Auteur Topic: Survivor 20: Heroes vs Villains  (gelezen 149810 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #80 Gepost op: 26-02-2010, 17:04:38 »
Imo een tactische blunder om Randy naar huis te sturen ipv Parv.  Hij was tenminste nog een soort van provider. De villains zijn goed in puzzels maar zijn blijkbaar toch niet zo snugger om een alliantie van 2 manipulators uiteen te trekken.  Ik denk dat Courtney en Tyson achter de stemming ook wel een aandeel hebben gehad (hun reactie toen Randy met de schelp kwam ...)

Vond de toelichting van Rob wel nagels met koppen slaan hoe je allianties kan ontdekken.  Randy heeft/had ook een goed beeld op hoe Survivor en het echte leven met elkaar verwant zijn. 

Nogmaals; Jammer dat Randy eruit is.  Hopelijk volgen Parv, Russel en Sandra in die volgorde.

Bij de Heroes ben ik JT beetje beu gezien, Candice had op zich wel gelijk om te achterhalen wie wat in haar plaats heeft gezegd maar haar timing was niet ideaal.  En James...  ::) ze hadden hem idd beter bij de villains gezet na deze aflevering  ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 26-02-2010, 19:48:30 door reaver »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #81 Gepost op: 5-03-2010, 11:27:56 »
YES! Dit hoopte ik nou elke keer dat Cirie mee deed.. er uit met haar! Eindelijk denken ze eens na, zij is niet te vertrouwen. JT is zelfs weer wat gestegen in aanzien bij mij  :P

Russell is niet handig bezig, we zullen zien hoe dat uitpakt. En wie gaat er nou neer de volgende keer? Is dat Tyson?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #82 Gepost op: 5-03-2010, 14:47:01 »
YES! Dit hoopte ik nou elke keer dat Cirie mee deed.. er uit met haar! Eindelijk denken ze eens na, zij is niet te vertrouwen.

 ::bravo::

Cirie stond ook niet hoog op mijn lijstje ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #83 Gepost op: 6-03-2010, 00:35:21 »
Ik vind het jammer, Cirie is een van mijn favoriete deelnemers ooit en wat mij betreft een van de mensen die het spel verschrikkelijk goed begrijpt en ik vind het geweldig om naar haar te kijken. Maar wel verstandig dat ze haar eruit hebben gestemd.

Ik vond trouwens de huilende Coach toch wel een beetje aandoenlijk moet ik zeggen. Die man is echt villain tegen wil en dank. En hoewel hij verschrikkelijk arrogant kan overkomen is hij ook heel erg oprecht en dat waardeer ik wel in hem.

Ik hoop nu op een final two tussen Coach & Boston Rob

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #84 Gepost op: 6-03-2010, 02:46:03 »
Geweldige aflevering met 1 van mijn favoriete proeven uit Survivor Fiji.

Goeie zet om Cirie wandelen te sturen.

Jammer dat Tom het immuniteitsding al heeft moet moeten spelen maar daar dienen ze tenslotte voor. 

Ik kan de oprechtheid van coach ook wel appreciëren maar of hij al zijn vertrouwen in Rob moet leggen is natuurlijk de vraag... Maar zolang Rob Russel in het vizier heeft zit coach wel goed. (denk ik)  Beetje laag van Tyson om zijn 'makker' van tocantins in het middelpunt van de belangstelling te zetten van de groep.

Volgende week hard tegen hard in de proef...   Persoonlijk vind ik het een redelijk venijnige proef.  Hopelijk moet er niemand uit het spel genomen worden zoals bij Samoa. Er mogen voor mij gerust meer water en combinatieproeven komen  ::jaja::

« Laatst bewerkt op: 14-03-2010, 21:29:40 door reaver »

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #85 Gepost op: 6-03-2010, 10:53:04 »
 :\'( Eerst Randy, nu Cirie...
Ach ja, in de pre-game interviews was al duidelijk dat er best een aantal personen waren die haar al snel kwijt wilden en ze is natuurlijk ook niet de meest atletische hero die er is, dus ik verwachtte ook niet dat ze het heel lang zou volhouden.

