Auteur Topic: Big Brother 2021 NL  (gelezen 11170 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Big Brother 2021 NL
« Gepost op: 23-07-2020, 19:37:32 »
Je kan inmiddels je inschrijven hier. Blijkbaar is het in combinatie met VIER/RTL dus het word een gemixt huis.

Citaat
Ruim 20 jaar nadat de moeder der realityshows tot leven kwam keert het grootste reality fenomeen Big Brother eindelijk terug in Nederland & Vlaanderen. Niet uit sentiment, maar uit noodzaak.

Kijker en bewoner gaan het ultieme psychologische experiment met elkaar aan. Het wordt een zoektocht naar het antwoord op de vraag: durf jij te laten zien wie jij écht bent?

De samenleving is in die 20 jaar sterk veranderd, niet in de laatste plaats door de snelle opmars van social media. Wij zijn daardoor een Big Brother maatschappij geworden waarin we elkaar constant in de gaten houden, bekijken en beoordelen.

Verschillen zijn op scherp gezet, je mening geven is nog nooit zo makkelijk geweest en we streven er allemaal naar een zo mooi mogelijk beeld van onszelf naar buiten te brengen.  Wij hebben zelfs allemaal ons eigen platform gecreëerd via social media en kiezen er zelf voor wat we laten zien, wie we willen zijn en aan wie we het laten zien. Maar wat zou er gebeuren als we deze controle weghalen...

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #1 Gepost op: 23-07-2020, 20:39:18 »
Dit kan beter in de tv programmas van nederland board voor nu denk ik ::rofl::

Maar gurl, im hyped!
chipsverslaafde <3

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #2 Gepost op: 23-07-2020, 21:30:33 »
Hier ook al Nederland vs België?  Niet dat ik van plan was te gaan kijken , maar dat format gaat denk ik niet hoge kijkcijfers trekken.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #3 Gepost op: 23-07-2020, 21:36:36 »
Hier ook al Nederland vs België?  Niet dat ik van plan was te gaan kijken , maar dat format gaat denk ik niet hoge kijkcijfers trekken.

Hetzelfde  ::rofl::.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #4 Gepost op: 23-07-2020, 21:50:52 »
Waarschijnlijk zal het op Videoland worden uitgezonden, dus dan kan ik het sowieso niet kijken. Mocht het wel op RTL-nogwat worden uitgezonden, ga ik het denk ik wel kijken.  :) Ik heb BB überhaupt nog nooit gezien, dus ik ben er wel nieuwsgierig naar.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #5 Gepost op: 23-07-2020, 21:56:02 »
Komt op RTL5 lees ik. ::jaja::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #6 Gepost op: 23-07-2020, 21:58:27 »
Komt op RTL5 lees ik. ::jaja::

RTL5 & Videoland ja.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #7 Gepost op: 23-07-2020, 22:00:04 »
Hier ook al Nederland vs België?  Niet dat ik van plan was te gaan kijken , maar dat format gaat denk ik niet hoge kijkcijfers trekken.
Nee, dat was alleen robinson, dit is gewoon nederlanders en belgen in 1 huis, zoals zoveel programmas met beide zijn. zoals love island of robinson van eerder.

Oh en Jacco, Het komt op rtl 5 en videoland, dus je kan gewoon kijken  ::trots::

en de streams denk ik op internet gewoon. Hoop ook dat ze het amerikaanse//canadeese format gaan gebruiken, anders denk ik dat het snel over is met de pret.

En trouwens, moet dit niet in in het programma/reality board?
« Laatst bewerkt op: 23-07-2020, 22:01:49 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #8 Gepost op: 23-07-2020, 22:02:32 »
Nee, dat was alleen robinson, dit is gewoon nederlanders en belgen in 1 huis, zoals zoveel programmas met beide zijn. zoals love island of robinson van eerder.

Oh en Jacco, Het komt op rtl 5 en videoland, dus je kan gewoon kijken  ::trots::

en de streams denk ik op internet gewoon. Hoop ook dat ze het amerikaanse//canadeese format gaan gebruiken, anders denk ik dat het snel over is met de pret.

En trouwens, moet dit niet in in het programma/reality board?

Volgensmij houden ze dat concept niet, en dat is best meh  ::rofl::.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #9 Gepost op: 23-07-2020, 22:05:12 »
Dat is juist waarom ik big brother usa en canada kijk ::rofl:: Het spel element
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #10 Gepost op: 23-07-2020, 22:07:33 »

En trouwens, moet dit niet in in het programma/reality board?

