Auteur Topic: Survivor 23: South Pacific  (gelezen 102201 keer)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #60 Gepost op: 2-10-2011, 16:50:38 »
Edna: "Wie komt er terug? Russell? Oh ik hoop niet dat het opnieuw Russell is ^__^"
Brandon: "Eh... ja... dat zou nogal slecht zijn... :-/"

Christine: "Over wie zitten ze te praten? Wie wil Coach wegstemmen?"
Edna: "Goh ik weet het niet... Ik vermoed Sophie."
Christine: "Maar Sophie staat bij hen O__O... Wat voor onzin is dat nu?"
Edna: "Erm ik moet mijn tas halen. Eilandraad vanavond ^__^ *rent weg*"
Christine: *Stemt op Edna*

En om af te sluiten, deze reactie van Stacey:



Om deze drie dingen heb ik ook hard moeten lachen.  ::rofl::
Vooral Stacey's reactie kwam echt vanuit het niets.

Maar Brandon vind ik eigenlijk nog wel interessant. Hoewel hij ook extreem vaak het centrum van een scène is, vind ik het interessanter dan wat zijn oom altijd deed. Brandon is absoluut niet mijn favoriet, maar ik ben wel benieuwd waar zijn instabiliteit naartoe zal leiden. Misschien dat ik hem daarom ook best wel vind lijken op Sugar van Gabon.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #61 Gepost op: 2-10-2011, 18:36:17 »
btw mensen, ik raad iedereen die er goesting voor heeft aan om eens deze topic (in 't Engels) te lezen op Sucks. Een heel interessante en gedetailleerde analyse van het verhaal v.h. Seizoen. Een echte aanrader.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #62 Gepost op: 3-10-2011, 19:05:27 »
Hier staan ook af en toe wel leuke opmerkingen.

Vooral dit stuk van Semhar verontruste me wel:

“There isn’t anything that I wouldn’t do for this man,

I would even take off my clothes and give him a private show

To the tunes of the soul cause he’s all that I need and more…

I would give birth to 10 of his children without any drugs to help ease the pain

And then I would give him one more just because our love is that insane…”
« Laatst bewerkt op: 3-10-2011, 19:22:39 door Terloops »

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #63 Gepost op: 4-10-2011, 19:29:16 »
Ik heb ineens heel veel goesting om BBUS4 te bekijken vanwege ms. Song.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #64 Gepost op: 4-10-2011, 19:35:57 »
Jun is inderdaad hilarisch ::rofl::
Vooral bij rtvzone was ze geweldig (Rob C. trouwens ook)

Nog niet echt toegekomen aan de recaps op deze site en ook nog niet aan Rob zijn podcasts :(


Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #65 Gepost op: 6-10-2011, 16:51:21 »
Een van mijn favoriete proeven met die gewichten opladen.

Bij het verkrijgen van een record wordt geen rekening gehouden met hoe lang je al met een zwaar gewicht staat.
Maar toch leuk dat 1 van de leukste deelnemers (Dawn) de winst binnensleepte. Ik ga ervan uit dat ze meer tilde dan haar eigen gewicht.

Toch vind ik dat er wat meer regels moeten komen. Het gewicht op je kont laten rusten zou eigenlijk niet moeten mogen. Straks gaan mensen nog liggen en zeggen ze leg het gewicht maar bovenop me.

In de preview van vorige week werd de 'coup' van Cochran wat meer opgeblazen dan het was. Er werd indirect gesuggereerd dat zijn team de immunityproef zou verliezen, want een bold move kan je eigenlijk alleen maken bij tribal council, waar ze nu niet heen gingen. Wie weet hoe allianties in 3 dagen nog weer kunnen veranderen.

Ook vraag ik me af wat Russell van zijn neef vindt tot nu toe. Hij zit de helft van de tijd te snotteren en om vergiffenis te vragen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #66 Gepost op: 6-10-2011, 18:06:53 »
Deze aflevering stikte van de awkward moments.. met als hoogtepunt Edna die haar bandana (even de naam kwijt? :P) aan lil'Hantz probeerde te geven tijdens tribal! Lol..

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #67 Gepost op: 6-10-2011, 20:42:48 »
Brandon verpest het seizoen door zo veel aandacht te krijgen. Het is verschrikkelijk (en) vermoeiend.

