Auteur Topic: Survivor 24: One World  (gelezen 56056 keer)

Offline Tony1

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #80 Gepost op: 3-05-2012, 15:06:35 »
Weer een wat leukere aflevering deze week. T was de afgelopen weken een beetje voorspelbaar geworden (logischerwijs). Deze week is de Loved-ones visit en dat brengt altijd drama met zich mee en in dit geval ook veel strategisch gepingel. Vond het einde van de aflevering echt geweldig om te zien, vooral de laatste biecht van de afvaller.  ::zwaai::

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #81 Gepost op: 3-05-2012, 19:41:53 »
Deze aflevering was goed. De vrouwen + Tarzan moeten eindelijk beginnen met imploderen waardoor het weer wat interessanter gaat worden.

Kim kreeg een keer niet haar zin bij de stemming, waardoor het gelukkig niet zo lijkt dat iedereen haar blindelings volgt. Hopelijk gaat iedereen nu dus een beetje meer voor zichzelf denken en aan de final 3.

Ik ben vooral blij met de afvaller.
Kat was soms onbedoeld grappig, maar haar kinderachtige persoonlijkheid vond ik best wel onuitstaanbaar. Ze mag dan 22 jaar zijn, maar ik zie niet zoveel verschil tussen haar en een 16-jarig tienermeisje. Er hebben al zoveel meiden rond haar leeftijd meegedaan in het spel die zich wel volwassen konden gedragen, dus ik vind dat geen excuus.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #82 Gepost op: 3-05-2012, 21:29:51 »
Hahaaa Tarzan for the win  ::rofl::

Had ie nou z'n baard geschoren? Zag ik dat goed in de preview?

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #83 Gepost op: 5-05-2012, 15:12:36 »
Mooie exit. Ik zat me al de hele aflevering aan dat verwende kind te ergeren. 't was ook echt wel briljant.

"Blindsides zijn altijd grappig. Hihi"

Nog geen vijf minuten later:

" :\'( Nu lig ik er zelfs uit voor Christina en Tarzan en ik ben echt zo verschrikkelijk aardig en ik verdien dit niet en ik ga om een herkansing vragen."  ::rofl::

Het begint nu allemaal wel wat interessanter te worden allemaal.  ::ok::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #84 Gepost op: 5-05-2012, 20:36:21 »
Ik ben niet echt een fan van haar, maar wat is Kim griezelig goed.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #85 Gepost op: 7-05-2012, 22:17:07 »
Heerlijke aflevering, met een terechte afvaller.
Haar excuus om 22 en naïef te zijn vind ik rond uit belachelijk.
Geweldig ook 'Blindsides are always funny'  ::rofl::

Van mij mag Chelsea winnen,
een sympathieke speelster die het spel goed doorheeft.
En daarnaast heb ik sympathie voor Christina, als sinds het begin van het spel.
Ze maakt niet echt slimme keuzes, en speelt het spel niet goed.
Maar ze heeft dan ook nooit echt een kans gehad, en ik hou wel van een underdog die het ver schopt.
There's no show like a reality show ;)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #86 Gepost op: 8-05-2012, 11:31:11 »
Ik vind Chelsea wat te anoniem om de winnaar te worden.
Christina toont te weinig wil om te winnen. Ze zit al vanaf het begin een een klote situatie maar ze doet geen mooite om eruit te geraken.

De 2 beste spelers nu zijn Sabrina en Kim. Beide slim. Beide spelen het spel goed.

Die ander, ben naam even kwijt, die zo gemeen deed tegen Christina samen met die megalomana idioot die eruit ligt met blindedarmontsteking ligt te slecht in de groep om genoeg jury votes te krijgen.

Ik denk niet dat ze Tarzan meenemen naar de finale met zoveel mannen in de jury. Die zouden om de dames te spiten natuurlijk voor een mannelijke winnaar kunnen zorgen.

Dus als ik het voorgaande lees, zou de winnaar dus Sabrina of Kim moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #87 Gepost op: 8-05-2012, 21:00:56 »
Ik ben eindelijk mee. Dacht dat ik enorm ver achter stond en het al lang gedaan was. Ik zocht me dan ook te pletter naar de finale, die ik nergens kon vinden. Dan toch maar hier gaan lezen met het risico op spoilers om te constateren dat i kgewoon helemaal bij ben! :)

Ja Colton werd gruwelijk irritant.
De vrouwen spelen het goed. Meestal beginnen ze toch te backstabben en loopt een man met de eer weg. Benieuwd of Tarzan nu de winnaar gaat zijn...

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #88 Gepost op: 10-05-2012, 13:59:55 »
net de nieuwest aflevering gezien, ik moet zeggen dat ik het echt een geweldige aflevering vond!

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #89 Gepost op: 10-05-2012, 17:46:11 »
Het was een goede aflevering. Ik begon zowaar een paar stuiver voor Tarzan zijn kansen te geven.

Het ziet er nog steeds goed uit voor Sabrina en Kim. Lijkt erop dat we een spiteful jury gaan krijgen (we zagen gevloek en middelvingers).

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #90 Gepost op: 10-05-2012, 18:07:05 »
Overigens jammer dat zoveel deelnemers van te voren aangeven dat ze iets naar het spel gaan brengen wat nog nooit eerder getoond is (Michael?), maar deze keer was er in ieder geval 1 iemand die dat lukte: Colton (en Alicia reken ik daar eigenlijk ook bij).

Duidelijk gemaakt op deze blog (die veel te laat wordt geupdate) http://www.bsideblog.com/2012/03/survivor-photocap-vile/#more-17287

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #91 Gepost op: 11-05-2012, 10:29:59 »
Goede aflevering deze keer. Ik wist echt niet wie van de twee zou worden weggestemd.

