Auteur Topic: The Amazing Race 15  (gelezen 20422 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
The Amazing Race 15
« Gepost op: 10-09-2009, 20:19:33 »

The Amazing Race 15

In deze vijftiende reeks racen de 12 duo's door acht landen in 21 dagen. Volgens CBS is het één van de snelste parcours die ze ooit hebben samen gesteld.

Bovendien komt er een nieuw spelelement! Naast de Roadblock, Detour, Yield, Crossroad en Speed Bump is er nu ook de Switchback, waarbij teams teruggestuurd worden naar een van de meest befaamde Roadblocks in Amazing Race.

Bezoek snel onze The Amazing Race 15 pagina om de kandidaten en een promo te zien.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #1 Gepost op: 28-09-2009, 13:17:54 »
Hierrrrr download je de eerste aflevering!
En hierrrrr kijk je 'm online.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2009, 22:02:57 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #2 Gepost op: 29-09-2009, 22:22:56 »
Eerste keer dat ik het kijk: leuke serie! Maar kan me niet voorstellen dat er echt Amerikanen zijn die 2 uur naar de premiere hebben zitten kijken inclusief die irritante Amerikaanse reclameblokken.

Wat ik leuk vind is dat je af en toe camera's en mics in beeld ziet. Ook al is het voor de vorm lelijk, het geeft wel aan dat het echt is, iets waar ik bij bijvoorbeeld Survivor maar ook Expeditie Robinson soms mn vraagtekens bij zet.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #3 Gepost op: 1-10-2009, 16:48:56 »
Ik heb nog geen tijd gehad om het te kijken. Er komt zo veel op tv (zowel hier als elders) dat ik er niet toe lijk te komen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #4 Gepost op: 3-10-2009, 15:47:56 »
Wat veel jonge koppels.  :o
Nog even niks.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2009, 23:28:56 »
Wow, en ineens ben ik drie afleveringen verder! (de première bestond immers uit twee episodes).
Ik vind het op zich wel weer aardig. Ik kan de koppels al vrij goed van elkaar scheiden en ik heb ook al wel mensen die ik graag zie winnen. Ik vind op dit moment Meghan & Cheyne en Fligh Time & Big Easy erg leuk. Maria & Tiffany met hun achterlijke rolkoffertjes mogen van mij  zo snel mogelijk hun paspoort verliezen   >:D
« Laatst bewerkt op: 6-10-2009, 23:31:05 door honeymaker »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #6 Gepost op: 7-10-2009, 09:42:10 »
Ik ben ook bij met kijken :P

Ik blijf het gewoon wel volgen, vind het wel leuk.. maar jeetje, soms is het wel flitsflitsflits en de montage is echt té snel soms. Verder vind ik dat deel van de wereld niet heel indrukwekkend ofzo en hoop dat ze snel richting westen gaan :D
The sun came up and reality set in.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #7 Gepost op: 7-10-2009, 10:22:33 »
maar jeetje, soms is het wel flitsflitsflits en de montage is echt té snel soms.
Ik vind het ook echt een zwaarvermoeiend programma om naar te kijken. Die eerste aflevering van anderhalf uur was me eigenlijk ook teveel  ;)

Verder vind ik dat deel van de wereld niet heel indrukwekkend ofzo en hoop dat ze snel richting westen gaan :D
Ben ik met je eens. Ik ben niet zo van de warme landen. Ik hoop dat ze snel richting Europa gaan!

Verder is Phil zijn zinnetjes verleerd. Hij hoort te zeggen: "You are the last team to arrive. I'm sorry to tell you, you have been eliminated from the race." Hij maakt er nu maar steeds een rommeltje van.... :( ;)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #8 Gepost op: 7-10-2009, 10:27:10 »
Ik vind het ook echt een zwaarvermoeiend programma om naar te kijken. Die eerste aflevering van anderhalf uur was me eigenlijk ook teveel  ;)
Dat flikken ze wel vaker in Amerika. Zoals ik al eerder poste, ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen zijn die daar naar kijken van begin tot einde inclusief de reclames.

Citaat
Verder is Phil zijn zinnetjes verleerd. Hij hoort te zeggen: "You are the last team to arrive. I'm sorry to tell you, you have been eliminated from the race." Hij maakt er nu maar steeds een rommeltje van.... :( ;)

Mis sowieso het vuur wat een presentator van zo'n programma moet hebben, kijk bijvoorbeeld naar Jeff in Survivor.
The sun came up and reality set in.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #9 Gepost op: 7-10-2009, 16:46:32 »
Ik ben ook bij met kijken :P

Ik blijf het gewoon wel volgen, vind het wel leuk.. maar jeetje, soms is het wel flitsflitsflits en de montage is echt té snel soms. Verder vind ik dat deel van de wereld niet heel indrukwekkend ofzo en hoop dat ze snel richting westen gaan :D

Dan kun je beter de eerdere edities proberen. TAR1-5 waen een stuk rustiger. :)
Nog even niks.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #10 Gepost op: 7-10-2009, 18:02:40 »
Dat flikken ze wel vaker in Amerika. Zoals ik al eerder poste, ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen zijn die daar naar kijken van begin tot einde inclusief de reclames.

Het lijkt mij inderdaad ook vreselijk, maar ik denk dat veel Amerikanen het wel doen. The Amazing Race trekt niet voor niets heel veel kijkers.

Mis sowieso het vuur wat een presentator van zo'n programma moet hebben, kijk bijvoorbeeld naar Jeff in Survivor.

