Auteur Topic: Survivor 20: Heroes vs Villains  (gelezen 149322 keer)

Offline Goyathlay

• Forumlid
Survivor 20: Heroes vs Villains
« Gepost op: 21-07-2009, 09:40:58 »
Naar aanleiding van alle geruchten over een vermeende All-Stars editie besloot Coby van Survivor Palau wat inside informatie te delen:

Citaat
Okay, bitches tired of sitting on this info lol so I am releasing the 'list' of people I was told were asked, said yes and have the best shots of getting on...

Tom Westman
Johnny Fairplay
Big Tom
Shane
Rupert
Randy
Ozzy
Coach
James
Ace
Cirie
Jean Robert
Parvarti
Sierra
Tina
Twila
Amanda
Jerri
Jenna M
Sandra
Stephenie
Natalie
Sugar

Not asked- Eliza, Ami, Bobby Jon, Tyson, Judd, Katie...
Rafe was asked but had to turn it down...he is writing on a major prime time show and couldn't leave.
I do believe Richard not being able to do it leaves a strong hole in the 'winners' hero side...can't just be Tom. So safe to say Todd, Aras, Yul, Brian or Earl would have to be in there too with all these woman winners mentioned. As you can count I only have 23 out of the 30-ish people picked for interviews so we will see...
Been fun playing with you guys but I am off to crawl in to my hole again :) you all know what I know now, which doesn't seem like much since I have been leaking it out to you bit by bit for weeks lol

Can't wait to watch it with you guys and hope none of my friends on this list are mad at me for too long :) if they are, weren't really friends to begin with :)
We all got cast because we are gossip ridden queens so get over it that I still am one lol and understand I had to go down with a fight! xoxoxo

Love Coby
« Laatst bewerkt op: 21-12-2009, 16:09:35 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

• Forumlid
Re: Survivor: All-Stars 2
« Reactie #1 Gepost op: 21-07-2009, 10:14:04 »
Bij een aantal namen heb ik echt grote vraagtekens. Sierra heeft niks te zoeken in een All-Stars editie, Johnny Fairplay heeft in Fans VS Favorites bewezen dat hij slechts een schim is van zijn vroegere zelf en Natalie was een pion die slechts gebruikt werd voor een extra stem. Daarnaast heeft het mijns inziens ook weinig zin om Amanda voor een derde keer terug te vragen.

Daar het thema waarschijnlijk Heroes VS Villains zal zijn is het veilig te stellen dat de productie er alles aan zal doen om types als Tom Westman, Rupert, Ozzy en James zover te krijgen dat ze mee willen doen. Dat zijn allen beesten op het gebied van uitdagingen en het gevaar is dan ook dat de villains onvoldoende tegenstand kunnen bieden op dat vlak. Een groot deelnemersveld (30 personen) of een vroege tribal-switch zou dit kunnen verhelpen.

Een aantal namen die ik nog mis op de lijst met potentiële deelnemers naast de namen die Coby aan het einde van zijn bericht noemt: Burton, Chris, Julie, Gary Hogeboom, Bob Dawg, Sally, Boo, Dreamz, Michelle, Joel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 21-07-2009, 10:15:47 »
Citaat
Judge says Hatch can’t travel for ‘Survivor’

PROVIDENCE, R.I. - A federal judge in Rhode Island says “Survivor” winner Richard Hatch cannot leave home confinement early to star in a 10th anniversary edition of the reality show in Samoa.

Hatch was convicted in 2006 of failing to pay taxes on the $1 million he won on the debut season of the CBS reality show. He spent about three years in federal prison and is serving the final 90 days of his sentence on home confinement in Newport.

Hatch last week asked a federal judge for permission to leave for Samoa next month, when filming begins. He argued that any money he earns from the show can pay his tax obligations. But U.S. District Judge William Smith denied Hatch’s request on Friday.

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 22-07-2009, 23:15:23 »
Van mij zouden Hatch, Rudy, Gretchen, Sue, Teresa, Kathy, Brian H, Heidi, Lillian, Judd, Amy, Courtney M, Yau-Man, Courtney Y, Peih-Gee, Erik R, Crystal en Susie ook wel gevraagd mogen worden voor een tweede (of derde) keer. Sierra, Amanda, Ace en Jean-Robert hebben er m.i. weinig te zoeken. Maar sowieso vind ik dit wel erg snel komen na Micronesia. Ik had liever gezien dat ze nog een jaartje hadden gewacht, dan had Hatch ook mee kunnen doen.
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 23-07-2009, 19:50:25 »
Maar wwie weet wordt het het laatste seizoen en willen ze er nog snel een all stars van maken?