Snapte iemand trouwens waarom die reward challenge maar tot 4 punten ging, terwijl elk team acht leden moest inzetten. ???

Het bevalt me ook niet zo dat Russell weer precies dezelfde edit krijgt: saboteert team, is underdog, zoekt idols. Hopelijk wordt dat niet weer zoals in Samoa  :-\\

Ik ben nu voor Sandra en Rob. De maffiabaas met zijn trouwe spionne.  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #86 Gepost op: 6-03-2010, 12:20:14 »
'jammer dat Cirie weg moest :( MAar was wel het slimst. Ze is best gevaarlijk.

Ben benieuwd wie er volgende week neer gaat

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #87 Gepost op: 6-03-2010, 13:37:16 »

Het bevalt me ook niet zo dat Russell weer precies dezelfde edit krijgt: saboteert team, is underdog, zoekt idols. Hopelijk wordt dat niet weer zoals in Samoa  :-\\


In Samoa had hij de aanwijzingen niet nodig om de eerste idol te vinden  :P.  Maar zoals Rob al aangaf in de preview mensen die zoeken naar de idol worden targets en indien Russel de idol volgende keer niet kan bemachtigen en de villains verliezen (als er geen villain uit het spel wordt getrokken door een blessure) is het volgens mij exit Russel.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #88 Gepost op: 6-03-2010, 15:11:45 »
Ik word een beetje moedeloos van de immuniteitsketting, overdaad schaadt. De wijze waarop de verborgen immuniteit in Survivor Guatemala werd gebruikt was een waardevolle toevoeging aan het spel, daarna is het eigenlijk bergafwaarts gegaan. Het wordt steeds makkelijker om de zogenaamde verborgen immuniteit te bemachtigen en het verdomde ding wordt ook nog eens herbegraven nadat het gebruikt is. Er zijn bovendien weinig tot geen vaardigheden nodig om dit machtige wapen te hanteren. Met andere woorden: het spel wordt op dit moment teveel bepaald door de verborgen immuniteit en te weinig door de individuele vaardigheden van spelers.

Dat gezegd hebbende vond ik niet erg dat Cirie dit keer het slachtoffer was van de verborgen immuniteit (alles is beter dan Micronesia 2.0). Echter het is goed mogelijk dat er dit seizoen meerdere spelers op dezelfde manier ten onder gaan en dat vooruitzicht is op zijn minst gezegd onbevredigend. Helemaal omdat het zeer waarschijnlijk is dat Russell een immuniteitsketting in zijn bezig gaat krijgen (Probst is in zijn blogs nog steeds pro-Russell en dat heeft ongetwijfeld een reden). Dat kan drastische gevolgen hebben voor de machtsverdeling binnen het Villains team. Temeer omdat Jerry, Danielle en Courtney enkel achter de machtshebbers aanlopen en daarna wachten totdat ze geslachtofferd worden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #89 Gepost op: 12-03-2010, 12:31:41 »
Vreemd! Ze houden James er in. We zullen zien hoe dat uitpakt! Het zou trouwens wel heel lullig zijn voor James om er alweer door een medische reden uit te gaan.

Over 2 weken pas weer Survivor? En dan de verwachte clash tussen Russell & Rob ^^ We zullen zien, ik mag ze beide wel!

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #90 Gepost op: 13-03-2010, 08:37:25 »
damm, 2 weken wachten op de volgende aflevering ( woensdag ipv donderdag). Hopelijk verliezen de villians de volgende keer eens. Tot nu toe zij zijn veel interessanter dan de heroes.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #91 Gepost op: 14-03-2010, 01:33:29 »
Vond dit maar een matige aflevering (5)

James heeft waarschijnlijk zijn kruisbanden uitgerokken of in het slechte geval gescheurd.  In dat geval zal hij terug kunnen binnen een paar dagen maar moet voorzichtig blijven met torsende bewegingen op de knie (weet ik uit eigen ervaring) maar of hij fysiek zijn steentje zal kunnen blijven bijdragen?  De reden aan de andere kant kan zijn dat zijn alliantie al oog heeft op de merge om hem makkelijker op fysiek vlak te verslagen...

