Auteur Topic: Survivor 28: Cagayan  (gelezen 153080 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #20 Gepost op: 27-02-2014, 19:08:42 »
De brains zijn niet zo geweldig slim blijkbaar :P

David die veel te hard en veel te ver vooruit speelt.
Garret met zijn open forum discussie en de dingen die hij zei bij TC.
En J'Tia... ::rofl::

Ik snap trouwens even niet meer hoe J'Tia op mijn potentiële winnaars lijstje is beland maar goed... Ik ben wel blij dat ze meedoet ::rofl::

Mijn favorieten zijn op dit moment: Kass, J'Tia, Cliff, Lindsey en Brice qua entertainment.

Ik moet ook zeggen dat ik het twee zeer onvoorspelbare TC's vond ook al werd ik lichtelijk gespoiled door mijn abbonement op het youtube survivor channel.

Wat potentiële winnaars betreft blijf ik nog ff bij Sarah en LJ (en mindere mate Tasha).

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #21 Gepost op: 27-02-2014, 19:16:43 »
Ik vind de politieman tot nu toe het leukste. Maar de politievrouw was ook wel indrukwekkend bij de puzzel.

Garrett is denk ik een sociopaat.

Iedereen vindt de basketballer leuk, maar volgens mij is hij gewoon ook leuk. Bij de brawn tribe vind ik eigenlijk alleen die tattoo girl niet leuk.

Ik denk dat de leider van Beauty goed zijn best deed om nederig te zijn toen hij na de puzzel de idol in ontvangst mocht nemen, maar die gaan ze vrij snel als threat zien schat ik zo.

Bij de brains is het een en al problemen, maar dat komt ook omdat ze met die proeven en tribal councils voortdurend onder druk staan. Eens zien of Spencer hier weer van kan recoveren. Ik hoop voor hen dat de volgende proef niet al te fysiek wordt, want dan hebben ze een probleem.


Beste indruk per team:
Beauty: LJ
Brawn: Tony (Trish vind ik ook erg leuk)
Brains: Kass (misschien dat Spencer zich weer herpakt)


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #22 Gepost op: 27-02-2014, 19:38:48 »
Wacht is het al weer begonnen ? 0o
::rofl:: Ik had het nog helemaal niet  door

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #23 Gepost op: 27-02-2014, 19:40:38 »
Wacht is het al weer begonnen ? 0o
::rofl:: Ik had het nog helemaal niet  door

De première is vandaag online gekomen haha ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #24 Gepost op: 27-02-2014, 20:05:33 »
Jongens jongens toch..

BRAINS?!

Wat heb ik me lopen irriteren. Natuurlijk maakte Garrett de ene fout na de andere.. maar J'Tia? Hoe zit die er nog in? Hoe kon Kass, tijdens TC, het verlies van de rijst op de een of andere manier afschuiven op Garrett? Waar zijn deze mensen met hun (lege?!) hoofden? Zit de productie al met de handen in het haar? Moeten ze er nu maar snel een teamscramble tegenaan gooien?

Wauw.. just.. wauw.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #25 Gepost op: 27-02-2014, 20:52:37 »
Maar..... het was wel een interessante/vermakelijke eerste aflevering van een seizoen!


En vergeet niet dat J'Tia hands down de meest intelligente is van allemaal (ze zegt het zelf)
« Laatst bewerkt op: 27-02-2014, 21:47:51 door Terloops »

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #26 Gepost op: 27-02-2014, 22:16:14 »
Beste indruk per team volgens mij:

Luzon: Tasha, Spencer ook maar misschien net iets te
Solana: Brice
Aparri: Tony of Sarah, al naar gelang hoe het uitdraait als Tony (volgende aflevering) dan toch toegeeft dat hij een politieverleden heeft.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #27 Gepost op: 28-02-2014, 10:53:36 »
Geweldig hoe die brains totaal niet samen kunnen werken. Had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht, iedereen vind van zichzelf dat ze het slimst zijn.
Verder was het imo wel Garrett's schuld van de rijst. Hij maakt als eerste de cruciale fout door anderen de kans te ontnemen om over de stemming te praten én daarbij ook J'Tia te vertellen dat ze naar huis gaat. Dat is gewoon dom, zo werkt Survivor niet.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #28 Gepost op: 28-02-2014, 11:52:51 »
Ik ben het eens met dat het een leuke eerste aflevering was  ;D En ook eens hoe Garrett het aanpakte.. onnozel! Maar ik kan hem nou niet echt de schuld geven van al die rijst die er in het vuur ligt..  :P

