Auteur Topic: Survivor 24: One World  (gelezen 56106 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #40 Gepost op: 15-03-2012, 20:40:01 »
Bizar seizoen. De cast is grotendeels ok voor mij, maar de "boot order" is nogal.. wel... teleurstellend.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #41 Gepost op: 16-03-2012, 20:02:45 »
Ik ben benieuwd wat er volgende week gebeurt en of er echt iemand uit het spel moet worden geforceerd door het medical team.  :-\\

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #42 Gepost op: 17-03-2012, 14:30:36 »
Geweldige aflevering. Ik was deze aflevering op een positieve manier geëntertained door Colton. Tarzan is echt een geweldig en vooral erg grappig karakter ::rofl:: Ben ook blij dat we wat meer van Kim hebben gezien. Heb het gevoel dat zij en Jonas de meeste kans maken om te winnen. Puur gevoel natuurlijk. Ik denk/hoop dat het spel dit seizoen heel erg chaotisch en onvoorspelbaar gaat worden (een beetje zoals de vorige 2 "men vs women" seizoenen ;)).

Enige wat ik een beetje jammer vond is dat de One World-twist hier al weer ophield :-\\

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #43 Gepost op: 17-03-2012, 17:55:47 »
Episode 6 geeft antwoord op de vraag "Kan je een nog grotere hekel krijgen aan Colton?"
« Laatst bewerkt op: 22-03-2012, 08:55:10 door Terloops »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #44 Gepost op: 22-03-2012, 09:19:43 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #45 Gepost op: 22-03-2012, 12:15:13 »
Hoe ik hem ook verafschuwde.. dit gun je toch niemand. Alicia heeft trouwens zijn plek wat dat betreft wel ingenomen..  ::niet-ok::

Troyzan for the win?  :P

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #46 Gepost op: 22-03-2012, 20:22:43 »
Ik had ook liever gezien dat Colton op een reguliere manier exit ging. Al was het alleen maar om hem weer met beide benen op de grond te krijgen, nu zal hij waarschijnlijk door blijven wandelen op het pad van grootheidswaanzin. Ik blijf het overigens heel bizar vinden dat alle overige mannen hem als een soort godheid hebben behandeld vanaf het moment dat hij de immuniteitsketting kreeg. Vooral Jonas en Tarzan namen het continu voor hem op en steunden hem op momenten dat ieder weldenkend mens tegengas zou geven. Zagen ze echt niet in dat Colton een verwend jochie was met megalomane trekjes en een flink aantal balken voor z'n kop had die een ernstige vorm van tunnelvisie veroorzaakten? Welnu, de ene slechterik is nog niet weg of er staat een tweede op. Alicia, wederom een persoon die door eigen onwetendheid meent een soort genie te zijn (ze weet immers niet wat ze niet weet en denkt daardoor paradoxaal erg veel te weten). Ik verwacht me de komende afleveringen heerlijk aan haar te kunnen ergeren, toeziend hoe ze langzaam verdrinkt in haar eigen stompzinnigheid. Favorieten heb ik overigens nog niet echt, alhoewel Kim, Troyzan, Tarzan en Jonas wel amusant zijn en de potentie hebben om uit te groeien tot favorieten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #47 Gepost op: 22-03-2012, 21:03:58 »
Ik ben een beetje bang dat de vrouwen samen gaan spannen en dat de mannen daarvoor te naief zijn.

<edit> het probleem van het individuele spel is dat het niet individueel is </edit>
« Laatst bewerkt op: 22-03-2012, 22:18:17 door Terloops »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #48 Gepost op: 22-03-2012, 21:29:10 »
Ik ben zoooo blij!! Colton weg ::hyper::

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #49 Gepost op: 23-03-2012, 07:30:28 »
Ik ben zoooo blij!! Colton weg ::hyper::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #50 Gepost op: 23-03-2012, 09:29:30 »
Echt raar want aan het begin was Colton een van mijn favorieten. Maar toen hij ineens zo raar ging doen met lief en die andere gozer zag ik hoe verwend hij is. Ik gun het hem niet om op deze manier uit te vallen, maar ik denk wel dat dit de enige manier was om hem er snel uit te krijgen :P.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #51 Gepost op: 24-03-2012, 20:13:27 »
Naar mijn mening was Colton gewoon VERZOT op al de aandacht die hij kreeg. Het was nogal duidelijk dat hij er zich van bewust was hoe hij overkomt op film. Ik denk dat zijn gedrag daaruit voorvloeit... en dat maakt hem voor mijn nog minder aantrekkelijk (als een character EN als mens).
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #52 Gepost op: 25-03-2012, 14:01:16 »
Blij dat Colton eruit is inderdaad, alleen jammer dat het zo moest. Nu denkt hij waarschijnlijk nog dat hij het spel had gewonnen, als dit niet was gebeurd. En Colton is nog niet weg of er is een nieuwe Colton opgestaan in de persoon van Alicia. Echt beneden peil zoals ze zich gedroegen tegen Christina.