Ik vind Phil op zich niet slecht, maar hij is naar mijn idee wel inwisselbaar. Iemand anders zou ook makkelijk het programma kunnen presenteren (ikke, ikke, ikke!  ;)). Jeff Probst is inderdaad veel beter. Ik denk niet dat Phil goed zou zijn in Survivor.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #11 Gepost op: 7-10-2009, 18:11:19 »
Het lijkt mij inderdaad ook vreselijk, maar ik denk dat veel Amerikanen het wel doen. The Amazing Race trekt niet voor niets heel veel kijkers.

Inderdaad, de kijkcijfers van zondag:
 CBS: "The Amazing Race" (9.9 million, 5.9/9)
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #12 Gepost op: 22-10-2009, 12:17:24 »
Ik ben er nog niet aan begonnen wegens tijdsgebrek. En denk dat ik nu maar gewoon wacht tot het rustiger is op tv-gebied en het dan met vrienden kijk waarmee ik af en toe vorige seizoenen kijk (voor hen nieuw, voor mij herhaling). Dan is het voor mij ook eens nieuw en kunnen we een échte pool houden (bij mij bestond die altijd uit lootjes trekken  ::) )

Dus, ik ga me in dit topic niet veel meer wagen. :)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #13 Gepost op: 2-11-2009, 22:41:41 »
Wow, The Netherlands bleek voor sommigen een erg moeilijke leg te zijn! Vond het een geslaagde aflevering. Toch bizar weer om ze zo door Nederland te zien trekken.
"Teams must now drive themselves to Absloutdaik"   ;D
En Phil: "Flightime and Big Easy............you really look ridiculous!"
Vind het een leuk seizoen tot nu toe. Erg afwisselend en over het algemeen zijn het leuke koppels. Verder ook wel momenten die je bij blijven, zoals de aanstellerij ( ;)) van Mika vorige aflevering.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #14 Gepost op: 5-11-2009, 16:03:01 »
Wat een combinatie ook, Kop van Jut, haringhappen en klompendansen. Alleen jammer dat ze boerengolf in Groningen deden, het is een Achterhoekse sport.  ::niet-ok:: ;D
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #15 Gepost op: 11-11-2009, 11:31:40 »
Een spannende aflevering deze week. Jammer dat vader & zoon onderaan eindigden. Hopelijk halen ze het volgende week, maar ik ben bang dat de achterstand te gorot zal zijn.
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #16 Gepost op: 17-07-2010, 13:17:58 »
Ik vind het altijd leuk als ze in Nederland zijn :P. Vooral hoe ze de woorden zo verkrachten ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #17 Gepost op: 18-07-2010, 13:59:02 »
Ik kijk nu aflevering 9, ze zijn aan het volleyballen in de modder. Dus een aantal van de mannen staan daar in hun ondergoed. En 2 van die mannen hebben telkens op een plek zo'n censor balk ding. Wil ik weten wat daar aan de hand was? ::rofl:: Het ziet er zo belachelijk uit :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #18 Gepost op: 26-01-2011, 09:31:14 »
Heb de reeks nu ook eindelijk helemaal gekeken. Maar ben al wel weer vergeten wie de winnaars waren.  :-[

Ik vond het wel een heel leuk seizoen!

Die censuur bij het volleyballen viel me ook op ja! Volgens mij is dat een gevolg van de Survivor-censuur-fout (was het Samoa?) waarbij iemand's *PIEP* uit z'n boxers kwam floepen tijdens het lopen en de censuur dit niet had opgemerkt, dus werd het nationaal uitgezonden. Dan maar mega-grote wazige vlekken zodra iemand weer in z'n onderbroek staat. Terwijl dat de aandacht er net harder naartoe trekt.  ;D

Ben nu met seizoen 16 bezig, maar durf niet in dat topic voor de spoilers :) Hopelijk kan ik 16 én 17 nog op tijd zien voordat de nieuwe reeks start!

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 15
« Reactie #19 Gepost op: 20-10-2011, 12:16:49 »
Net dit seizoen gezien.

Wat is die Big Easy toch ongelofelijk slecht in puzzels.
Zoals hij aan het prutsen was met die koffer, maar nog veel erger: In de opdracht Kafa-esque moesten ze een 5-letter woord raden waarvan ze alle 5 letters wisten. (ik zou vooraf al denken .. 5 letters? 'kafka' of 'franz', en kafka kon niet qua letters, maar ok). Van de 5 letters wist hij dat de eerste letter de F was. Houd je nog 24 combinaties over. En dan besluit hij een 4 uur penalty te nemen?????????????????
Hij had ze gewoon alle combinaties kunnen inleveren. Duurt misschien 20 minuten. Of hij had ze allemaal uitgeschreven en gekeken welke combinatie uitspreekbaar was. Duurt misschien 3 minuten. Ik weet vrij zeker dat ze er dan nog in gezeten hadden en dat gele koppel verslagen want de laatste detour was een keuzen tussen kracht en behendigheid. Iets wat ze allebei toevallig wel kunnen.

Was wel grappig dat ze opeens naar Nederland kwamen en zelfs langs mijn huis. Mijn mond viel open en ik dacht 'you got to be shitting me'. Zit ik al 15 seizoenen te kijken naar deelnemers die naar de meest exotische plaatsen in de wereld gaan en dan gaan ze opeens naar mijn woonplaats. Zomg!