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #29 Gepost op: 28-02-2014, 14:09:45 »
Ik ga nu de 1ste aflevering kijken
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #30 Gepost op: 28-02-2014, 20:22:44 »
Twee eilandraden, twee bijbehorende verrassende slachtoffers, twee gevonden (niet-)verborgen immuniteitskettingen en meer dan een handvol foute tactische inschattingen van uitgerekend de breinen van deze Survivor operatie. De wicked witch J’Tia spant vooralsnog de kroon. Nu hoeft een beroep natuurlijk niet veel over je persoonlijkheid te zeggen maar de manier waarop J’Tia zich profileerde staat toch wel lijnrecht tegenover hetgeen je logischerwijs mag verwachten van een nucleaire engineer. In plaats van daadkrachtig, beheerst en rationeel bleek ze al snel eerder besluiteloos, paniekerig en emotioneel. Ik hoop voor de mensheid (en haar werkgever) dat ze simpelweg uit haar comfortzone is en onder invloed van hevige stress reageert op de omstandigheden. Voor ons leverden de overtrokken en onnadenkende reacties van J’Tia desalniettemin wel amusante beelden op. Ze heeft nu al een spoor van vernieling achtergelaten en daarmee team brein óf uitgeschakeld óf juist een grote kans gegeven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #31 Gepost op: 28-02-2014, 20:42:27 »
Jeuj, weer een Survivor met frisse kandidaten.  ;D

Dat J'Tia tot twee keer toe de eilandraad overleeft is echt bizar. Ze is wel goed amusement voor de televisie, maar er leek geen reden te zijn voor het team om haar niet weg te stemmen tijdens de eerste twee eilandraden.
Tijdens die laatste proef begrijp ik ook wel dat ze onder de druk bezweek, want Jeff brandde haar totaal af met zijn commentaar.

De afvallers waren wel verrassend, maar wel begrijpelijk. David keek echt veel te veel stappen vooruit. Dan gaat de eerste stap al direct mis.
En Garrett... tja, dat was gewoon grappig om te zien.

Ik hoop wel dat de Brains de volgende proeven winnen. Ik wil die andere teams ook een keer op een eilandraad zien voordat er een herindeling of samensmelting komt.

Er zijn veel leuke figuren tot nu toe. Met name Tasha, Tony, Sarah en Brice zijn top. Hopelijk zien we ook snel iets meer van Spencer.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #32 Gepost op: 2-03-2014, 23:52:31 »
Twee maal was Kass bepalend voor wie er is weggestemd.
 De eerste keer was het door J'Tia vlakaf te vertellen dat ze haar doelwit is waardoor ze Garrett aanzet tot actie tegen David.
 Een tweede keer is ze de swing vote en lijkt het nog steeds dat ze op J'Tia zal stemmen. Tot Garrett na de verloren proef het geniale idee krijgt van een 'open forum against scrambling' Gevolg: Tasha raakt gefrustreerd omdat ze haar spel niet kan spelen, J'tia ziet het als een publieke vernedering en Kass staat erbij en kijkt ernaar.
Als Tasha wat later haar voeten gaat wassen doet ze een voorstel aan Kass :'1 en 2 of 3 en 4' met de bedoeling om eerst Garrett weg te stemmen, vervolgens J'Tia en dan pas Spencer tegenover als Kass zich bij de mannen aansluit ze dan 3 en 4 zullen zijn.
Garrett is zo paranoïde dat hij hen dan achtervolgt waardoor hij J'Tia alleen laat met als gevolg dat ze de rijst op het vuur gooit. Dus: eerst steekt hij met zijn open forum het vuur aan de lont om daarna de gelegenheid te laten aan J'Tia om eens gek te doen... Ik kan Kass eigenlijk wel volgen als ze zegt dat het de fout is van Garrett.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #33 Gepost op: 4-03-2014, 09:07:29 »

Het terugkomen van de Cook Islands hidden immunity idol en (in mindere mate) het kiezen van een leider en de zwakste vind ik niet cool. Ik hoop gewoon dat die idol geen al te prominente rol gaat spelen.


Wat bedoel je precies met de Cook Islands hidden immunity idol? Zijn die anders dan andere idols?

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #34 Gepost op: 4-03-2014, 09:13:51 »
Ik heb het gevoel dat ze bijna ieder seizoen een magere, explosieve zwarte vrouw met een grote mond casten. Is dat toeval?

Iedereen hoopt wel dat de Brains zichzelf nu gered hebben, maar ik zie ze nog niet makkelijk een fysieke proef winnen.


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #35 Gepost op: 4-03-2014, 14:12:49 »
Wat bedoel je precies met de Cook Islands hidden immunity idol? Zijn die anders dan andere idols?

Het verschil met de inmiddels normale idols is dat het cook island idol na het voorlezen van de stemmen kan worden ingezet.
Dus een stuk sterkere idol waarvan ik het nogal oneerlijk vind omdat het zo sterk is.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #36 Gepost op: 5-03-2014, 11:55:10 »
Volgens mij had Terry (weet seizoen niet meer) ook zo'n idol waardoor hij bijna de finale haalde.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #37 Gepost op: 5-03-2014, 17:39:04 »
Volgens mij had Terry (weet seizoen niet meer) ook zo'n idol waardoor hij bijna de finale haalde.

Hij had die idol maar hij heeft hem nooit gebruikt a la Yul. Terry had gewoon een sterke run in de proeven.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #38 Gepost op: 5-03-2014, 17:55:22 »
Ik vind de uitzending nergens  :\'(
#teamamaimiljaarde

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #39 Gepost op: 5-03-2014, 17:56:40 »
De aflevering is toch pas vanavond in de VS?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela