Auteur Topic: Survivor 39: Island of the Idols  (gelezen 4231 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dh
Survivor 39: Island of the Idols
« Gepost op: 27-04-2019, 11:15:55 »
De eerste rumour is bezig over het volgende seizoen van Survivor! Voornamelijk dat Boston Rob en Sandra terugkomen als een soort van coach voor dit seizoen ;).
« Laatst bewerkt op: 27-05-2019, 18:25:09 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline Hadewychisdemol

• Forumlid
  • Winnaar Gizeh 2013 & TAR 2015, Mol 2018
Re: Survivor 39
« Reactie #1 Gepost op: 16-05-2019, 10:06:25 »
Die hoofden ::rofl::

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 16-05-2019, 15:31:53 »
Whahahahahaa jaaaaa  ::rofl::
Die hoofden ::rofl::
Sometimes even the devil on my shoulder asks: 'What the hell are you doing?'

Offline Miek1999

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 22-05-2019, 14:55:40 »
If you love someone, you tell them

Offline D*N

• Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dh
Re: Survivor 39: Island of the Idols
« Reactie #4 Gepost op: 24-09-2019, 13:10:52 »
Vanavond begint het nieuwe seizoen!

Offline D*N

• Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dh
« Reactie #5 Gepost op: 2-10-2019, 17:05:11 »
Verrassend leuke eerste aflevering! Tot nu toe lijken er veel interessante mensen mee te doen. Rob en Sandra zijn leuk en ik vind de twist dan ook niet heel storend zoals bij voorgaande seizoenen. Eerste boot is ook lekker ;D

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 14-11-2019, 23:40:48 »
Het is zo'n goed seizoen  ::bravo::

....

Tot ik de aflevering van vannacht keek. Ik ben boos, ontdaan en eat heeft de productie verkeerde keuzes gemaakt zeg.

Ik reageer morgen uitgebreider, maar ik weet niet of ik dit seizoen nog verder ga kijken.

Offline D*N

• Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dh
« Reactie #7 Gepost op: 14-11-2019, 23:54:52 »
Jup hier precies dezelfde gedachtes :(

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 15-11-2019, 21:28:42 »
Missy en Elizabeth behoorden tot mijn favorieten, maar nu hoeven ze van mij nooit meer terug te keren in een All-Stars seizoen. Daarnaast vind ik dat ze gewoon het spel uit gestuurd moeten worden, wat ze gedaan hebben kan echt niet.

Kellee had het al vreselijk zwaar en dan dit - het laatste wat ze verdiend had. En zelfs naar Dan toe vind ik het respectloos.

Janet is gewoon... fantastisch. Ik snap niet dat iedereen doet alsof dit alles haar schuld is? Niemand neemt het cht voor haar op (op Jamal en Karishma na) en niemand heeft het over de acties van Elizabeth en Missy, ook al zo vreemd.

De rest van de groep die op Kellee en Jamal heeft gestemd vind ik ook echt kwallen, ze wisten wat er aan de hand was en wisten ook echt wel van de leugen van Missy en Liz. Met name Lauren en Elaine.

De enige mensen voor wie ik nu nog root (en die het verdienen om te winnen) zijn Janet, Noura en zelfs Karishma.

::kots::

Online wouterv

• Moderator WIDM
  • Global Moderator
  • Hier is de mol
« Reactie #9 Gepost op: 15-11-2019, 23:46:13 »
Ik weet ook niet wat ik moet,  ik was echt in shock na de aflevering.

Missy en Elaine hadden die troef niet moeten spelen. Het voelt gewoon niet goed om zoiets te gebruiken in een spel.

Wat Dan deed, ik wil best geloven dat die echt geen kwade bedoelingen had en dat hij 0,0 inzicht heeft in hoe het overkomt.
Maar het ging te ver.Ik hoop dat het nu ook stopt.

