Auteur Topic: Survivor 41  (gelezen 3916 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 41
« Reactie #20 Gepost op: 3-12-2021, 01:46:33 »
Is dat niet survivor? bondjes bondjes stemmen wie gaat er uit. Daarbij is dit seizoen ook gewoon een grote mess door de deelnemers die gewoon messy zijn. En indd de edit is echt fantastisch! en de background storys en de flashbacks. Vond je de twist leuk? :o :o ik vind het een beetje teveel geluk. en dat moet het niet zijn, het was wel spannend.

En het mooiste stukje tv voor mij. Het verhaal van Liana. elke keer als ik het zie en nu ik zelfs typ voel ik kippenvel. het was echt zo mooi.  ::love:: ::bravo:: en dat terwijl ik eerst dacht toen ik het las. huh wtf is dit nu weer, je cast toch mensen op wie is er leuk en past bij de groep en allemaal verschillende typed en ga je dan oh twee leuke spelers we kiezen jou om je huidskleur. Nu ik weet wat er allemaal gebeurd is in bb en hier. vind ik dit fantastisch en de bb23 cast en deze cast zijn echt onwijs fantastisch! en beetje hetzelfde ::rofl::

Heather wie? :P Vanaf het begin ben ik al fan van Xander ::love:: (ik heb een zwak voor jongens met lang krullend haar volgensmij...) En hij heeft nog steeds die freaking idol ::rofl:: en zijn move van de fake idol. en nu staat hij in de beste spot en heeft een idol. stem richard weg. volgende tribal council zet je je idol in, fire making en je bent in de final 3. Hij vliegt als een vlinder naar de 1 miljoen  ;D Anders Erica of Richard. want die zijn ook echt super ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 3-12-2021, 01:49:05 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 41
« Reactie #21 Gepost op: 3-12-2021, 13:24:59 »
Jeff had aflevering 11 schijnbaar “the best episode ever” genoemd en in dat licht vond ik de twist een beetje een tegenvaller. Dat met die drie bakjes was nou ook niet zo origineel.

Ik vind de cast erg goed. De meesten die ik heel leuk vond zitten nu in de jury: Shan, Evvie, Naseer, Liana en Tiffany :\'(
Mijn enige favoriet nog in het spel is Erika en ergens heb ik het gevoel dat ze als winnaar uit de bus gaat komen. ::love::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 41
« Reactie #22 Gepost op: 4-12-2021, 00:45:59 »
Blijkbaar heeft Jeff de bakjes aangeduid tijdens zijn uitleg (je ziet hem een handbeweging maken naar het linkse bakje bij de uitleg rond de firesymbol en je ziet hem wijzen naar de andere  bij de uitleg rond de skull).

Ik haatte deze twist, je mag enkel vertrekken als je weggestemd wordt, of opgeeft, of medische redenen (daarom haat ik het ook bij E.R. als mensen moeten vertrekken vanwege een proef).

Ik vind het seizoen wel ok, en Ricard is gegroeid vind ik. Na aflevering 1 moest ik er weinig vanhebben, nu is hij  1 van mijn favorieten.
klaar voor de strijd

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 41
« Reactie #23 Gepost op: 15-12-2021, 18:45:43 »
Ricard, zonder twijfel. Tenzij Xander het einde haalt misschien een dubbeltje op z’n kant. Smaakmaker Deshawn is kansloos zonder strategische zet. Erika te flauw en Heather is ondermaats. Behoorlijk seizoen al bij al.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 41
« Reactie #24 Gepost op: 17-12-2021, 18:04:32 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 41
« Reactie #25 Gepost op: 19-12-2021, 22:54:27 »
Erika is de verdiende winnaar, ik vond haar niet persé de beste speler van dit seizoen maar wel de beste in de F3 en dat telt.

Verder waren volgens de juryinterviews net Deshawn en Xander kansloos en zou Heather gewonnen hebben als zij in de finale was ipv. Erika.

Ik vond dit seizoen wel goed. Leuke cast met en goede spelers én leuke karakters.

Volgend seizoen komen de zinnen bij de idols terug (wss eenmalig nog eens, want zij hebben S41 niet gezien). Deze vond ik een leuke twist maar hopelijk komen Do or Die (verschrikkelijk), Knowledge is Power (veel te sterk), en shipweel (veel te snel gehackt nooit meer terug)
klaar voor de strijd

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Survivor 41
« Reactie #26 Gepost op: 20-12-2021, 16:22:29 »
Erika is de verdiende winnaar, ik vond haar niet persé de beste speler van dit seizoen maar wel de beste in de F3 en dat telt.

Verder waren volgens de juryinterviews net Deshawn en Xander kansloos en zou Heather gewonnen hebben als zij in de finale was ipv. Erika.

Ik vond dit seizoen wel goed. Leuke cast met en goede spelers én leuke karakters.

Volgend seizoen komen de zinnen bij de idols terug (wss eenmalig nog eens, want zij hebben S41 niet gezien). Deze vond ik een leuke twist maar hopelijk komen Do or Die (verschrikkelijk), Knowledge is Power (veel te sterk), en shipweel (veel te snel gehackt nooit meer terug)
Maar wel in S-tier als je het mij vraagt. Ik vond het erg knap hoe Erika haar invloed heeft kunnen uitoefenen om vooral de laatste fase van het spel naar haar hand te zetten. ::bravo::

Jammer dat de shot in the dark twist zo weinig naar voren is gekomen in het seizoen. Die zou van mij nog wel eens terug mogen keren, omdat die twist de spelers meer tactische mogelijkheden geeft. (en dat deed de Do or Die zeker niet ::niet-ok::)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Survivor 41
« Reactie #27 Gepost op: 21-12-2021, 04:41:04 »
Dit was mijn eerste echte live season van survivor en Omg ik ben echt instant fan geworden. Die finale ook! Ik heb echt geschreeuwd om half 4 snachts. sorry ouders ::rofl:: Dit was echt goud. Oh en leuk die challenge met de blokjes die herken ik ergens van. ::fluit::

De cast was zo goed. Xander,Ricard,erika,shan,jd en evvie waren mijn faves. De rest waren ook leuk, maar Dit seizoen had echt een goeie cast. erg chaotisch en messy wat juist leuk was.

Het was ook een hele rollercoaster en elke keer zat ik met spanning op het puntje van mijn stoel, behalve de een na laatste aflevering. De enige minpunt indd waren de on eindig veel twisten. De split idol was wel leuk bedacht tho, ookal was het erg nadelig voor de mensen die hem hadden. Dat ding van Liana nooit meer aub! dat was echt teveel power ik was echt blij met de fantastische en mooie move van Xander. De shot in the dark. is opzich wel leuk, alleen met deze cast werkte het gewoon niet. en de kans moet beter zijn. Dat wheel was gewoon meh. De do or die was gewoon leuk voor de spanning van tv, maar voor de rest echt verschrikkelijk. Voor de rest qua edit en storytelling vond ik het super vet en leuk gedaan.

Van de seizoenen die ik gezien heb, is dit mijn favoriet en denk ook wel dat deze in mijn top 5/10 gaat blijven. kan niet wachten op 42 en alle oude seizoenen die ik aan het kijken ben.
chipsverslaafde <3