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 25-07-2009, 19:11:10 »
Ik vond Jean Robert wel een speler met veel potentieel, in een villain team komt hij hopelijk nog beter tot zijn recht. De villains zouden zijn fysieke kracht goed kunnen gebruiken. Rudy lijkt me onderhand echt te oud voor Survivor. Teresa, Judd en Amy zou ik ook wel terug willen zien. Er zijn eigenlijk teveel spelers die voor een tweede of derde kans in aanmerking komen.

Hieronder nog wat informatie van Billy Garcia over de machtsstrijd tussen Jeff Probst en Lynn Spellmen:

Citaat
Hung out with steve from Sucks last night...we had met before at another event...cool guy.

OK, the Gossip.....here's how cbs is handling this event. Those contestant that were cast for S20 that did not tell CBS they were coming...well, CBS just played dumb and they came! But the few that told CBS they where booked to come got told to cancel! So Courtney is a no-show...Told to cancel.

Twila is here and pissed! Well, Here's what's got many Survivors that got on OLD SCHOOL FASION(by audtioning) so pissed off. Lynn Spellmen is showing her recruits favoritism. Basiclly, if she recruited you the first time then your in S20. If you audiotioned or where some one else's recriut...you're out or not even asked! S20 seems to be a power play behind the scenes. The scuttlebutt is that Jeff probst wants more stroke to call shots or he may just walk. It's not about money! Lynn Spellmen is hooking up too many of her friends at the expense of the show and Jeff is NOT cool with it. (IMO, it now explains the recent rash of quitters being cast and Fairplay being looked at again despite asking to be voted out first which is a quit!)

More Scuttlebutt: Shane is an alternate and he's pissed!

Survivor will continue after 20 with a reduced budgit so get used to back to back season being filmed at or near the same locations from now on.

I've got more info but I got really drunk so I need to re-confirm the rest incase I heard wrong.

My room mate Redneck James brought his Wife and two kids(His kids call me chainsaw cause Redneck told them I sound like one when I snore)....There were too many of us in that one room so I let Redneck and his family have it. I crashed with my fan club members...

foot note: Taj has been a no-show so far also.

Terry Deitz, Bobdawg and I have been hanging the most. I guess I should have been on S12 instead of S13 and I would have done better! But then, I'm not a Lynn Spellmen Recruit!

Spellmen's being accused by some of the old schoolers here of stacking the deck in recent seasons to help her recruits get farther so that she looks good to CBS. The old schoolers(myself included) are worried that S20 is gonna be the worst case of that yet cause they are all gonna be her recruit and she can just surround her favorites with the right people!

Lets Hope Jeff Probts Can work CBS for the stroke he needs to snuff Spellmen's torch out! She's the reason the Outcast season has been shot down everytime it's been brought up by Probst and a couple of others. The recent outcasts tend to be made up of non-Spellmen recruits or Applicants like me(cause she hooks up her recruits by stacking the deck in their favor, they survive longer IMO). So an Outcast season would most likely have No Spellmen recruits in it so she shoots down the idea everytime!

Well gotta go! Got a full day's schedual. OH one last thing.....Terry Deitz's wife Ripped me twice yesterday for having "Sissy Drinks!" She caught me drinking a Pina Colada and a Mudslide. HEY! from time to time I need something sweet to wash all the beer down! Besides, I'll take whatever the fans buy me.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 26-07-2009, 19:17:04 »
Hmm wel leuk al die inside scoop!

Citaat
Survivor will continue after 20 with a reduced budgit so get used to back to back season being filmed at or near the same locations from now on
Vooral dit stuk vond ik eigenlijk wel leuk, dat het na het 20e seizoen nog niet gedaan is. :)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 26-08-2009, 16:24:03 »
Maar sowieso vind ik dit wel erg snel komen na Micronesia. Ik had liever gezien dat ze nog een jaartje hadden gewacht, dan had Hatch ook mee kunnen doen.

Idd
Micronesia waren ook maar voor de helft all-stars.  Dus iplv 8 seizoenen te wachten hebben ze dat ook maar gehalveerd  ;)

Rudy? met alle respect voor die man maar in all stars 1 was het al duidelijk te zien dat hij qua fysiek dit spel niet meer aankan hij was destijds 75 nu 81...  Cirie heeft in een 2de all stars ook niks te zoeken...

