Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
362 gasten en 17 vaste bezoekers (Stormpie, Molduck, Nieky, ga toch fietsuh, DJHMS, RoyL, Daisy, Lukie4, De Tunnelvisie, Marloezzel, Miek1999, Swifty, MakJaad, Mollenvanger-MV, Brtdm, Silvermaiden, Tristan)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: The Amazing Race 21  (gelezen 2464 keer)
Addie

« Gepost op: 2.10.2012, 19:00:36 »

Het nieuwe seizoen is weer van start, met een ietwat matige premiere toch.
De teams zijn niet bijster interresant, behalve de zusjes uit Sri Lanka en het koppel met het meisje met een been.

De opdrachten waren weer eens het zelfde, een eetopdracht en tafeltennisen, waarbij wel EEN punt moest worden gescoord. China heb ik nu ook al wel een paar 100x gezien, en dan kiezen ze niet eens een nieuwe stad.

Het ging allemaal ook een beetje te snel, hopelijk wordt de volgende aflevering wat leuker.

Spoiler (Route):
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)

Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth
hAgAr

Geslacht: Man

Just Cruisin'

« Antwoord #1 Gepost op: 3.10.2012, 08:59:05 »

Yes, weer een serie Amazing Race. Gisteravond gekeken, en ik vond de eerste aflevering wel het kijken waard.
Moet natuurlijk wel even wennen aan de koppels, maar zeker een paar interessante deelnemers.
Vooral de deelname van het meisje met de beenprotheses (die het de eerste aflevering zeer goed deed) vind ik superstoer.
Jammer dat ze aan de eind een foutje maakte om een ander team te helpen, en zodanig de overwinning net niet binnensleepte.
Loezel
Drie keer vierde... :)

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #2 Gepost op: 3.05.2014, 16:44:32 »

Zo, ik ben weer begonnen met kijken. Was wel een aardige eerste aflevering, tot nu toe nog niet heel spectactulair. Ik ben benieuwd naar de rest van het seizoen. Ik ben blij dat dat ene koppel eruit ging.
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)

Tot nu toe nog geen echte irritaties. Hoewel ik denk dat ik me wel kan gaan irriteren aan de tweeling. Die zijn me iets te fanatiek.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005