Ik vind JT en Rupert qua mentaliteit steeds meer en meer tegenvallen  ::jaja::  Rupert ging erg op in de rugby-basketproef dat hij jerri tegen de paal smakte  ??? maar dat spreek de elleboog van Rob tegen Rupert zijn keel niet goed.  De bodyslam van JT op Coach was er imo ook een beetje over... Met die blessure van james had Colby best zijn plaats mogen vervangen in de proef...

Heb wel moeten lachen toen James de caller was voor de immuniteitsproef 'Stop, everybody shut up and stop!!!'  ::rofl:: op het einde had hij geen stem meer :-)


De Villains zijn goed op dreef met de proeven maar werken als groep ook veel beter samen,  Russel heeft goeder getrouw weer de hii weten te vinden en  alliantiepartners gaan rondselen die niet echt kunnen rekenen op vertrouwen van de andere villains dus easy disposable.  Hij heeft wel een vorm van gezag tijdens de proeven (kreeg zelfs een sorry van Jerri tijdens de puzzel :o )net als Rob.  Dus ben echt wel benieuwd wat de gevolgen zullen zijn bij de confrontatie tussen deze 2 testosteron-kanonnen.  Ik denk echter dat ze binnen 2 weken er allebei nog inzitten.  Indien ze de immuniteitsproef verliezen denk ik eerder aan een opoffering van Courtney of Sandra om de Hii te flushen want een blindsight op hem zonder dat hij de hii gebruikt zie ik er nog niet zo snel inzitten.  Waar blijven de door Jeff verwachtte qoutes van Tyson en Courtney trouwens?



« Laatst bewerkt op: 14-03-2010, 05:00:27 door reaver »

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #92 Gepost op: 14-03-2010, 20:47:13 »
Ik was vooral blij met het winnende schot voor Jerri dit keer. Zij is toch wel een onderschat deelnemer wat mij betreft en nadat ik vorige week Australian Outback weer eens heb gezien toch wel een favoriet van mij. Nu Cirie er uit is zijn Jerri en Parvati de enige dames die ik nog leuk vind om te volgen. Met misschien nog wat aandacht voor Courtney, maar voorlopig komt daar weinig uit.

Oh en James laten vervangen door Colby zou wel enorm unfair zijn geweest trouwens.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #93 Gepost op: 14-03-2010, 21:16:36 »
Oh en James laten vervangen door Colby zou wel enorm unfair zijn geweest trouwens.

Waarom dan wel?  Dat in Samoa iemand uit die proef werd getrokken wegens vuil spel en niet vervangen werd vind ik begrijpelijk...

Bij de meeste teamsporten worden geblesseerden toch vervangen? 

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #94 Gepost op: 15-03-2010, 15:51:46 »
Ik was vooral blij met het winnende schot voor Jerri dit keer. Zij is toch wel een onderschat deelnemer wat mij betreft en nadat ik vorige week Australian Outback weer eens heb gezien toch wel een favoriet van mij.

