Auteur Topic: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers  (gelezen 65558 keer)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #100 Gepost op: 21-12-2017, 12:56:20 »
Ik vond het wel een mooie finale hoor.
Die twist was ook al bekend voordat ze dit seizoen begonnen te filmen. Het is dus niet alleen voor
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gedaan. Ook gaan we deze twist volgend seizoen terug zien.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #101 Gepost op: 21-12-2017, 16:07:15 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het thema voor seizoen 36 lijkt me overigens heel leuk!

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #102 Gepost op: 21-12-2017, 17:31:08 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het thema voor seizoen 36 lijkt me overigens heel leuk!


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
is uiteindelijk toch het meest bestolen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Uiteindelijk was de laatste tribal council van alle drie de finalisten verre van geweldig.

Verder was het een mooi seizoen, met name door de dynamiek tussen o.a. Ryan/Devon, Joe/Mike, Devon/Ashley en Ben/Chrissy.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
zou normaal gesproken een mooie winnaar zijn, maar de manier waarop levert toch een sterretje achter de naam op.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #103 Gepost op: 21-12-2017, 17:48:01 »
Ik blijf erbij dat ik dit toch een goed seizoen vond.
Echter was ik een Devon-fan, en zijn move bij de F5 was gewoon briljant.
Helaas lukte het hem niet om op tijd vuur te maken.

Ik geloof ook niet dat de nieuwe manier om de F3 te bepalen enkel gezet is voor Ben,
aangezien deze blijft. (als het enkel iets nieuws was voor dit seizoen, had ik het iets anders gevonden)

Zelfs met de idols kan ik leven, zolang het werkt dat ze pas vernieuwd worden als ze gespeeld zijn.
Je moet ze natuurlijk vinden, en enkel Ben deed de moeite nog om ze te vinden.

Dit gezegd zijnde: de reunie-show vond ik nog erger dan de reunieshow met Rosie O'Donnel. (en nooit gedacht dat dit mogelijk was)
Ik ben niet geďnteresseerd in een hele hype rond S36. Ik ben benieuwd naar het einde van S35.
Wat heeft Joe nog te zeggen? Waarom lukte het Devon niet om vuur te maken? Waar staan Jessica en Cole?
klaar voor de strijd

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #104 Gepost op: 21-12-2017, 19:06:28 »
Ik ben het helemaal eens met wouter over dit seizoen en de vorig aflevering. Hij neemt me de woorden uit de mond
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #105 Gepost op: 21-12-2017, 21:34:48 »
Ja op het laatste uur na was het echt geen slecht seizoen. Die gesprekjes met de Amerikaanse Henk en Ingrids in het publiek sloegen nergens op, Ben met zijn Ptss-show was wel erg Amerikaans, en ook als hij eruit gaat bij de laatste 4 (wat wel vaker gebeurd, een powerhouse die de eindstreep net niet haalt), is er met Devon of Chrissy een meer dan waardige winnaar. Nu voelt het met deze formatverandering (zonder dat dat vooraf is gemeld), dat de productie dit veel te veel heeft gestuurd, daardoor krijgt een op papier mooie winnaar altijd een naar bijsmaakje. In ieder ander seizoen was de F4 zijn zwanenzang.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #106 Gepost op: 22-12-2017, 00:43:08 »
Verschrikkelijke finale, slechte winnaar en slechtste reunion ever *zucht :(. Zo jammer, want Survivor is zo leuk.

Opmerkingen bij de aflevering:
- Mijn god wat is Jeff irritant nog geen 5 minuten in de aflevering en hij is nu al niet meer te houden. Kan iemand hem minder suiker geven en gewoon de show presenteren?
- Kan iemand mij vertellen waarom het oké is om 9 idols (9!) en wat iets van 3 advantages het spel in te gooien? Dit is een programma waarbij je magische stokjes omhoog moet graven in Fiji, degene die de meeste stokjes vind wint ::jaja::.
- De eerste proef is wel echt nice, goeie proef, puzzelen en leuke bijkomstigheid dat Chrissy wint  ::hypocriet::.
-  Moet Jeff nou echt de hele tijd met het publiek praten? Who even cares? We willen de Survivors horen.
- Oh wauw ze hebben zelfs die jongen omgekocht om te zeggen dat ie een Ben fan is ::rofl::
- Ik krijg PTSS van al die Ben Bombs #ironisch
- Nee serieus ze noemen Ben een hero in de intro en dan zie ik hoe hij die idol speelt en kan ik alleen maar denken van deze man heeft toch 0 charisma?
- Devon bewijst wel weer dat hij echt een hele goeie speler is.
- Kan ik ook nog even zeggen dat Mike zijn misplaatste zelfvertrouwen echt irritant is? Elke miniscule vorm of blijk van een goed iets voor hem volgt met een quote van hem dat hij zeker weet dat ie gaat winnen. En nu hij is weggestemd zegt ie het zelfs nog van ja als ik de laatste 3 had gehaald dan had ik gewonnen. Ga weg, je hebt een hele reeks verkeerde beslissingen gemaakt en hebt helemaal geen controle gehad.
- Oh kijk nog een advantage ::)
- Tweede proef was ook oké, ik vind het voor de laatste immunity wel leuker om het iets groter aan te pakken. De maze bij HvsV bijvoorbeeld was perfect. Deze proef was wel frustrerend en spannend dus oké.
- Thank god wint Chrissy weer, nu moet Ben wel naar huis gaan...
- Chrissy: "Devon and Ben have to make fire". Ryan: "Why"? Precies! ::rofl::
- Deze twist naait Devon echt hard, ik heb zo'n gevoel dat hij heel hard had gewonnen mocht hij het einde gehaald hebben.
- Oh Ryan is er ook nog, ik was vergeten dat ik hem irritant vond omdat ie de laatste 5 afleveringen ofzo irrelevant is geweest. Maar nu bij FTC gaat ie toch weer even zijn annoyance claimen ::jaja::.
- Ben wint.... is het raar dat ik twijfel wie ik minder leuk vind de winnaar van survivor thailand die letterlijk een psychopaat is of Ben? ;D
- Wacht het waren maar 7 stemmen, waar was nummer 8? Oh JP zijn stem is vast gaan ghosten ;).
- Hey ze hebben het meisje ook omgekocht om op Ben te stemmen of snel het briefje met Chrissy gewisseld naar Ben. Nah dat zou het publiek zien, wsl gewoon omgekocht of van tevoren gevraagd en precies zo gepland.
- Oh whoopidido zijn ze nou vergeten om de reunie te doen want we hebben de survivors niet gesproken, alleen een heleboel random publiek mensen....
- Ghost Island, beter komt JP terug. Niet als speler maar als bartender van Ghost Island. JP's Ghost Bar ::spook::. Het idee is best leuk ik ben alleen bang dat ze al die advantages het spel weer ingooien en het er nog meer worden dan dit seizoen. Dat zou nu al het seizoen verpesten.

