Auteur Topic: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)  (gelezen 77235 keer)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #60 Gepost op: 25-10-2013, 17:24:36 »
Ik vond het wel erg slecht spel van Kat, gelukkig voor Vytas!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #61 Gepost op: 25-10-2013, 17:49:52 »
Wie wil er nou iemand daten die die merge niet haalt  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #62 Gepost op: 25-10-2013, 17:50:24 »
Ja ben ook blij met de uitkomst! Lijkt op Survivor Vanuatu  ;D

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #63 Gepost op: 25-10-2013, 20:12:53 »
Voorspelbare aflevering maar ondanks dat erg van genoten. Zodra we zoveel van Kat zagen en ze zei dat het soms gewoon slim is om je mond te houden, wisten we eigenlijk al dat Kat zichzelf uit het spel zou praten.

Vytas speelde dat overigens perfect ::jaja::

Maar nog beter is Tina. Het enige loved-one koppel in de nieuwe stammen en er is niet eens sprake van geweest dat Katie eruit gestemd moest worden. Dat is indrukwekkend ::bravo::

Coconut bandits blijven geweldig. Vooral Tyson ::rofl:: Weet alleen niet of het verstandig van ze is om nog steeds zo hard achter Aras aan te gaan :-\\

Ik kijk iig uit naar volgende week ;D

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #64 Gepost op: 25-10-2013, 21:04:28 »
Tyson speelt het inderdaad er goed en ook nog eens grappig ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #65 Gepost op: 31-10-2013, 14:56:21 »
Nog steeds Vanuatu style  ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #66 Gepost op: 31-10-2013, 16:07:53 »
Het is lang geleden dat zoveel van mijn vroege-favorieten zo ver in het spel komen. Afgezien van Rupert (en in mindere mate Candice) had ik weinig binding met de kandidaten die tot nu toe van het strijdtoneel zijn verdwenen. De opmerkingen van Kat in het begin van deze aflevering waren zowel droevig als lachwekkend. Ze staat wel erg onzeker in haar relatie met Hayden. Deze laatste ging op een slimme manier om met het dilemma, door de beslissing bij Kat neer te leggen kan hem weinig verweten worden (terwijl het mijns inziens erg duidelijk was dat hij haar plaats niet wilde innemen). Bij de immuniteitsuitdaging had ik overigens niet vreemd opgekeken als Tyson op een slinkse manier had geprobeerd om de boel te saboteren. Met het oog op de naderende samensmelting en de mogelijke hereniging van Aras en Vytas was dit namelijk een ideaal moment geweest voor een afrekening met Aras. Gelukkig heeft hij niet voor deze risicovolle benadering gekozen, hetgeen wederom aangeeft dat Tyson meer geduld dan ooit heeft.

De samensmelting is vooralsnog één groot vraagteken met alle verschillende fracties in ogenschouw: Galang, Tadhana, nieuw Galang, nieuw Tadhana, bloedbanden en de returnee van Redemption Island. Zonder een geliefde aan mijn zijde zou ik proberen om zo snel mogelijk de bloedbanden te verbreken. Niet alleen omwille van de kracht van de bloedbanden maar ook omdat daarmee twee voormalige winnaars weg te spelen zijn. Bovendien is het relatief gemakkelijk om de anderen te overtuigen van het gevaar van de bloedbanden. De individuen hebben de overhand als John terugkeert en de koppels als Laura M. terugkeert (Laura B is zo goed als kansloos gezien de volgende uitdaging). Alles wijst erop dat de lijnen volgende week in het zand getekend gaan worden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #67 Gepost op: 31-10-2013, 16:25:49 »
Kat: "at least i didnt cry"

