Auteur Topic: Survivor 19: Samoa  (gelezen 135599 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #160 Gepost op: 13-12-2009, 12:33:26 »
Brett die wint, stel je voor.

Heb hem het hele seizoen nog niet gezien, en meer als 5 regels heeft ie ook niet gezegd!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #161 Gepost op: 14-12-2009, 14:26:18 »
Brett die wint, stel je voor.

Heb hem het hele seizoen nog niet gezien, en meer als 5 regels heeft ie ook niet gezegd!

Daarom denk ik ook niet dat het gaat gebeuren, daar is hij gewoon te onzichtbaar voor en bovendien wordt hij totaal niet geprezen in de blogs van Probst. Dat is de laatste seizoenen toch een aardige indicatie gebleken voor de kandidaat die uiteindelijk wint. Brett zal een dezer weken wel weggestemd worden, ik zie Foa Foa niet de fout maken de laatst overgebleven gemeenschappelijke vijand een ticket naar de finale te geven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #162 Gepost op: 14-12-2009, 15:13:50 »
. Brett zal een dezer weken wel weggestemd worden,

De finale is zondag al  ::tandpastasmiley::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #163 Gepost op: 14-12-2009, 15:24:09 »
jaaaa!!! Dan kan ik het mss nog net zien. :D. Als ik maandag geluk heb en vroeg op sta kan ik het zien. anders moet ik wachten tot het nieuwe jaar :(

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #164 Gepost op: 14-12-2009, 19:39:35 »
Ik ben ook erg benieuwd wat voor finale we krijgen! Net zoals Russell zei: als ik de ander was had ik me weggestemd! Vreemd dat ze dat nog niet serieus geprobeerd hebben maar wie weet is Mick nu aan de beurt om voor spannende momenten te zorgen :) Ik vind Nathalie ook een gevaarlijke dame voor de eindzege trouwens!!

Maar Brett, nee, die zie ik liever niet winnen....Nietszeggend en saai mannetje!

Zondag finale? Dat wordt dus pas na onze vakantie kijken helaas :\'(
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #165 Gepost op: 14-12-2009, 20:15:15 »
Je gaat toch niet op vakantie als de Survivor Finale online is?  :o Ik was thuis gebleven  ::hypocriet::

 ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #166 Gepost op: 14-12-2009, 21:17:39 »
De finale is zondag al  ::tandpastasmiley::

Het gaat me allemaal veel te snel :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #167 Gepost op: 14-12-2009, 22:29:39 »
Je gaat toch niet op vakantie als de Survivor Finale online is?  :o Ik was thuis gebleven  ::hypocriet::

 ;D

 ::kissass::

 :P
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #168 Gepost op: 14-12-2009, 22:47:16 »
Als het aan mij ligt komt Shambo zeker in de finale.
En hoewel Russ het qua geld niet nodig heeft, heeft hij het spel wel geniaal gespeeld.
Dus hij verdient het ook wel.
Naast deze twee zie ik het liefst Nathaly of Mick in de finale.
En Brett zou ik het ook gunnen,
omdat het me wel komisch lijkt als hij uiteindelijk uit het niets iedereen nog weet te verrassen.
There's no show like a reality show ;)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #169 Gepost op: 17-12-2009, 10:24:00 »
jaaaa!!! Dan kan ik het mss nog net zien. :D. Als ik maandag geluk heb en vroeg op sta kan ik het zien. anders moet ik wachten tot het nieuwe jaar :(

Het duurt meestal wel iets van 2,5 uur hè  ;D
Ik ben erg benieuwd wie er wint. Ik hoop nog steeds Russell.

Daarom denk ik ook niet dat het gaat gebeuren, daar is hij gewoon te onzichtbaar voor en bovendien wordt hij totaal niet geprezen in de blogs van Probst. Dat is de laatste seizoenen toch een aardige indicatie gebleken voor de kandidaat die uiteindelijk wint.

Ik weet eigenlijk niet of je die conclusie wel kan trekken. Probst heeft dit jaar voor het eerst ook niet gezegd wat hij van het seizoen vond (omdat hij Tocantins vorig jaar de hemel in prees, terwijl veel Amerikanen er niets aan vonden). Het kan dus makkelijk dat Jeff het een slecht seizoen vindt, omdat Brett in de finale komt. Susie van Gabon gaf hij toch ook pas in zijn laatste twee blogs enige aandacht? Daarbij heb ik volgens mij weleens gelezen dat Jeff Probst zelf ook pas enkele uren voor de finale weet, wie 'the ultimate survivor' is.
« Laatst bewerkt op: 17-12-2009, 10:26:09 door honeymaker »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #170 Gepost op: 17-12-2009, 10:42:59 »
Het duurt meestal wel iets van 2,5 uur hè  ;D
Ik ben erg benieuwd wie er wint. Ik hoop nog steeds Russell.


