Auteur Topic: Survivor 23: South Pacific  (gelezen 102211 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #120 Gepost op: 21-11-2011, 23:35:54 »
Ik denk dat het wel slim is. Voor hem gaan er denk ik eerst nog een aantal andere uit.
Coach is helemaal weg van hem, en coach bepaald wat er gebeurd.
Al verwacht ik dat het niet lang duurt voordat het echt smerig gespeeld gaat worden.
Maar ik denk niet dat Coachran daar het eerste slachtoffer van wordt.
There's no show like a reality show ;)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #121 Gepost op: 22-11-2011, 11:04:09 »
De beelden die we te zien krijgen suggereren idd dat Coach hem nog wel wat langer in het spel wil houden, Voor Coach telt maar 1 ding .. de juiste mensen meenemen naar de finale en ik kan me voorstellen dat Cochran wel in dat plaatje past .. De Savaii mensen denken `overloper` de Upolu mensen denken ´jij bent eigenlijk niet echt Upolu´.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #122 Gepost op: 24-11-2011, 15:31:57 »
Coach is echt walgelijk in de Recap

"HOE DURFT MIKAYLA EEN EXTRA SCHEP SUIKER IN HAAR KOFFIE TE DOEN. IK GA HAAR EENS PESTEN DOOR EEN STUK SPEKVET IN HAAR BIJZIJN TE VERORBEREN! DAT ZAL HAAR LEREN."

Stfu Coach.  >:( Jongens, wat hoop ik dat hij verliest.  ::niet-ok::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #123 Gepost op: 24-11-2011, 17:25:52 »
Haha, ik ben helemaal voor Coach dit seizoen  :P

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #124 Gepost op: 24-11-2011, 17:26:46 »
Trouwens wel een leuke recap aflevering! Vind het anders maar niks (en had ook zeker liever een nieuwe aflevering gezien) maar wat we te zien kregen was wel allemaal nieuwe footage  ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #125 Gepost op: 24-11-2011, 20:04:24 »
Ik heb bijna de hele aflevering doorgespoeld. die recap afleveringen vind ik altijd stom

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #126 Gepost op: 26-11-2011, 16:30:58 »
Ik heb bijna de hele aflevering doorgespoeld. die recap afleveringen vind ik altijd stom
Ja dat heb ik ook.
Het zijn voornamelijk beelden die niet goed genoeg waren om de echte uitzending te halen, nu allemaal achter elkaar gemonteerd tot één saaie aflevering  ::niet-ok::
Zie veel liever gewoon de volgende aflevering.
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #127 Gepost op: 1-12-2011, 19:59:05 »
Ik dacht even dat Rick er uit zou vliegen! Toch wel jammer dat het Cochran is..

Zou wel een stunt zijn als ie weet te winnen van Ozzy  :P

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #128 Gepost op: 2-12-2011, 17:59:54 »
Als Cochran wint tegen Ozzy... lol  ::rofl::

Bah, dit seizoen kan me amper boeien. Ik vind het echt slecht.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #129 Gepost op: 2-12-2011, 23:10:36 »
Alleen overloper Coachran (die het blijkbaar wel slim heeft gespeeld) zit er nog in.

Het is nog steeds niet gebleken dat Cochran het slim gespeeld heeft.
Maar hij heeft nog een kans tegen Ozzy, maar dan zal het toch wel een minder fysieke proef moeten worden dan we tot nu toe hebben gezien.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #130 Gepost op: 8-12-2011, 13:45:52 »
Het is nu zeker dat het dom was wat Cochran deed. Hij is 7e geworden en was als hij trouw was aan zijn tribe sowieso 6e geworden. Maar soms moet je wat proberen zullen we maar zeggen.

Edna, wat een verrassing :)

Waarom kan dit seizoen me zo weinig boeien? Wat gaat er verkeerd? Een early 5-way alliance is er wel vaker geweest. Maar om de een of andere manier voelt het nu saaier dan ooit. Zou de Survivor formule zijn uitgewerkt?

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #131 Gepost op: 8-12-2011, 15:35:01 »
Waarom kan dit seizoen me zo weinig boeien? Wat gaat er verkeerd? Een early 5-way alliance is er wel vaker geweest. Maar om de een of andere manier voelt het nu saaier dan ooit. Zou de Survivor formule zijn uitgewerkt?

Dit is precies wat ik denk en me afvraag. :P
Vooral dit seizoen en Redemption Island boeien me zo weinig.
Ik denk dat het aan één (of meer) van het volgende ligt:

- Het feit dat er geen tribe switches zijn geweest, waardoor alle spelers gemakkelijk kunnen peilen wie de beste banden met elkaar hebben. In Nicaragua ging het vanaf de merge alle onvoorspelbare kanten op en ik denk dat dat vooral lag aan de tribe switch waardoor er niet echt één duidelijke dominante groep was.
- De editing maakt alles zo voorspelbaar. De muziek waaraan je al vijf seconden van tevoren kunt horen dat iemand een proef wint/wordt weggestemd. Hoe eentonig de personages worden neergezet. De overdreven previews. Ik denk dat als je dit niet bewust opvalt, dat je het wel onbewust door hebt doordat je de patroontjes herkent.
- Het contrast tussen de terugkerende spelers en de nieuwkomers is ook te groot. In bijna alle seizoenen waar deze twee groepen samen in één seizoen zaten deden de terugkerende spelers het over het algemeen beter dan de nieuwkomers (2/18 kandidaten zijn terugkerende spelers in Guatemala, Redemption Island en South Pacific en hoeveel daarvan zitten er elke keer in de finale?)

