Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Nu online
294 gasten en 13 vaste bezoekers (Mollenvanger-MV, Duncton, peterterh, LdHmolletje, Nieky, G-root, Black_and_White, KD., Starlight, Tristan, Schulz, FrankLapidus, Gupp)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Auteur Topic: Survivor 1: Borneo  (gelezen 36075 keer)
TheeZakje

Geslacht: Man

« Antwoord #60 Gepost op: 30.06.2009, 21:01:16 »

Ben bezig met China (daar is nog geen topic voor Tongue) en ben in 2 dagen al bij aflevering 10. Maar nu zit er een fout in aflevering 10 Droevig Na de immuniteits proef doet het geluid heel raar, en later is er zelfs helemaal geen geluid meer!!

En ik kan ook geen goede torrent vinden lijkt het wel  Roll Eyes Bah!!
Robbieazerty

« Antwoord #61 Gepost op: 30.06.2009, 22:16:24 »

Ik heb het topic aangemaakt voor je. Als er nog mensen zijn die momenteel een reeks kijken waar nog geen topic van is of die al iets van zo'n reeks willen vertellen, pm me maar.

Je kan natuurlijk zelf ook het topic starten, maar dan is die eerste post niet meer met de info naar de pagina enzo.  Lips Sealed
reaver

Buff Collector

« Antwoord #62 Gepost op: 12.04.2010, 19:13:12 »

Ben terug opnieuw begonnen en goeder getrouw met Survivor Borneo en daar kan je toch duidelijk zien waar Expeditie Robinson de kaas heeft gehaald qua presentatie. 
In de loop der jaren is de presentatie daar ver geëvolueerd maar hier is het nog steeds een beetje zoals de eerste reeksen van Survivor.
TheeZakje

« Antwoord #63 Gepost op: 12.04.2010, 21:07:14 »

Neemt niet weg dat ik Borneo nog steeds beter vond dan elk seizoen van ER  Grin
pepim

« Antwoord #64 Gepost op: 18.10.2010, 20:53:10 »

Wat een geweldige afleveringen dit, ik heb er totaal geen spijt van gehad, dat ik ben gaan kijken. Duimen omhoog!
Hatch
Winnaar pool ER 2008

The snake

« Antwoord #65 Gepost op: 19.10.2010, 12:30:08 »

Wat een geweldige afleveringen dit, ik heb er totaal geen spijt van gehad, dat ik ben gaan kijken. Duimen omhoog!

Duimen omhoog! Duimen omhoog! Duimen omhoog!
plotiemoos

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #66 Gepost op: 28.10.2010, 16:17:08 »

jaja, ook ik ben gaan kijken. ik ben niet verslaafd, maar vind di wel leuke afleveringen.
ben nu in episode 11, en kan deze serie zeker waarderen.

heb ook een paar afleveringen gezien van nicaraqua, maar vind deze serie veel leuker.

Fietsen is gezond. Eet meer fiets.
Vieffan
Forum Moderator

« Antwoord #67 Gepost op: 29.10.2010, 12:54:12 »

jah, nicaragua vind ik niet opper best. Maar vrees niet, andere seizoenen zijn wel weer erg leuk Smiley
reaver

Buff Collector

« Antwoord #68 Gepost op: 29.10.2010, 15:44:07 »

jaja, ook ik ben gaan kijken. ik ben niet verslaafd, maar vind di wel leuke afleveringen.
ben nu in episode 11, en kan deze serie zeker waarderen.

heb ook een paar afleveringen gezien van nicaraqua, maar vind deze serie veel leuker.

Hmm misschien kom je nog terug op je post bij het ergerlijke momenten topic van ER.

Nicaragua is binnen Survivor dan ook veel verder geëvolueerd (persoonlijk vind ik Nicaragua wel een goede opzet hebben, enkel het grootste deel van de kandidaten valt een beetje tegen), als het je het nu nog kan opbrengen om heel de evolutie te bekijken...  Duimen omhoog!
D*N
Actief Lid
Winnaar De Wonderen der Wereld 2014 en 2015, winnaar Expeditie Robinson pool 2014, winnaar The Amazing Race 2015

Survivor Host

« Antwoord #69 Gepost op: 28.12.2013, 22:31:54 »

Next up, toch maar begonnen aan het eerste seizoen. Ben benieuwd of ik niet verveeld raak omdat er geen twisten inzitten.

The Pretty Lies, The Ugly Truth
catshee

« Antwoord #70 Gepost op: 29.12.2013, 16:15:57 »

Next up, toch maar begonnen aan het eerste seizoen. Ben benieuwd of ik niet verveeld raak omdat er geen twisten inzitten.