Ik heb (wellicht onterecht) vaak het gevoel dat Jerri niet meespeelt om te winnen maar enkel om er zo lang mogelijk in te blijven, ze neemt genoegen met de hand die haar wordt aangereikt ook al weet ze dat ze een betere hand kan krijgen door proactief op te treden. In elke alliantie waarvan zij een onderdeel vormde was ze inwisselbaar. Ze had steeds weer de rol van een wegwerpartikel. Ik ben bang dat ze dit seizoen ook enkel gebruikt gaat worden als een extra stem door de heersende alliantie en gedumpt wordt zodra die extra stem niet meer nodig is. Nu hoeft dat niet noodzakelijkerwijs te resulteren in een slechte spelpositie: indien ze doorheeft dat ze het vijfde wiel aan de wagen is kan ze op het juiste moment van alliantie wisselen. Het is echter nog maar de vraag of Jerri dat risico gaat nemen daar ze in eerdere seizoenen slechts de rol van volgeling vervulde.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #95 Gepost op: 22-03-2010, 19:10:36 »
Wat heeft James dan onverwacht veel kapsones gekregen of lijkt dat maar zo?  ::oink:: Vond hem geweldig in China maar dit seizoen haalt ie wel eens het bloed onder m'n nagels vandaan met zijn opmerkingen en houding. Geweldig hoe Coach 'geridderd' werd door Russell, wat een koekebakker. Russell is de enige die het spel een beetje kan relativeren heb ik het idee. Hij speelt het natuurlijk wel heel erg fanatiek en vaak oneerlijk, maar hij weet wel wat ie doet en dat het slechts om een spel gaat. Mensen als Rupert en Colby verliezen zich in het spel en dat gaat ze de kop kosten. Ze moeten hun ogen open houden ;)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #96 Gepost op: 25-03-2010, 19:12:52 »
Wat heeft James dan onverwacht veel kapsones gekregen of lijkt dat maar zo?  ::oink:: Vond hem geweldig in China maar dit seizoen haalt ie wel eens het bloed onder m'n nagels vandaan met zijn opmerkingen en houding. Geweldig hoe Coach 'geridderd' werd door Russell, wat een koekebakker. Russell is de enige die het spel een beetje kan relativeren heb ik het idee. Hij speelt het natuurlijk wel heel erg fanatiek en vaak oneerlijk, maar hij weet wel wat ie doet en dat het slechts om een spel gaat. Mensen als Rupert en Colby verliezen zich in het spel en dat gaat ze de kop kosten. Ze moeten hun ogen open houden ;)

Dat is wat mij betreft het grote nadeel van All-Stars seizoenen, voormalige helden kunnen opeens veranderen in horken en je doen afvragen wat je ooit in ze gezien hebt. James en Rupert zijn tot nu toe slechts een schim van de personages die we in eerdere seizoenen zagen. Het is natuurlijk mogelijk dat ze veranderd zijn maar het is waarschijnlijker dat de editors dit keer geen heldenrol voor ze konden wegleggen waardoor een heel ander en wellicht realistischer beeld van ze ontstaat.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #97 Gepost op: 26-03-2010, 01:34:01 »
OMG! Wat een waanzinnig geniale tribal council weer! Russell is echt onnavolgbaar!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #98 Gepost op: 26-03-2010, 01:37:22 »
Waarom dan wel?  Dat in Samoa iemand uit die proef werd getrokken wegens vuil spel en niet vervangen werd vind ik begrijpelijk...

Bij de meeste teamsporten worden geblesseerden toch vervangen? 

Geen idee, ik kijk niet naar teamsporten aangezien ik daar niks aan vind.

Maar als je reserves hebt dan moet dat wel voor beide teams gelijk zijn natuurlijk. Bij deze proef was er een verdeling man/vrouw. Wat nou als Candice geblesseerd was geraakt, had Colby haar dan ook mogen vervangen? Lijkt me niet.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Survivor 20: Heroes vs Villains
« Reactie #99 Gepost op: 26-03-2010, 01:43:10 »
Waar ik eigenlijk op zat te hopen is een villain alliance van Russell & Rob, waarbij Russell Parvati als rechterhand heeft en Rob Sandra. Dan Coach als 5e voor the numbers en ook voor zijn atletische vermogens en volgens mij heb je dan de sterkste alliance die er bestaat. Er vanuit gaande dat die alliance de final 5 haalt is het ook nog eens zeer interessant voor Russell & Rob aangezien de beide dames al eens gewonnen hebben en dus een goede keuze zijn om mee te nemen naar een final 2/3.

Het zal wel niet meer gebeuren maar het lijkt me geniale TV.