Na 1,5 uur is altijd wel bekend wie er heeft gewonnen  ::tandpastasmiley::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #171 Gepost op: 17-12-2009, 11:49:10 »
Ik weet eigenlijk niet of je die conclusie wel kan trekken. Probst heeft dit jaar voor het eerst ook niet gezegd wat hij van het seizoen vond (omdat hij Tocantins vorig jaar de hemel in prees, terwijl veel Amerikanen er niets aan vonden). Het kan dus makkelijk dat Jeff het een slecht seizoen vindt, omdat Brett in de finale komt. Susie van Gabon gaf hij toch ook pas in zijn laatste twee blogs enige aandacht? Daarbij heb ik volgens mij weleens gelezen dat Jeff Probst zelf ook pas enkele uren voor de finale weet, wie 'the ultimate survivor' is.

Het is dan ook niet echt een conclusie, zoals ik het nu bekijk ligt het gewoon in de lijn van verwachtingen. Het is gewoon moeilijk voorstelbaar dat een mannelijke winnaar gedurende het hele seizoen nagenoeg onzichtbaar is in zowel de afleveringen als de blogs van Probst. Ik geloof niet dat Probst pas enkele uren voor de finale weet wie de winnaar is, daarvoor is hij namelijk veel te veel betrokken bij Survivor.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #172 Gepost op: 17-12-2009, 11:52:38 »
Hier spreekt hij dat zelf trouwens ook tegen:

Citaat
UGO: How tough is it to keep your mouth shut about what's going to happen? I mean, obviously, there are contracts. Do you ever catch yourself?

JP: Yeah, all the time. The good thing is, if you keep talking, then you can cover it, you can slip up and keep talking and slip up again and keep talking and slip up again and keep talking and then say, "Well, you figure out which is the truth." I mean, we have so many lies going, and we have so much misinformation that there is usually an out; there is usually a way to recover. I can tell you who the winner is right now and you wouldn't know whether to believe me or not.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #173 Gepost op: 17-12-2009, 12:15:27 »
Het is gewoon moeilijk voorstelbaar dat een mannelijke winnaar gedurende het hele seizoen nagenoeg onzichtbaar is in zowel de afleveringen als de blogs van Probst.

Dat eerste ben ik inderdaad met je eens. Het is eigenlijk nog nooit voorgekomen dat iemand die zo weinig in beeld kwam, heeft gewonnen. Bob in Gabon zag je ook niet heel veel, maar hij kwam wel een stuk regelmatiger in beeld.
Een finaleplaats voor Brett (als ze final 3 doen) is naar mijn idee echter nog steeds wel mogelijk. Het viel me trouwens ook op dat ze Brett in de eerste paar afleveringen wel regelmatig lieten zien. Niet pratend in biechten o.i.d., maar wel bij bijvoorbeeld challenges. Naar mijn idee zat daar regelmatig een shot van 'een lachende Brett' in. Alsof ze wilden zeggen: let op, hij zegt misschien niets, maar hij gaat het wel heel ver schoppen. Hierdoor had ik ook minder moeite met het onthouden van zijn naam dan van de Galu-vrouwen.
In ieder geval, iemand als Natalie zie ik nog wel winnen. Die is ook niet heel dominant, maar wel dominant genoeg om te kunnen winnen.

Hier spreekt hij dat zelf trouwens ook tegen:

Dat is waar ook. Ik wist dat ik hier iets over gelezen had, maar dat is dit geweest. Verkeerd onthouden!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #174 Gepost op: 18-12-2009, 14:51:32 »
En toen was Shambo niet meer nodig.  :P Alhoewel ik toch betwijfel of het wel zo handig was van Russell. Hij wist zeker dat Shambo nooit op hem zou stemmen. En de rest ziet hem wel als een gevaar voor in de finale omdat hij het zo sterk heeft gespeeld! Spannend! Als Brett gewoon eerst maar eens de eerstvolgende proef verliest  ;D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #175 Gepost op: 18-12-2009, 16:48:36 »
Het was een leuke aflevering en ik denk ook dat Russell beter Shambo had kunnen sparen....Het trio Nathalie, Brett en Mick kan nu gevaarlijk worden. Al hielp de hulp van de Lord niet echt  ;)Ik vond Shambo deze aflevering trouwens rete-irritant! Maar Jeff zijn vragen over haar kapsel waren wel weer leuk :)

De kokosnotenproef was hilarisch, het gezicht van Jaison toen die kokosnoten vielen en Shambo met haar voorspellende gave ;D

Op naar de finale! Die voor mij zal moeten wachten tot 28 december maar wat in het vat zit.... ;)

Heren en dames hier: ik wens jullie hele fijne Kerstdagen ::bravo::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #176 Gepost op: 18-12-2009, 17:17:46 »
Van hetzelfde Langkous  ;)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #177 Gepost op: 18-12-2009, 18:21:44 »
Ik heb me heerlijk lopen ergeren aan de geestelijke bekrompenheid van Natalie en Brett, waarom maken zoveel gelovigen zich toch keer op keer onsterfelijk belachelijk? Streven ze nu echt naar dat soort onsterfelijkheid? Ik kan ze nog vergeven dat ze vallen voor het Christendom maar de wijze waarop ze dit geloof uitdragen is gewoon te kleingeestig. Alsof een opperwezen zich druk zou maken om een oneerbaar spel waarbij materialistisch gewin voorop staat. En dan ook nog die opmerkingen tussendoor: “God has taken care of me, for sure”, daar gaan mijn nekharen van overeind staan. Laten we het er maar op houden dat er veel Amerikanen zijn met dit soort vreemde overtuigingen doordat de indoctrinatie daar geen strobreed in de weg wordt gelegd.

