Auteur Topic: Kid Nation  (gelezen 28964 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Kid Nation
« Gepost op: 8-05-2009, 12:31:59 »

Kid Nation

In Kid Nation strijken veertig kinderen (de jongsten 8, de oudste 15) neer in de omgeving van de Bonanza Creek Movie Ranch, New Mexico, voor het avontuur van hun leven. Zónder hulp van volwassenen moeten ze een volledig functionerende samenleving ontwikkelen op de fundamenten van Bonanza City, een oude spookstad. Ze worden hierbij geholpen door een dagboek. Dit dagboek beschrijft de problemen waar de stichters van het vroegere Bonanza tegen aanliepen. Ook bevat het boek oplossingen… die voor de kinderen niet altijd even prettig zijn.

Beleef dit grote avontuur op   ;D RealityWorld's Kid Nation Pagina ;D en praat mee in dit topic ::bravo:: !!
The sun came up and reality set in.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Kid Nation
« Reactie #1 Gepost op: 24-05-2009, 02:07:41 »
Net de eerste aflevering gezien: de max! ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Kid Nation
« Reactie #2 Gepost op: 24-05-2009, 14:49:59 »
Net de eerste aflevering gezien: de max! ::bravo::

Oh en het wordt nog zo veel leuker ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kid Nation
« Reactie #3 Gepost op: 24-05-2009, 15:09:14 »
Het is echt heel leuk, zo willen dat er nog een seizoen komt, maar helaas :(

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Kid Nation
« Reactie #4 Gepost op: 24-05-2009, 15:43:49 »
Het is echt heel leuk, zo willen dat er nog een seizoen komt, maar helaas :(

Idd. Eerst was er nog sprake van een casting voor een tweede seizoen maar nu toch gecancelled :( wie weet in de toekomst.
The sun came up and reality set in.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kid Nation
« Reactie #5 Gepost op: 24-05-2009, 17:28:50 »
Ik heb net de eerste aflevering gezien. Leuke serie inderdaad. Ik ben benieuwd naar de rest.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kid Nation
« Reactie #6 Gepost op: 24-05-2009, 20:08:14 »
Idd. Eerst was er nog sprake van een casting voor een tweede seizoen maar nu toch gecancelled :( wie weet in de toekomst.
Ja ik had het gelezen, maar weet ff niet meer waardoor. Kan me iets herinneren dat er geklaag was, omdat het 'gevaarlijk' ofzo zou zijn. voor die kids.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Kid Nation
« Reactie #7 Gepost op: 24-05-2009, 23:30:37 »
Ja ik had het gelezen, maar weet ff niet meer waardoor. Kan me iets herinneren dat er geklaag was, omdat het 'gevaarlijk' ofzo zou zijn. voor die kids.

Oh oke. Niks van gelezen. Aan de kijkcijfers kan het niet echt gelegen hebben, die waren helemaal niet zo slecht.
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Kid Nation
« Reactie #8 Gepost op: 25-05-2009, 10:24:37 »
Ja ik had het gelezen, maar weet ff niet meer waardoor. Kan me iets herinneren dat er geklaag was, omdat het 'gevaarlijk' ofzo zou zijn. voor die kids.

Maargoed, wat vinden jullie? Is het 'gevaarlijk' voor de kids? Zou jij je kind eraan mee laten doen?

Er is destijds veel ophef over geweest, maar na het zien van de serie lijkt het mij wel mee te vallen...
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kid Nation
« Reactie #9 Gepost op: 25-05-2009, 12:10:44 »
ik vind het niet gevaarlijk, want als er echt iets is dan kan er worden ingegrepen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kid Nation
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2009, 22:46:21 »
Oh, een Kid Nation topic.

Leuke show, één van de beste realityshows waar maar één seizoen van was.

Maargoed, wat vinden jullie? Is het 'gevaarlijk' voor de kids? Zou jij je kind eraan mee laten doen?

Er is destijds veel ophef over geweest, maar na het zien van de serie lijkt het mij wel mee te vallen...

Volgens mij viel het ook wel mee, achter de camera's stonden ook veel volwassenen klaar om in te grijpen als het verkeerd ging. Ik ben wel benieuwd hoe het met de kinderen na de show is gegaan, vooral met zo'n Taylor of Jared.
Nog even niks.

Offline Leet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kid Nation
« Reactie #11 Gepost op: 18-07-2010, 12:11:04 »
Vond dit een verassend leuke show. Ik zag er al een nederlandese versie in. Maar ja dit zal veel stof doen opwaaien. In de USA zijn ze er ook niet verder mee gegaan ivm veiligheid. Jammer, had toch wel meer seizoen van willen zien.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kid Nation
« Reactie #12 Gepost op: 22-11-2010, 12:04:31 »
Ik wou dat hier weer een seizoen van zou komen, dit was echt een leuk programma.