Als het zover is kunnen we het wel verplaatsen denk ik, maar het kan hier tot nu toe nog wel even blijven  ::rofl::.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #11 Gepost op: 24-07-2020, 09:27:30 »
Van der Vorst had al gezegd, dit is een ideale tijd voor Big Brother hier, aangezien er veel mensen gebruik maken van sociale media, gezien willen worden

promo is top, dat oog ook, heel super modern wow

ik zit zelf ook op een brits big brother forum moet ik toegeven



RTL5 vind ik logisch, aangezien die wel meeste reality tv uitzenden, maar goed dat het niet op SBS6 is, dat John de Mol eens niks te zeggen heeft lol met zijn talpa
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #12 Gepost op: 24-07-2020, 11:46:51 »
Yep, bij ons in België is het nu ook in het nieuws, met een korte trailer:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/23/big-brother-komt-terug/

Denk niet dat ze het US/Canada principe zullen doen. In UK is het nog jarenlang succesvol geweest op de oude wijze. Die kon ik ook nog goed smaken, want daar werden absurd veel onverwachte wendingen in gestoken. In België was alleen het allereerste seizoen nog entertainend.
Maar als ze de UK toer op gaan... ga ik nog wel kijken. Ik ga het sowieso een kans geven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #13 Gepost op: 27-07-2020, 00:39:17 »
Ik wil het ook wel een kans geven, het is toch één van de grote 4 (survivor/ER, TAR/PE, Widm, BB). En tot zover goeie ervaringen met VIER, dus wie weet maken ze er iets leuks van.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #14 Gepost op: 27-07-2020, 20:00:52 »
Ik vrees dan weer net omdat RTL weetikveel ertussen zit. Was dat bij Love Island ook niet? Dat was ook op VIER en naar mijn mening ontzettend belachelijk stom.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #15 Gepost op: 28-07-2020, 01:20:18 »
Ik vrees dan weer net omdat RTL weetikveel ertussen zit. Was dat bij Love Island ook niet? Dat was ook op VIER en naar mijn mening ontzettend belachelijk stom.
Ja oké laatste ER seizoen (ook samenwerking met RTL) was ook niet alles. Dus laten we het er op houden dat het beide kanten op kan ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #16 Gepost op: 28-07-2020, 16:33:49 »
Oh het vorige ER seizoen vond ik dan weer beter dan het België only seizoen daarvoor. Eindelijk werd het eens wat harder gespeeld ipv "Ik stem jou niet weg want jij kan heel goed rode vruchten zoeken en kokosnoten openmaken en bent heel sterke. Echt Robinsonwaardig."

Krijg lichte braakneiging bij het woord Robinsonwaardig.



Anyway, on topic: gaat iemand zich inschrijven?  ;D
Ik heb zitten twijfelen. Als het een US versie is, lijkt het me heel leuk. Als het een vroegere Belgische (en waarschijnlijk Nederlandse) versie is waarbij ze gewoon een hoop relschoppers bij elkaar gooien en zoveel mogelijk tieten en billen willen laten zien en je zo goed als geen strategie kan opbouwen om het spel te spelen... Dan heb ik er geen zin in.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #17 Gepost op: 28-07-2020, 17:33:59 »
Ik heb dus hetzelfde als Robbie ::rofl:: Wil me ook wel inschrijven maar als het gewoon zoals eerst is dan doe maar niet.
chipsverslaafde <3

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #18 Gepost op: 28-07-2020, 18:16:13 »
Ik heb zitten twijfelen. Als het een US versie is, lijkt het me heel leuk. Als het een vroegere Belgische (en waarschijnlijk Nederlandse) versie is waarbij ze gewoon een hoop relschoppers bij elkaar gooien en zoveel mogelijk tieten en billen willen laten zien en je zo goed als geen strategie kan opbouwen om het spel te spelen... Dan heb ik er geen zin in.

Afgaande op de advertentie lijkt me het tweede het meest logische, zeker met die laatste alinea die echt hint naar hoe andere mensen (kijkers) naar jou zullen kijken. Denk ook dat ze een format met HoH etc. misschien onder een andere naam op de Nederlandse/Vlaamse markt zouden willen brengen?

Jammer natuurlijk, want een BB US/Canada format in NL lijkt me wel vet...

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #19 Gepost op: 28-07-2020, 20:13:54 »
Heeeey leuke Will profiel foto ::love::

Ik zit bij het rtl kijkers panel site ding gebeuren en heb het daar in het topic gezegd dus misschien doen ze er wat mee ::trots:: ik hoop het ook
chipsverslaafde <3