Ik vrees wel dat de finale heel voorspelbaar wordt (Kim voegt bij Alicia en Chistina om Sabrina en Chelsea weg te stemmen en wint vervolgens doordat de jury Alicia onaardig vindt en Christina te passief vindt).

Ik hoop dat Sabrina wint. Ze is een entertainende verteller en een overtuigende spreker.  :)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #92 Gepost op: 11-05-2012, 11:42:55 »
Imo is Sabrina zelden aan het woord. Ze komt intelligent over dat wel (maar dat kan ook door die bril komen natuurlijk). :)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #93 Gepost op: 11-05-2012, 14:10:26 »
Imo is Sabrina zelden aan het woord. Ze komt intelligent over dat wel (maar dat kan ook door die bril komen natuurlijk). :)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik vond het dus wel heel erg voorspelbaar. Erg jammer! In de eerste 10 minuten had ik nog een beetje hoop voor Tarzan, maar met de "prachtige" edit had ik het al snel door. Niet echt mijn seizoen dit!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #94 Gepost op: 14-05-2012, 18:19:52 »
Nou dat was het dan alweer. Zoals ik al zei; niet echt mijn seizoen. Opzich wel tevreden met de uiteindelijke winnares (sowieso van de laatste 5). Christina snapte tot op het eind niks van het spel, lol.

Lijkt er op dat Colton komend seizoen terug gaat komen..

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #95 Gepost op: 14-05-2012, 20:12:15 »
Nou dat was het dan alweer. Zoals ik al zei; niet echt mijn seizoen. Opzich wel tevreden met de uiteindelijke winnares (sowieso van de laatste 5). Christina snapte tot op het eind niks van het spel, lol.

Lijkt er op dat Colton komend seizoen terug gaat komen..
Schijnbaar is het al opgenomen en was Colton aan het tweeten tijdens de opnames.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Voor de rest vond ik dit seizoen niet al te bijzonder. Ik word gewoon moe van deze dominante maar saaie spelers.
S22-S24 was gewoon te voorspelbaar (en het is dan ook nog eens erg jammer dat S21 niet zo goed uit de verf kwam door al het vuurwerk van HvsV). De editors moeten toch een andere manier van editen gaan gebruiken ofzo.

Ik hoop gewoon op een Rob C. of JFP (je zou kunnen zeggen dat hij technisch gezien een medevac was in FvsF :P) die het volgende seizoen qua gameplay een beetje interessant kan maken.

Voor de rest respect voor Kim. Ontzettend goed gespeeld. Vergelijking Richard Hatch-Troyzan, ik zie hem niet :P
Maar opzich was Troy wel een van de meer entertainende dit seizoen. Voor de rest was Tarzan ook wel vet. Alicia was ook wel grappig (omdat ze dacht dat ze de show runde). Ik moet Colton echter wel gelijk geven met zijn opmerking dat het seizoen minder entertainend werd toen hij het spel verliet. Het was zeker een stuk onvoorspelbaarder geweest als hij er nog wat langer in had gezeten. Kats juryspeech zeer inspirerend en gaf toch een wat mooier beeld van haar dan wat we totnogtoe hadden gezien (het leek alsof ze enorm bitter zou zijn en in haar laatste aflevring in het spel kwam ze ook niet echt goed uit de verf). Als laatste Christina-haat. Je krijgt de kans om Survivor te spelen, je bent een ronde verwijderd van de finale en je geeft gewoon praktisch op? Iedereen in het spel zou een moord doen om zover te komen en voor die laatste ronde zo hard te spelen als ze maar konden. Erg frustrerend.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #96 Gepost op: 14-05-2012, 20:27:18 »
Ik moet zeggen dat deze aflevering niet zo spannend was als ik had gehoopt, beetje voorspelbaar. Was voor mij al vrij duidelijk dat kim zou winnen qua edit. Ik vind haar ondanks haar strategische spel wel een beetje saai.

en Christina, zo teleurstellend. Ook al leek het onmogelijk om ze over te halen om jou mee te nemen, niet geschoten is altijd mis. Sonde dat ze het niet eens probeerde,echt heel sonde.

Ik had in de reunie show gehoopt dat Monica wat meer aan het woord zou komen, zij is  een echte all star, een inspirerende vrouw zowel in als buiten Survivor. ZIj was mijn grote favoriet, jammer dat ze er zo snel uit was.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #97 Gepost op: 14-05-2012, 20:31:06 »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #98 Gepost op: 14-05-2012, 20:52:03 »
Penner?! Daar had ik al op gehoopt!  ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #99 Gepost op: 15-05-2012, 17:01:03 »
Ik ben gestopt met kijken nadat Michael werd weggestemd, wellicht dat ik in de toekomst nog eens de andere afleveringen ga bekijken maar op dit moment overheerst nog de teleurstelling over dit 'verloren' seizoen. De groep deelnemers die de samensmelting bereikte sprak mij totaal niet aan: enkel Jonas, Tarzan en Troyzan konden enigszins boeien. Jonas verdween echter te vroeg naar Ponderosa, Tarzan had vrijwel geen praktische intelligentie en Troyzan saboteerde zijn eigen spel. De overige deelnemers waren slaapverwekkend (Kim, Chelsea, Sabrina, Michael) onnozel (Alicia, Kat, Christina) of beide (Jay en Leif). Toen ook nog bleek dat de stemmingen buitengewoon voorspelbaar verliepen en er geen noemenswaardige zaken gebeurden besloot ik voorgoed af te haken. Voor het eerst sinds Survivor Vanuatu. Toch ben ik niet Survivor-moe, ik kijk nu al uit naar volgend seizoen. Misschien was dit seizoen gewoon niet voor mij weggelegd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."