Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Nu online
312 gasten en 10 vaste bezoekers (FrankLapidus, Tristan, Starlight, Mollenvanger-MV, Stormpie, Schulz, Elsbeth, Gupp, Lukie4, Nieky)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Auteur Topic: Big Brother US 13  (gelezen 53554 keer)
Sprien

Geslacht: Man

Kleine hamsters, grote avonturen!

« Antwoord #60 Gepost op: 15.09.2011, 23:38:09 »

Omg echt Rachel die wint. Wie had dat kunnen denken aan het begin van dit seizoen. Ik niet. En Daniele had gewoon America's Vote moeten winnen.

Volgend jaar weer een nieuw seizoen Cheesy

The sun came up and reality set in.
Robbieazerty

« Antwoord #61 Gepost op: 17.09.2011, 17:35:53 »

Van de drie overblijvers vond ik eigenlijk wel dat Rachel mocht winnen. Al was Daniele ook wel mijn favoriet.
catshee

« Antwoord #62 Gepost op: 17.09.2011, 18:36:01 »

Wie is de beste?
Hier mijn winnaarsranking:

Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
Lexxan

Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou

« Antwoord #63 Gepost op: 19.09.2011, 22:42:08 »

Eh, Rachel is geen slechte winnares, maar het is toch spijtig dat Jordeff ( Duimen omlaag Duimen omlaag Duimen omlaag) hun zin kregen tijdens de finale stemming.

Mij kon het seizoen me niet bekoren. Ik HAATTE de vets en supporterde voor de Newbies (net zoals ik pro-Fans/Anti-Favorites (minus JAYE <3) was tijdens Micronesia). Ik was een fan van Jeff en VOORAL Jordan in BB11, maar ik haatte hen in BB13. Brendon was eveneens verschrikkelijk in het huis. Rachel was stukken beter in BB12.

De newbies waren o.k. Adam is de enige die ik niet kon hebben, maar de rest waren ok-tot-goed.

Daniele was verruit mijn favoriete echter. Zonder haar 2 HoH winsten op PRECIES de juiste momenten had ik het seizoen nooit kunnen uitkijken ^__^

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*
D*N
Actief Lid
Winnaar De Wonderen der Wereld 2014 en 2015, winnaar Expeditie Robinson pool 2014, winnaar The Amazing Race 2015

Survivor Host

« Antwoord #64 Gepost op: 22.02.2012, 15:30:32 »

okee ik weet niet of ik dit seizoen nog uit wil kijken hoor Shocked. Ben nu halverwege en Brendon is net weer terug bwaaaaaaaah.... Hoe heeft hij in hemelsnaam die stemmen gekregen? niemand mag hem toch Tongue. ik denk bijna dat het doorgestoken kaart is. ik wou echt dat cassie terug zou komen. ik kan rachel, brendon en jeff echt niet uitstaan. favorieten zijn danielle, kalia en jordan omdat ze grappig is Tongue.

The Pretty Lies, The Ugly Truth
hillo
Winnaar Big Brother US 2012, winnaar Survivor 2016

Tequila! Booyah.

« Antwoord #65 Gepost op: 23.02.2012, 00:05:15 »

Heb je seizoen 11 al gezien? Grin Daar zijn pas veel Jordanisms Grin

En zeker blijven kijken dit seizoen Duimen omhoog!

Nieky grab a life vest!
D*N
Actief Lid
Winnaar De Wonderen der Wereld 2014 en 2015, winnaar Expeditie Robinson pool 2014, winnaar The Amazing Race 2015

Survivor Host

« Antwoord #66 Gepost op: 23.02.2012, 15:20:49 »

Heb je seizoen 11 al gezien? Grin Daar zijn pas veel Jordanisms Grin

En zeker blijven kijken dit seizoen Duimen omhoog!
ja ik was met 12 begonnen, daar zag ik toen jeff en jordan dus toen ging ik 11 kijken. Nu was ik met 13 begonnen maar halverwege nu overgestapt op 10, die ik nu erg leuk vind Grin.

hillo

Tequila! Booyah.

« Antwoord #67 Gepost op: 24.02.2012, 10:09:32 »

12 is echt de sufste die ik gezien heb, met de brigade waarvan halverwege duidelijk werd dat ze gingen winnen. Enige hoop was daar Britney en Lane Tongue

Seizoen 13 vond ik daarentegen wel heel sterk worden vanaf toen Brendon terug kwam!

Ik ben na 11, 12, 13 en 8 bij het begin begonnen en nu bij 6, die ook erg tof is!

Nieky grab a life vest!
Robbieazerty

« Antwoord #68 Gepost op: 24.02.2012, 11:16:20 »

Ook seizoen 1? Daar was het volgens mij nog zoals in alle andere landen met bijna dagelijks een aflevering en het publiek dat moest wegstemmen enzo?
Ik ben bij 2 begonnen en heb nu 5 op m'n harde schijf staan, maar geen tijd om te kijken. Droevig
Was 6 niet all stars?
hillo

Tequila! Booyah.

« Antwoord #69 Gepost op: 24.02.2012, 13:17:21 »

Nee,  1 heb ik geskipt, die was inderdaad suf. Ik begon met 12, toen 11 en 13 en omdat ik verliefd was op Danielle ben ik daarna 8 gaan kijken, waar ik haar veel minder leuk vond Grin 2 vond ik ook tof, 3 wat minder, 4 en 5 ( in 5 zit echt de leukste gay guy ever Tongue) best aardig en 6 tof. Daarna komt 7 met all stars, maar daar ken ik de winnaar al van Smiley

Nieky grab a life vest!
D*N
Actief Lid

Survivor Host

« Antwoord #70 Gepost op: 24.02.2012, 14:12:22 »

12 is echt de sufste die ik gezien heb, met de brigade waarvan halverwege duidelijk werd dat ze gingen winnen. Enige hoop was daar Britney en Lane Tongue
Ja ik vond ook alleen britney leuk en haar favoriete bezigheid: rachel belachelijk maken Hilarisch. Seizoen 10 ben ik nu ongeveer halverwege en vind ik de beste tot nu toe. Geweldige aanvaringen, vooral die op keesha haar verjaardag zijn geweldig!  Volmondig Ja.

Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005