Nu, je moet eraan denken dat dit een tv-show is dat ge-edit is. Janet gaf op twitter aan dat Tommy haar grootste steun was na
het hele gebeuren n op de TC waar ze wou opgeven. Dit was niet te zien (en ik geloof Janet wel).

Ik blijf wel kijken, en ik hoop op een zege van Noura/Janet/Karishma of Tommy.(Dean mag ook wel, want dat zou Fabio II zijn).

Toch blijf ik met een dubbel gevoel zitten, (please don't attack me)
want Kellee wou eerst nog altijd Missy wegstemmen, zelfs na hun gesprek over Dan.
Natuurlijk verdedigt Missy zich.Maar hoe ze zich verdedigd heeft, DAT ging erover.

Het is 2 dagen geleden dat ik de aflevering zag en ik vind het nog altijd moeilijk om mijn mening te vormen hier
(net omdat het een zwaar thema is, dat gemakkelijk tot polarisatie leidt).
#teamamaimiljaarde

Offline Lan

• Winnaar WIDM online 2018
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 18-11-2019, 15:14:58 »
Ik vind het niet helemaal eerlijk om iedereen maar op dezelfde hoop te gooien. Janet gaf bijvoorbeeld aan dat Tommy het tijdens tribal voor haar op nam, maar dat zat niet in de aflevering. Gezien inderdaad Kellee zelf ook 'het spel' prioriteit gaf vind ik niet dat je het mensen kwalijk kan nemen als zij dat ook doen en strategisch stemmen, in plaats van op Dan.

Dat gezegd hebbende zijn Missy en Elizabeth sowieso veel te ver gegaan. Zo'n situatie proberen uit te buiten voor je eigen gewin is smerig. Ik hoop dat de productie als ze alles op een rijtje zetten alsnog besluiten om Dan te verwijderen (ondanks dat het een beetje een kalf verdronken in de put situatie is), want ik moet er niet aan denken dat hij nu als goat mee naar het einde wordt getrokken en beloond wordt voor zijn acties.

Online wouterv

• Moderator WIDM
  • Global Moderator
  • Hier is de mol
« Reactie #11 Gepost op: 22-11-2019, 11:31:15 »
Voor degene die de aflevering nog niet gezien hebben, er was wat instant karma.

Aaron is unaniem weggestemd en was er verrast over. Wel, je hebt tot nu toe de individuele opdrachten gedomineerd en je verwacht nog niet weggestemd te worden?  :-X

en dan Missy, eerst praat ze tegen Karishma alsof ze een kind van 10 is terwijl ze 13 jaar ouder is dan haar.
Vervolgens haar en Elisabeths gezicht toen ze zagen dat Aaron weg was  :o
en op het eind van de stemming kon ze niet geloven dat ze weg moest.
Daarna ontkent ze aan Tommy dat hij haar plan was (terwijl de stemming 3-2 was)
en vraagt ze aan Elisabeth om Elaine kalm te 'killen' (so far it's just a game, zelfs Sandra kreeg het op haar heupen).

Verder waren Noura en Dean hilarisch:
Noura wint immuniteit, is zo blij ermee dat ze alles weggooit en daarmee de kans op een reward mee vergooit
Dean twijfelt om op Aaron te stemmen omdat hij dan de volgende physical threat is (terwijl hij nog niets gepresteerd heeft in de proeven). Daarna gaat hij naar Dan om dit aan te kaarten en zegt hij dat Dan ook gevaar loopt als physical threat
(dit is ook zo, maar in een andere betekenis)
en Elaine is geweldig: bij haar gesprek met Tommy noemde ze hem Big red maar op zo'n manier dat je weet dat dit goed bedoeld is

Volgende week ziet er ook goed uit, want Dean spreekt over een 'goatarmy' (verbond Noura, Karishma, Dean?)
« Laatst bewerkt op: 22-11-2019, 12:36:11 door wouterv »
#teamamaimiljaarde