Terug naar Survivor: Brett is gevaarlijk! Het is op dit moment moeilijk om te zeggen of het wegstemmen van Shambo verstandig was. Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat Foa Foa als collectief nog steeds bestaat, dat er scheuren ontstaan is logisch in deze fase van het spel. Indien Mick ervoor gaat zorgen dat Brett een immuniteitsuitdaging gaat verliezen dan is het wegstemmen van Shambo in retrospectief een goede zet geweest. Echter Shambo was wel een geweldige speler om mee te nemen naar de finale daar ze waarschijnlijk weinig tot geen stemmen had gekregen. Vooral Russell kon haar wat dat betreft goed gebruiken omdat ook hij slecht lijkt te liggen bij de jury. Aan de andere kant: het is heel goed mogelijk dat Shambo voor Russell gaat stemmen (althans als ze niks te horen krijgt over de denigrerende opmerkingen die hij over haar maakte en geen vreemde dromen fabriceert in de laatste nachten) en dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.

Laat die finale maar komen, ik ben erg benieuwd hoe alles zich gaat ontvouwen! Ik zet mijn geld nog steeds op Natalie of Mick als Soul Survivor. Daarmee zou het grote verhaal van dit seizoen de wijze waarop Russell verliest zijn. Alhoewel hij de hype niet heeft waargemaakt kan je denk ik wel stellen dat Russell de ster van het seizoen is. Zonder hem zou het seizoen veel minder spraakmakend zijn geweest.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #178 Gepost op: 18-12-2009, 18:23:50 »
Heren en dames hier: ik wens jullie hele fijne Kerstdagen ::bravo::

Bedankt, hetzelfde en een fijne vakantie!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Survivor 19: Samoa
« Reactie #179 Gepost op: 19-12-2009, 13:00:52 »
Ik heb me heerlijk lopen ergeren aan de geestelijke bekrompenheid van Natalie en Brett, waarom maken zoveel gelovigen zich toch keer op keer onsterfelijk belachelijk?

Had jij dat ook al? Mijn tenen bleven nog net niet haken in de vloerbedekking. Hoewel het het nog net niet haalt bij die scène waarin Sugar de urn met as van haar vader in een Gabonese rivier leegkiepert. Dat was pas erg!
Verder vroeg ik me af of een zekere Coach niet ineens uit de bosjes tevoorschijn zou komen. De prayer warriors zijn immers een interessante aanvulling op de warrior, de wizard en de dragon slayer........ ;) Maar die 'briljante' alliantie zal volgend seizoen wel weer worden opgebouwd!

Ik vermoed ook dat Natalie gaat winnen. Als Russell er met de poet vandoor zou gaan, hadden ze hem volgens mij niet zo sterk als een villain neergezet, maar meer als een agressieve, sterke speler (wat hij ook is en daarom verdient hij het geld  :)). Natalie is echter de enige overlevende van de Dumb Ass Girl Alliance, dus zij zal gaan zorgen voor de downfall van Russell (denk ik). Ik vind het wel jammer, want sinds dat christelijke onderonsje tussen Brett en Natalie, gun ik het haar eigenlijk niet meer. Dalton Ross had er ook nog wel een geestig stukje over:

Citaat
Dude, this is God we're talking about? Do you think he's chillaxing in his La-Z Boy recliner with his face painted, a six-pack of Bud, and an oversized foam #1 finger? Sorry to break it to you, but the Man has BIGGER FISH TO FRY! So let's get back to the challenge. If I'm God — and let's all count our blessings right here and right now that I am not — and Natalie starts putting out the prayers to me in this instance, here's exactly how I'm responding: "Are you freakin' kidding me? All the things I have to deal with — disease, famine, genocide, MTV's Jersey Shore — and you're bugging me with this? I mean, it's not even an immunity challenge, for crying out loud! If you were playing for immunity maybe, just maybe, I could understand you asking me to deliver you up a little' somethin-somethin. But a reward challenge? C'mon, now. And just for that, I'm going to cause you to drop 58 coconuts on your next pull. That's right, you heard me! And not only that, but because you hit me on my lunch break, I'm also gonna send Shambo another one of those clairvoyant dreams I have so much fun with and give her the exact number that Jaison is gonna drop. Heck, I may even cause Jeff Probst to inadvertently start breakdancing just to rub it in!

Brett gaat de finale volgens mij ook niet meer halen. In de previews spreken ze namelijk over '3 tribal councils'. Dat wordt dus een final 2. Ik denk niet dat hij dat gaat halen.

Jullie ook allemaal fijne dagen hier!
Ik kom hier volgende week nog wel even terug, denk ik. Het laatste deel van de finale staat bij mij voor dinsdag gepland  :)