

« Antwoord #165 Gepost op: 27.05.2015, 18:36:10 »

Iets te zeggen tegen de rest van de jury ja... ik denk dat daar tijd genoeg voor was op Ponderosa. Is het trouwens niet de bedoeling zich tot de overblijvers te richten?

Iets toe te voegen tot de discussie over wie er zou moeten winnen, daar gaat het natuurlijk om tijdens de FTC.

planetwave

« Antwoord #166 Gepost op: 28.05.2015, 14:13:53 »

Iets toe te voegen tot de discussie over wie er zou moeten winnen, daar gaat het natuurlijk om tijdens de FTC.

Is FTC een open discussie? Waarom probeert men mede juryleden eigenlijk te overtuigen? Frustraties? Zich beter achten dan de rest? De spotlights opzoeken? Ik begrijp het niet zo goed...
« Laatste verandering: 28.05.2015, 14:45:26 door planetwave » Gelogd
D*N
Actief Lid

Survivor Host

« Antwoord #167 Gepost op: 29.05.2015, 00:29:48 »

Is FTC een open discussie?
Ja
Citaat
Waarom probeert men mede juryleden eigenlijk te overtuigen?
Omdat die stemmen Roll Eyes.
Citaat
Frustraties? Zich beter achten dan de rest? De spotlights opzoeken? Ik begrijp het niet zo goed...
Hun mening uiten? "jureren" en zeggen wat zei ervan denken? Ik snap het probleem niet zo goed  Lips Sealed.

planetwave

« Antwoord #168 Gepost op: 1.06.2015, 14:27:30 »

Ik snap het probleem niet zo goed  Lips Sealed.
Geen probleem, ik snap gewoon niet goed waarom de desbetreffende juryleden zo bejubeld worden.
Lucy

Geslacht: Vrouw

Life is like theatre <3

« Antwoord #169 Gepost op: 6.06.2015, 19:10:13 »

Omdat ze goede punten maakten

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
planetwave

« Antwoord #170 Gepost op: 6.06.2015, 23:41:02 »

Omdat ze goede punten maakten

Mijn punt is dat het aan de overblijvers is om punten te scoren :-)
KD.
Winnaar pool WK 2006, winnaar Trivial Survivor 2010, winnaar Zap! 2013

« Antwoord #171 Gepost op: 18.10.2015, 16:11:05 »

Ik heb net de laatste aflevering van dit seizoen gekeken. Gezien de uiteindelijke afloop vond ik het toch wel een goed seizoen. Ik ging er eigenlijk al een aflevering of 5 vanuit dat er sowieso een slechte winnaar zou komen, omdat ik het niemand van die 'Axis of Evil' Alliance gunde (misschien met uitzondering van Sierra, maar die was zo passief...). Mijn favoriete kandidaten gingen er na de samensmelting allemaal snel uit.

Fantastisch dat Mike het hem dan toch flikt. Duimen omhoog! Duimen omhoog!

Die Mama C speelde het tactisch gezien natuurlijk wel redelijk goed (hoewel het wegstemmen van haar maatje Tyler betekende dat ze het daarna niet meer in eigen hand had). Maar ik vond het erg zwak dat zij gewoon haar mond hield toen Will zo achterlijk tegen Shirin tekeer ging, zeker in haar hoedanigheid als 'Mama'.
Pagina's: 1 ... 6 7 8 [9]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005