Ik was heel blij om zo veel DAWMINATION te zien tijdens de proef. Echt een geweldig moment.

Ik hoop dat Dawn/Jim/Cochran er in slagen zich te redden, ondanks het feit dat ik Jim NOG STEEDS niet mag. Echt een Entertainment killer, die vent.

Coach word nogal saai. Ik wil de oude, grappige Coach, niet een Rob kopie.

Edna is geweldig grappig. Haar incompetentie was erg onderhoudend en ik ben blij dat ze overleefde. (net als Anne in dit seizoen van ER btw).

Ik mocht Stacey ook wel, eigenlijk... maar ik had haar wel lieve wanneer ze in onomatopeeën praten i.p.v. de binnesmondse zinnen van deze aflevering. Nochthans wist ik haar wel te pruimen.

Sophie heeft DRINGEND MEER ZENDTIJD NODIG UGH ROBBED GODDESS.

Ik denk da dat 't is? Betere aflevering dan de vorige, in ieder geval.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #68 Gepost op: 6-10-2011, 20:50:09 »
Waarom hebben zwarte vrouwen vaak zo'n attitude? Of worden ze daarop gecast?

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #69 Gepost op: 6-10-2011, 22:23:58 »
Zonder enige twijfel typecasting, Terloops. Ookal moet ik zeggen dat Stacey's attitude me wel kon bekoren (*BLAM*). Daarbij we hebben al zwarte vrouwen gehad met een meer gematigde attitude dan iemand zoals Yasmin, Na'Onka en Stacey (zoals Cirie, Francesca, Ramona, Linda, Taj, Vecepia...)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #70 Gepost op: 7-10-2011, 15:24:55 »
Pfff, alsof één (hoe heette vorig seizoen ook alweer?) niet genoeg was. De cast is leuker dan vorig seizoen maar het lijkt weer een grote pagonging te worden.

Hopelijk krijgen we volgend seizoen geen mensen die voor de achttiende keer terugkeren, die mensen weten te goed hoe ze het spel moeten spelen.
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #71 Gepost op: 7-10-2011, 19:53:19 »
klopt het trouwens dat b-side blog geen (photo) recaps meer doet?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #72 Gepost op: 7-10-2011, 22:36:16 »
klopt het trouwens dat b-side blog geen (photo) recaps meer doet?

Ik heb ze ook nog niet gespot dit seizoen  ;)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #73 Gepost op: 13-10-2011, 14:02:22 »
Oh. My. God.

lol ik denk dat na deze aflevering alleen Dawn en Jim nog een kans hebben om te winnen.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #74 Gepost op: 13-10-2011, 16:48:40 »
Heerlijke aflevering! Ik geniet van Coach dit seizoen! Jammer dat ie zo zwart werd neergezet door Stacey tijdens het duel maarja :)

Lekkere blindside! Keep it up people!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #75 Gepost op: 14-10-2011, 20:44:52 »
Beste aflevering tot nog toe! Ozzy maakt wederom zijn reputatie als strategische nitwit waar, je comfortabel voelen in een spel als Survivor is dodelijk. Nu is Ozzy enkel zijn menselijk schild verloren maar als Ozzy niet snel zijn spel aanpast zal hij zelf vroegtijdig naar Redemption Island gestuurd worden. Het grootste probleem is denk ik het compromisloze gedrag van Ozzy, hij kan zich onvoldoende aanpassen als het er echt op aan komt. Geen idee of dat onkunde of onwil is, wellicht een combinatie van beide. De vorige seizoenen waarin hij figureerde bleek al dat hij zich slecht kon inleven in anderen. Jim daarentegen leest mensen voortdurend, geweldig hoe hij inspeelde op de angstgevoelens van Keith om zijn eigen plan vorm te kunnen geven. In dit stadium afrekenen met Elyse is desalniettemin gewaagd. Er zijn teveel subgroepen ontstaan binnen Savaii. Hetgeen perfect is voor 'free agents' als Cochran maar gevaarlijk voor de leden van de voormalige kernalliantie (Keith, Whitney, Ozzy en Jim). Als Jim zich een buitenstaander voelde binnen de kernalliantie is deze zet echter goed te verdedigen. Dat is niet het geval voor Keith en Whitney, afgezien van Ozzy hebben zij het minste gewonnen en meeste verloren met het wegstemmen van Elyse. De band tussen Ozzy en Keith is op zijn minst beschadigd, Keith en Whitney kunnen nu als een gevaarlijk duo worden aangemerkt, Jim heeft meerdere mogelijkheden tot zijn beschikking en Cochran heeft nieuw leven gekregen. Voor het verdere verloop van dit seizoen is dit evenwel een welkome verandering, een ontmantelde kernalliantie brengt meestal veel onvoorspelbaarheid met zich mee.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #76 Gepost op: 15-10-2011, 17:01:43 »
Ik dacht ook dat Ozzy niet van gedachten gebracht kon worden, maar vorige keer dat ze moesten stemmen, stemde hij ook op iemand waar hij niet op wilde stemmen maar de rest wel. Ik denk dat Ozzy nog 30% van het intellect Yul moet hebben en 5% van de achterdocht van Russell om een allround survivor te worden.