Ik moet zeggen dat dit wel een van de vermakelijkste seizoenen is van de laatste paar jaar. Tot nu toe gebeurt er bijna elke aflevering wel iets onverwachts.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #53 Gepost op: 26-03-2012, 12:31:22 »
Ik heb het eigenlijk liever zo.

Kermend van de pijn als een wakke fruittaart (en dat terwijl zijn pijn niet te VERGELIJKEN valt met wat Bruce en Skupin meemaakten), onceremoniële exit waarbij zijn belangrijkste allies meer met zichzelf bezig waren dan met Colton, gehaat door bijna iedereen op het internet.

Zijn exit is pure KARMA en het is naar mijn mening de perfect wraak voor al zijn onaanvaardbare pesterijen, racistische uitspattingen en transparente "verontschuldigingen". Zijn egotrip eindigde met een sisser van formaat, en dat is voor mij onbetaalbaar.

Colton is waarschijnlijk mijn minst favoriete Survivor allertijden, dus dat helpt ook, denk ik.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #54 Gepost op: 29-03-2012, 10:56:54 »
Aflevering 7 was wat saai vergeleken met de eerdere afleveringen.

Tarzan irriteert me al een tijdje en dat werd deze aflevering weer versterkt. Die gast snapt van het spel echt helemaal niks. Als je een plan hebt, laat het dan nooit weten aan hem. Het enige wat hij doet is het plan verklappen. Hij is te gemakkelijk uit de tent te lokken.

Als je als kerel in de dominante groep zit, dan stel je toch voor om een vrouw van het andere team weg te stemmen en niet een kerel? Zoals ik al eerder zei zijn de vrouwen wel slim genoeg om van 2 walletjes te eten. De mannen van dit seizoen zijn gewoon niet sluw genoeg. Alleen Jonas lijkt het spel echt te snappen.

Ik heb een beetje de angst dat ik me de komende weken erg ga ergeren aan Survivor en dat de exit volgorde redelijk voorspelbaar is.


Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #55 Gepost op: 29-03-2012, 20:50:34 »
Alsnog  ::boogie:: dat Colton weg is en dat hij niet eens de jury heeft gehaald!

Ik was blij dat er deze aflevering een normale intro was. Ik weet niet precies hoe het komt, maar de intro bij survivor zorgt er altijd voor dat ik nog meer zin heb in de aflevering.

Jammer dat Jonas werd weggestemd deze keer. Ik vond hem wel prettig omdat hij niet saai was, maar ook niet meteen zo overdreven. Het was wel grappig dat zijn beroep als chef hem bijna had geholpen om een ronde verder te komen.

Ik ben weer benieuwd naar de volgende aflevering. Of de vrouwen echt samen gaan werken en als dat het geval is of Troyzan's idol daar nog iets tegen kan doen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #56 Gepost op: 29-03-2012, 20:51:27 »
Ik hoop gewoon dat de vrouwen niet al de mannen er uit gaan stemmen nu. De vrouwen zeggen me stuk voor stuk niks..

Troyzan for the win nog steeds! Lekker met zo'n idol (die overigens erg makkelijk te vinden zijn de laatste tijd)!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #57 Gepost op: 29-03-2012, 21:08:23 »
Ben nu heel erg bang dat de vrouwen alle mannen gaan wegstemmen en we 5 heel erg saaie afleveringen gaan hebben. Enige man die ik nog zou kunnen zien winnen is Troyzan :-\\

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #58 Gepost op: 29-03-2012, 21:19:59 »
Ik weet het niet. De betere/strategischere mannen liggen er al uit, maar ik heb het idee dat Michael niet echt onderschat moet worden. Hij is al een tijdje een logisch doelwit, maar wordt nooit weggestemd.
En Christina zal mogelijk ook wel wat actie ondernemen, want zij weet waarschijnlijk wel dat de andere meiden haar niet hoog in het vaandel hebben zitten.

Ik denk dat het minder voorspelbaar wordt dan we denken. :)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 24: One World
« Reactie #59 Gepost op: 29-03-2012, 21:26:29 »
Ik weet het niet. De betere/strategischere mannen liggen er al uit, maar ik heb het idee dat Michael niet echt onderschat moet worden. Hij is al een tijdje een logisch doelwit, maar wordt nooit weggestemd.

Hmm, is idd wel zo maar heb het idee dat als dat het geval was hij dan toch wel een betere edit zou hebben gekregen.