Maar ik heb hoop voor het volgende seizoen. De beschrijving ervan bevalt me wel en ik verwacht dat als de personages er ook goed zijn dat het een veel beter seizoen kan zijn dan de laatste twee, dus Survivor krijgt van mij nog een kans. ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #132 Gepost op: 8-12-2011, 19:31:33 »
Het huidige seizoen kan mij ook niet bijster boeien. De personages zijn overwegend eendimensionaal, er is weinig tot geen opschudding, er zijn weinig verassingen op speltechnisch gebied en de proeven zijn herkauwt. Coach lijkt gek genoeg de enige te zijn die echt bezig is met het spel, de overige kandidaten wachten tot vijf voor twaalf om een zet te maken en dan is het vaak al te laat. Edna, Rick en Cockran hadden een paar eilandraden terug samen met Whitney en Dawn een coup moeten plegen. Het afwachtende gedrag van de kandidaten is gewoon erg saai om naar te kijken, helemaal wanneer de rest (proeven, drama, karakterontwikkeling) ook nog tegenvalt. Brandon was de eerste paar afleveringen interessant, maar zijn strijd met innerlijke demonen kan het seizoen niet dragen. Hopelijk worden de laatste afleveringen beter en komen er nog enkele spelwendingen (Rick die op een cruciaal moment immuniteit wint, de 'returnee' van Redemption Island die immuniteit wint of Sophie/Albert die zich tegen Coach keren).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #133 Gepost op: 8-12-2011, 23:09:47 »
Ik VERACHT Brandon echt zoooo hard. Was het nu echt nodig om Edna constant te kleineren terwijl het al overduidelijk was dat ze de volgende exit zou zijn? (rhetorische vraag).

Wat een walgelijk mens. En zijn vader is niet veel beter (ookal probeert die tenminste het spel te spelen... terwijl hij niet eens in het spel zit  ::rofl::). Hoe komt het toch dat al die Hantzen allemaal zo'n verschrikkelijke, weerzinwekkende, moralistisch-perverse pestkoppen zijn?
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #134 Gepost op: 9-12-2011, 10:07:56 »
Edna, Rick en Cockran hadden een paar eilandraden terug samen met Whitney en Dawn een coup moeten plegen.

Op zich met je eens, maar ik snap Rick niet helemaal in je lijstje. Ik had eerder een Albert verwacht. Ik denk dat Rick zich vrij veilig voelde. Rick is veel te passief in dit spel. Albert lijkt het spel wel te willen spelen maar als het puntje bij het paaltje komt blijkt hij toch niks met zijn boude beweringen te doen. Sophie lijkt een close ally van Albert (ze verraadt immers zijn stoute plannen niet), maar zij is echt extreem in haar behoudende gedrag (niks opschudden zolang je het goed hebt).

@.Da Wizz Wat heb je gehoord van het volgende seizoen dat je bevalt? Ik weet nog niks van wat er gaat gebeuren.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #135 Gepost op: 9-12-2011, 19:29:58 »
Op zich met je eens, maar ik snap Rick niet helemaal in je lijstje. Ik had eerder een Albert verwacht.

Ik denk dat Rick en Brandon op dit moment achteraan in de hiërarchie staan. Nu is het goed mogelijk dat Rick door Sophie, Albert of Coach bij één of ander plan betrokken wordt en daardoor een plaatsje in de hiërarchie opschuift maar dat zal niet de perceptie van andere kandidaten over hem veranderen (té passief). Als Rick actief betrokken zou zijn geweest bij het afzetten van de machthebbers zou hij tenminste enig argument kunnen inbrengen op het moment dat hij voor de jury staat. Dan zat er wellicht toch een brein achter de stille cowboy en had hij de anderen al die tijd op het verkeerde been gezet. Rick kan op dit moment nog wel in de finale komen (al zet ik mijn geld er niet op in) maar zal nooit kunnen winnen doordat hij niks anders heeft gedaan dan het bewandelen van al gebaande wegen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #136 Gepost op: 9-12-2011, 19:45:24 »
@.Da Wizz Wat heb je gehoord van het volgende seizoen dat je bevalt? Ik weet nog niks van wat er gaat gebeuren.

Voor de zekerheid in spoilers mochten er mensen zijn die twists niet willen weten:  ;)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #137 Gepost op: 15-12-2011, 17:08:13 »
Woah, het was even heel duidelijk dat Albert zou gaan.. maar nope! WTF Brandon? ...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #138 Gepost op: 16-12-2011, 04:47:01 »
Woah, het was even heel duidelijk dat Albert zou gaan.. maar nope! WTF Brandon? ...

Hij was zo dom zijn ketting af te geven,
dan kun je het verwachten. Heel stomme zet.
Maar ik ben blij dat hij eruit is, was het gezever over zijn innerlijke strijd na 1 aflevering al zat.
Nu hoop ik wel dat hij Ozzy verslaat, want die kan ik nog minder uitstaan.
Hoop dat de finale tussen Coach, Sophie en Albert gaat. Dan gaat het echt vuurwerk geven denk ik.
Als Ozzy erbij komt wint hij sowieso, hij krijgt alle stemmen van zijn oud kampgenoten (op Cochran na, en zelfs die misschien ook).
En zelfs Edna zie ik nog wel voor hem stemmen.
En door zijn arogante houding gun ik het Ozzy op zijn allerminst.
Van mij mag Coach of Sophie winnen, en dan nog het liefste Sophie.
There's no show like a reality show ;)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #139 Gepost op: 17-12-2011, 12:09:25 »
Blergh, ik kijk nu al op tegen de 5 minuten reunion waar Russell Brandon zijn gameplay mag afkraken :(

Voor de zekerheid in spoilers mochten er mensen zijn die twists niet willen weten:  ;)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Had dat ook al gelezen. Als het waar is, maakt het de kans op een Pagong-seizoen gelukkig wel een stuk kleiner. Maar goed we zullen het maandag wel zien ;)