1 minuut later

Kat:  :\'( :\'( :\'(
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #68 Gepost op: 1-11-2013, 00:02:29 »
Wederom geluk voor Vytas, al zag ik het wel wat aankomen met Laura B; lomp als een olifant in een porseleinenkast. Van heel groot belang zal zijn of Laura M terug in het spel komt, dan zullen er namelijk 3 'koppels' (Aras-Vytas, Tina-Katie en Laura M-Ciera) in het spel zijn die dan denk ik aanvankelijk wel zullen samenspannen tegen de overige 5. Zo niet dan omgekeerd en gaan de koppels naar huis. Maar wie weet loopt het toch nog anders, moeilijk te voorspellen maar van mij mogen ze stilaan eens die immuniteitsmunt gaan zoeken...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #69 Gepost op: 1-11-2013, 09:30:55 »
Ik moest zo lachen om Laura B ::rofl::.
Die denkt dat ze een slimme move maakt door de leiding te nemen. Dit snapt duidelijk het spel niet ::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #70 Gepost op: 1-11-2013, 11:38:11 »
Ik moest zo lachen om Laura B ::rofl::.
Die denkt dat ze een slimme move maakt door de leiding te nemen. Dit snapt duidelijk het spel niet ::rofl::

Ik denk ook niet dat ze veel van Rupert kan leren, wat het spel betreft  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #71 Gepost op: 1-11-2013, 17:57:04 »
Ik denk ook niet dat ze veel van Rupert kan leren, wat het spel betreft  ;D
Nee inderdaad ;D. Maar die had nog in zijn voordeel dat hij goed kon survivalen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #72 Gepost op: 3-11-2013, 14:31:49 »
Maar nu zitten ze wel met Aras en Vytas samen in de samensmelting. Iets wat iedereen juist wilde voorkomen...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #73 Gepost op: 4-11-2013, 20:01:30 »
Maar nu zitten ze wel met Aras en Vytas samen in de samensmelting. Iets wat iedereen juist wilde voorkomen...

Wellicht vonden Tina en Katie het bij nader inzien strategischer om in ieder geval nog één ander team van geliefden naar de samensmelting te loodsen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #74 Gepost op: 6-11-2013, 12:35:47 »
Dat zou kunnen, dat maakt het wel een stuk begrijpelijker. 

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #75 Gepost op: 8-11-2013, 11:41:32 »
Jammer, maar een slimme zet..!  :)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #76 Gepost op: 8-11-2013, 14:51:08 »
Aras z'n arrogantie kost 'm uiteindelijk z'n kop. Slimme zet Tyson, net als het geheim houden van het ontdekken van de munt. Benieuwd wat Vytas nu gaat doen...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #77 Gepost op: 14-11-2013, 11:43:12 »
M'n favorieten er uit, Aras en Vytas! Wat dat betreft is het mooi dat het duel met 3 personen is (dan is het trouwens geen duel..) Maar toch zie ik liever gewoon 1 vs 1, dat maakt het toch spannender. Ik denk dat Aras of Vytas terug gaat komen in het spel.

Verder: Monica..  ::) Shut up!  :P
Ik denk niet dat moeder en dochter volgende week tegen elkaar gaan..

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #78 Gepost op: 14-11-2013, 19:05:40 »
Ik zie het nut.van redemption island na de samensmelting niet.
Je gaat aras toch niet meer een miljoen dollar geven als die al weggestemd is en vlak voor de finale pas terugkomt.

Verder vond ik de babysitters van Tina hilarisch  ::rofl:: en moet Monica der snavel gaan houden.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor: Blood vs Water (seizoen 27)
« Reactie #79 Gepost op: 14-11-2013, 21:49:04 »
Ja ik denk ook dat de broertjes RI nu gaan domineren en we gaan opbouwen naar een episch einde van hun jarenlange rivaliteit voor het laatste duel (aangezien beiden toch wel een erg goede edit hebben gehad).

Verder lijken Tyson en Gerv in controle te blijven en lijkt het me dat Laura of Ciera als volgende naar huis gaan. 

Wat betreft de winnaar weet ik het echt niet. Ik kan Aras en Vytas op dit moment zelfs nog steeds zien winnen. Tyson lijkt soms te dominant om te gaan winnen maar wie weet. Gerv is ook een goeie. Het lijkt me iig niet Monica of Laura en ik zie Katie het ook niet tot de top halen. Hayden heeft een kansje maar dat is toch vrij nihil en Caleb lijkt na Brads blindside verdwenen te zijn. Ciera heel misschien aangezien ze toch steeds meer op de voor grond begint te treden.

Ik blijf het iig een leuk seizoen vinden ;D