Nou dit seizoen hoef ik niet nog eens te zien. Ik denk dat ik hem nog net boven Redemption Island rank maar hoger niet ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #107 Gepost op: 22-12-2017, 19:31:43 »
Ik vond het wel een mooie finale hoor.
Die twist was ook al bekend voordat ze dit seizoen begonnen te filmen. Het is dus niet alleen voor
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gedaan. Ook gaan we deze twist volgend seizoen terug zien.

Het was voor ons de kijker bekend voor het gebeurde, maar dat bericht kwam naar buiten nadat de opnames waren afgerond. Dus ondanks dat ik het niet denk is het nog steeds een optie. Ik vond het zelf wat kwalijker dat de idols zo makkelijk zijn verstopt en ook op plekken waar Ben ze makkelijk zou vinden (de plek waar Ben vaak heen gaat nadat hij opstaat aldus Chrissy, plekken waar zijn biechten vaak worden opgenomen, etc.).

Ik had tijdens het seizoen een sterke negatieve mening over Chrissy en Ryan, maar ik merkte dat ik bij de final three hoopte dat een van hen zou winnen, omdat ik vanaf de laatste 7 naar de winst gaan door middel van paaseieren zoeken heel weinig met Survivor te maken vind hebben. Wat mij betreft zijn de twists nu echt op een punt gekomen dat 'traditioneel survivor' (sociale manipulatie, het lezen van mensen, en strategie) gewurgd aan het worden is.

Ik hoop dat CBS iets gaan doen met de redelijk sterke negatieve reacties onder veel fans, want Ghost Island klinkt alsof het ook weer een advantage-feest gaat worden, en als deze trend zich doorzet heeft wat mij betreft Survivor zijn beste tijd gehad.  ::ohno::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #108 Gepost op: 22-12-2017, 22:18:41 »
Ik maak geen woorden vuil aan dit seizoen.

Ok, behalve dat de survivor spelers zo geëvolueerd zijn dat ze helemaal geen idols en advantages nodig hebben voor blindsides en mooi spel. De mooiste was de stem van Devon op Mike, daar bleef het bij.
Nieky grab a life vest!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #109 Gepost op: 28-12-2017, 22:51:38 »
Een week na het einde toch nog een kleine post. Nudat alles een beetje is, vind ik van mezelf dat ik toch een paar onverwachte Seizoensfavorieten heb. Namelijk devon, Alan,Joe, lauren and last bit not least Ashley  ::love::  ::love::. Vooral Ashley zou ik heel graag nog eens zien spelen. Ze groeide bij mij uit tot een geweldig personen die nog een  gigantisch potentieel heeft dat er niet is uitgekomen denk ik. (Ook de eerste keer dat ik een seizoen afsluit met zoveel mannen bij mijn favorieten, normaal staan er meer vrouwen tussen ( hali ::love::)). Ook geef ik nog een eervolle vermelding voor Ben. Ik heb ook genoten van hem.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #110 Gepost op: 8-01-2018, 14:57:11 »
Ben had in een illuster laatste jury lijstje gekomen, als het spel 'normaal' was verlopen, met een complexe persoonlijkheid en een neusje voor idols en zichzelf redden. En dan was er ook een prima winnaar geweest.
Nu is het een winnaar maar voor altijd een winnaar met een smetje, wat jammer is voor hem en voor het publiek. Al zal hij fijn slapen met het prijzengeld. gok ik

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 35: Heroes vs. Healers vs. Hustlers
« Reactie #111 Gepost op: 29-04-2020, 18:53:14 »
Ik vond dit seizoen echt afgrijselijk  ;D

Echt een heel slecht seizoen  ::jaja:: sowieso vond ik alle mensen die de merge haalden ongelofelijk irritant, misschien op Ashley na en Chrissy een beetje. Chrissy mag wel echt iets minder gestresst kijken af en toe ook, annoying as hell  ::)

De winnaar, tja, ik vind hem nogal irritant (zowel in Winners at War als in dit seizoen) en heb er niet veel mee.
Frankje Lapi