Borneo komt traag op gang en de gameplay is wat eenzijdig maar heeft wel echt een geweldige cast Bravo!
Goyathlay

« Antwoord #71 Gepost op: 29.12.2013, 21:14:34 »

Borneo is wat mij betreft nog altijd één van de allerbeste Survivor seizoenen. De kandidatengroep is geweldig, er zijn talrijke fascinerende verhaallijnen, meeslepende proeven, veel humoristische momenten en over het algemeen heerst er ook een zeer plezierige onbevangenheid bij de kandidaten. Er is bij de editing opmerkelijk veel aandacht geschonken aan persoonlijke verhalen, motieven, denkbeelden en gedachtegangen. Daardoor krijg je als kijker het idee 'dichtbij' de kandidaten te staan, ze zijn namelijk veelvuldig neergezet als unieke individuen en niet als oppervlakkige karakters. Daarnaast hebben enkele Tagi deelnemers (Richard Hatch in het bijzonder) natuurlijk de basis gelegd voor de tactieken en strategieën die nu nog altijd gebruikt worden. Nu zijn allianties een vanzelfsprekendheid maar toen was het een gewaagde doch gecalculeerde en bedachtzame aanpak om het spel te vormen. Erg mooi om dat 27 seizoenen later nog eens terug te zien, alles wordt daardoor opeens weer in een heel ander perspectief geplaatst.

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."
catshee

« Antwoord #72 Gepost op: 14.08.2014, 20:29:25 »

Dus vorige week begonnen met het idiote idee om Survivor en Big Brother in chronologische volgorde te gaan kijken. Dus SUR1-> SUR2-> BB2-> SUR3-> SUR 4 en ga maar ff belachelijk lang door.

Nu al een dag of 2 klaar met Borneo maar ik wou toch nog ff mijn gedachte kwijt. Allereerst, Greg is by far een van mijn favoriete kandidaten ooit en zeker een van de meest memorabele, maar hij had best wel een crappy tegenvallende edit bij het terugkijken Tongue Verder grote favorieten waren Colleen (grappig, lief en... Love) en natuurlijk Rich. Rudy was een stuk beter deze keer (echt ontzettend grappig en droog), Sue is zeker memorabel en Seans idiote gedrag en naïviteit hielp het seizoen (en de Tagi alliantie Tongue) ook wel.

Bij Kelly heb ik geen idee wat ik van haar moet denken. Ik herinnerde me haar gewoon als die toffe chick, die goed was in de proeven (hoewel ze wel afging bij het roeien tegen een gast die niet eens kon zwemmen Hilarisch) en die moeite had met haar normen en waarden in het spel. Bij deze tweede keer kijken (en nu ik wat ouder ben) zie ik toch een meer "two-faced" persoon, zelfs in haar biechten, en weet ik niet meer echt wat ik van haar moet denken. Plus ik herinnerde me niet die afschuwelijke tramp stamp Verbaasd

Uiteindelijk blijf ik dit een fascinerend en grappig seizoen vinden, met een van de beste casts ooit. De "uitvinding van allianties" en hoe je het spel nu het beste kan spelen en het langzaam bewust worden van wat er allemaal mogelijk is blijft heerlijk om te zien. Verder moet ik toch wel zeggen dat ik Rich nog steeds een erg goede speler vind. Hij was zich heel erg bewust van wat er belangrijk was (observatie en wat anderen denken), begreep dat het belangrijk was om het duidelijk te maken dat hij zou liegen en bedriegen en vind ik de move die hij bij de laatste proef maakt echt super badass. Ook wil ik nog toevoegen dat ik het knap vind dat hij erin slaagt om aan de ene kant het spel goed te spelen en aan de andere kant nog steeds entertainend te zijn. Dus ja dat waren mijn gedachten over Borneo Grin
Miek1999
Winnaar Survivor 2014

« Antwoord #73 Gepost op: 27.02.2015, 22:19:22 »

Vandaag de reünie gezien. Ik vind het best wel een leuk seizoen, dat had ik niet verwacht omdat het zo oud is  Tongue
Maar de kandidaten waren wel erg leuk. De proeven ook wel, maar de proeven uit recentere seizoenen vind ik toch leuker.

En omg, op alfabetische volgorde stemmen  Hilarisch

Next up: The Australian Outback  Cheesy

If you love someone, you tell them
Hadewychisdemol
Winnaar Geheim van Gizeh 2013, winnaar The Amazing Race 2015

Surfing is probably my #3 passion in life!

« Antwoord #74 Gepost op: 27.02.2015, 22:29:22 »

Borneo Love Love Love

What if the colonists never flipped on the greatest empire in the world?
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005