Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
313 gasten en 1 vaste bezoeker (Moni)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Kid Nation  (gelezen 17814 keer)
Sprien

Geslacht: Man

Kleine hamsters, grote avonturen!

« Gepost op: 8.05.2009, 12:31:59 »

Kid Nation

In Kid Nation strijken veertig kinderen (de jongsten 8, de oudste 15) neer in de omgeving van de Bonanza Creek Movie Ranch, New Mexico, voor het avontuur van hun leven. Zónder hulp van volwassenen moeten ze een volledig functionerende samenleving ontwikkelen op de fundamenten van Bonanza City, een oude spookstad. Ze worden hierbij geholpen door een dagboek. Dit dagboek beschrijft de problemen waar de stichters van het vroegere Bonanza tegen aanliepen. Ook bevat het boek oplossingen… die voor de kinderen niet altijd even prettig zijn.

Beleef dit grote avontuur op   Grin RealityWorld's Kid Nation Pagina Grin en praat mee in dit topic Bravo! !!

The sun came up and reality set in.
Molcrazy
Actief Lid
Contactpersoon Actieve Leden

Winnaar CSC II

« Antwoord #1 Gepost op: 24.05.2009, 02:07:41 »

Net de eerste aflevering gezien: de max! Bravo!

Qui est la taupe?
Sprien

« Antwoord #2 Gepost op: 24.05.2009, 14:49:59 »

Net de eerste aflevering gezien: de max! Bravo!

Oh en het wordt nog zo veel leuker Duimen omhoog!

Vieffan

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #3 Gepost op: 24.05.2009, 15:09:14 »

Het is echt heel leuk, zo willen dat er nog een seizoen komt, maar helaas Droevig
Sprien

« Antwoord #4 Gepost op: 24.05.2009, 15:43:49 »

Het is echt heel leuk, zo willen dat er nog een seizoen komt, maar helaas Droevig

Idd. Eerst was er nog sprake van een casting voor een tweede seizoen maar nu toch gecancelled Droevig wie weet in de toekomst.

Loezel

« Antwoord #5 Gepost op: 24.05.2009, 17:28:50 »

Ik heb net de eerste aflevering gezien. Leuke serie inderdaad. Ik ben benieuwd naar de rest.
Vieffan

« Antwoord #6 Gepost op: 24.05.2009, 20:08:14 »

Idd. Eerst was er nog sprake van een casting voor een tweede seizoen maar nu toch gecancelled Droevig wie weet in de toekomst.
Ja ik had het gelezen, maar weet ff niet meer waardoor. Kan me iets herinneren dat er geklaag was, omdat het 'gevaarlijk' ofzo zou zijn. voor die kids.
Sprien

« Antwoord #7 Gepost op: 24.05.2009, 23:30:37 »

Ja ik had het gelezen, maar weet ff niet meer waardoor. Kan me iets herinneren dat er geklaag was, omdat het 'gevaarlijk' ofzo zou zijn. voor die kids.

Oh oke. Niks van gelezen. Aan de kijkcijfers kan het niet echt gelegen hebben, die waren helemaal niet zo slecht.

Sprien

« Antwoord #8 Gepost op: 25.05.2009, 10:24:37 »

Maargoed, wat vinden jullie? Is het 'gevaarlijk' voor de kids? Zou jij je kind eraan mee laten doen?

Er is destijds veel ophef over geweest, maar na het zien van de serie lijkt het mij wel mee te vallen...

Vieffan

« Antwoord #9 Gepost op: 25.05.2009, 12:10:44 »

ik vind het niet gevaarlijk, want als er echt iets is dan kan er worden ingegrepen.
Art

« Antwoord #10 Gepost op: 24.10.2009, 22:46:21 »

Oh, een Kid Nation topic.

Leuke show, één van de beste realityshows waar maar één seizoen van was.

Maargoed, wat vinden jullie? Is het 'gevaarlijk' voor de kids? Zou jij je kind eraan mee laten doen?

Er is destijds veel ophef over geweest, maar na het zien van de serie lijkt het mij wel mee te vallen...

Volgens mij viel het ook wel mee, achter de camera's stonden ook veel volwassenen klaar om in te grijpen als het verkeerd ging. Ik ben wel benieuwd hoe het met de kinderen na de show is gegaan, vooral met zo'n Taylor of Jared.

Nog even niks.
Leet

« Antwoord #11 Gepost op: 18.07.2010, 12:11:04 »

Vond dit een verassend leuke show. Ik zag er al een nederlandese versie in. Maar ja dit zal veel stof doen opwaaien. In de USA zijn ze er ook niet verder mee gegaan ivm veiligheid. Jammer, had toch wel meer seizoen van willen zien.
Vieffan

« Antwoord #12 Gepost op: 22.11.2010, 12:04:31 »

Ik wou dat hier weer een seizoen van zou komen, dit was echt een leuk programma.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005