Trouwens bij die RI proef. Stond er ergens in de spelregels dat je niet met je hand de opening mocht blokkeren?

De proef, ook al is het wel vermakelijk om naar te kijken, is toch min of meer een loterij. Ik had wel het idee dat Ozzy bezig was een heel groot stuk af te knagen, maar het lukte hem niet op tijd.

Leuke aflevering, en ook al zie ik Ozzy niet graag naar RI gaan. Het zou er wel voor kunnen zorgen dat Ozzy weer eens zijn A game laat zien ipv het slappe gehang wat we nu steeds in beeld hebben.

Overigens merk ik nog weinig van Cochran dat hij zoveel verstand van het spel heeft. Hij heeft vooral aan Jim te danken dat hij nog in het spel zit.
« Laatst bewerkt op: 15-10-2011, 18:19:48 door Terloops »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #77 Gepost op: 21-10-2011, 00:33:31 »
Aflevering 6 liet opnieuw Ozzy van zijn domme kant zien.

Ik zou behoorlijk nerveus worden als ik in een alliantie met Brandon zou zitten.

Misschien dat het toch slimmer was van Coach als hij Brandon meteen had verteld dat zoeken naar de idol geen zin meer had.

Persoonlijk zou ik het niet eens zo heel erg vinden dat de stemming verdeeld was over 2 personen die maar wat tegen je core alliance aanhangen. Als je maar zeker bent dat iedereen weer dezelfde target heeft nu deze vervelende keuze is gemaakt. Waar ik alleen bang voor ben is dat Coach Edna ook zal sparen ten nadele van iemand van de core 5 als ze nog iemand moeten wegstemmen. Daar heeft het iig naar mijn mening alle schijn van.

Te zien aan de vooruitblik gaat er in aflevering 7 helemaal niks spannends gebeuren.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #78 Gepost op: 21-10-2011, 14:21:28 »
Deze aflevering was simpel, leuk en toch spannend. Ik wist echt niet of het Edna of Mikayla zou worden. Uiteindelijk ben ik blij dat Edna er nog is. Ze zit in een interessante positie nu ze het enige buitenbeentje is en ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen en wat ze gaat doen als ze in de samensmelting komt.

Als ik Rick was geweest zou ik ook niet zo snel weten wat nu slimmer is om te doen. Of Mikayla naar Savaii zou gaan in de samensmelting was niet echt duidelijk, maar ze is over het algemeen wel sterk in de proeven. Edna is zeker loyaal, maar zwakker in de proeven. Toch kun je hier ook weer stellen dat er meestal wel een rol is voor de minder sterke personen in proeven. Sophie moest deze keer bijvoorbeeld alleen maar touwtjes ontknopen volgens mij en meelopen. Dat had Edna denk ik ook wel kunnen doen. Lastig dus.

Brandon is echt een losgeslagen kannon. Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren als hij te weten krijgt dat Coach de idol heeft.  :P

Het valt me op dat ik me dit seizoen aan niemand echt stoor. Het zijn allemaal wel leuke of interessante personen.  :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #79 Gepost op: 26-10-2011, 00:11:57 »
op papier is Mikayla naar RI zenden de best oplossing, om tenminste te hopen dat zij kan voorkomen dat Christine terugkomt en naar Savaii flipt.

Ik denk echter dat men het volledig fout aangepakt heeft, door Mikayla te laten VOELEN dat ze niet echt deel uitmaakte van het team.

Maar ja, we zien wel wat het wordt.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*