Een aantal namen die ik nog mis op de lijst met potentiële deelnemers naast de namen die Coby aan het einde van zijn bericht noemt: Burton, Chris, Julie, Gary Hogeboom, Bob Dawg, Sally, Boo, Dreamz, Michelle, Joel.

Ken ze nog niet allemaal maar Boo, Michelle, Joel mogen er gerust ook bijzijn... Ook Jason van Micronesia

Kortom de spelers die de kwaliteiten hebben die zowel de proeven spectaculair weten te maken alsook een poot uitsteken in het kamp.  Enkel het vermogen om de bosjes in te duiken om geniepig te doen wie ze eruit kunnen stemmen is niet genoeg...

Zou er na S20 een kleinere prijzenpot zijn? Of nemen ze een hap uit het budget om juist dat miljoen te kunnen geven?

Wie is Lynn Spellmen eigenlijk?
« Laatst bewerkt op: 28-08-2009, 03:53:28 door reaver »

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 26-08-2009, 19:40:55 »
Voor zover ik kan vinden werkt Lynn Spellmen voor de casting van de show. En uit de verhalen lijkt het dan eerder op zo'n casting waarbij ze zelf het land rondrijden op zoek naar perfecte kandidaten. Dat gebeurt in US naar het schijnt ook. Je kan je opgeven om mee te doen, maar ze scouten ook rond om zelf kandidaten te zoeken.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 28-08-2009, 18:37:14 »
Zou er na S20 een kleinere prijzenpot zijn? Of nemen ze een hap uit het budget om juist dat miljoen te kunnen geven?

Ik vermoed dat de prijs hetzelfde zal blijven, het kleinere budget wordt voorzover ik heb meegekregen opgevangen door twee seizoenen op dezelfde locatie of op geringe afstand van elkaar te filmen.

Offline Goyathlay

• Forumlid
Re: Survivor 20: All-Stars 2
« Reactie #10 Gepost op: 17-09-2009, 22:27:29 »
Voor iedereen die geen genoeg kan krijgen van Rupert:

Rupert Boneham in the 3rd season of the Israeli Survivor

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 17-09-2009, 22:31:15 »
Hij komt wel erg acterend over. Vroeger was ie leuker.  :-\\

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 17-09-2009, 22:36:07 »
Die man is een held! Stel je voor dat zo iemand bij ER langs kwam! Wahaha! Weinig die zouden weten wie het is.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 17-09-2009, 22:40:31 »
Hij komt wel erg acterend over. Vroeger was ie leuker.  :-\\

Hij zal ongetwijfeld de opdracht hebben gekregen een grootse entree te maken, daardoor komt het inderdaad wel onnatuurlijk over. Desondanks blijft Rupert een geweldige persoonlijkheid en ik hoop dat hij nog veel kijkplezier zal geven gedurende Survivor 20.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 18-09-2009, 00:34:19 »
ik hoop dat hij nog veel kijkplezier zal geven gedurende Survivor 20.

Ik hoop het ook, maar ik vrees dat hij beetje benadeeld is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 20-09-2009, 09:42:21 »
Ik hoop het ook, maar ik vrees dat hij beetje benadeeld is

Ach hij zal niet de enige zijn met dat stigma en wordt over het algemeen niet als een strategische bedreiging gezien. Rupert heeft zich reeds twee seioenen bewezen als een extreem loyale alliantie partner en kan derhalve erg waardevol zijn voor andere kandidaten.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 20-09-2009, 12:48:34 »
Als ze een beetje strategische spelers in dat seizoen hebben (van het kaliber 'beter dan Jenna L', wat niet moeilijk zal zijn) zal het waarschijnlijk geen nadeel voor Rupert zijn.

In Big Brother All Stars
Nog even niks.

Offline Phraser

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 30-09-2009, 18:16:15 »
Seizoen 20 heeft als bijnaam Heroes vs Villians meegekregen. Ben benieuwd wie we terug zullen zien.

http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2009/09/survivor-samoa-not-affected-by-earthquake-tsunami.html

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 12-10-2009, 10:16:47 »
Misschien een waarschuwing, maar er zijn al tientallen spoilers over dit seizoen te vinden op het internet.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 12-10-2009, 19:14:03 »
Misschien een waarschuwing, maar er zijn al tientallen spoilers over dit seizoen te vinden op het internet.  ::ohno::

Je komt ze inderdaad echt overal tegen, gelukkig zijn ze niet allemaal in overeenstemming met elkaar. Ik heb al tig keer een geheel andere final three spoiler voorbij zien komen.