Auteur Topic: Big Brother US 22  (gelezen 14627 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Big Brother US 22
« Gepost op: 3-07-2020, 15:37:29 »
It's all stars 2  ::zwaai::. Ik heb in jaren geen Big Brother meer gezien, maar misschien kijk ik dit wel.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 22
« Reactie #1 Gepost op: 4-07-2020, 11:36:09 »
Ik wacht wel tot bewezen is dat het niet weer een trash seizoen is ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 22
« Reactie #2 Gepost op: 4-07-2020, 12:42:30 »
Ik wacht wel tot bewezen is dat het niet weer een trash seizoen is ::rofl::

De namen die tot nu toe zijn uitgelekt zijn wel echt goede spelers, maar zie de producers weer een domme twist er in gooien.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother US 22
« Reactie #3 Gepost op: 10-07-2020, 01:13:48 »
Ja en goede spelers en leuke spelers kan nog wel eens verschillen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 22
« Reactie #4 Gepost op: 22-07-2020, 15:40:55 »
Uitgelekt namen:

Mannen

Kaysar Ridha
Josh Martinez
Hayden Moss
Tyler Crispen
Ian Terry
Paulie/Cody Calafiore


Vrouwen

Daniele Donato
Nicole Franzel
Janelle Pierzina
Bayleigh Dayton  ???

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Big Brother US 22
« Reactie #5 Gepost op: 22-07-2020, 17:14:43 »
2x Nicole is wel genoeg hoor ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 22
« Reactie #6 Gepost op: 22-07-2020, 20:29:48 »
Gelukkig gaat ze deze keer niet haar token white guy blonde hair kiezen. Vind Nicole zelf niet irritant, maar die stem irriteert mij echt te veel hoor. Heb liever Nicole A. weer terug die was echt leuk om te zien vind ik.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 22
« Reactie #7 Gepost op: 23-07-2020, 11:20:38 »
Het zou Cody zijn. Derrick/Donny zouden er ook nog bij kunnen, en Enzo (S12) zou een alternate zijn.

Bij de dames heb ik KC, Amber (S16), Diane (S5), Danielle Reyes (S3), Dayvonne (S17 en S18) zien passeren



klaar voor de strijd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 22
« Reactie #8 Gepost op: 23-07-2020, 19:38:24 »
Het zou Cody zijn. Derrick/Donny zouden er ook nog bij kunnen, en Enzo (S12) zou een alternate zijn.

Bij de dames heb ik KC, Amber (S16), Diane (S5), Danielle Reyes (S3), Dayvonne (S17 en S18) zien passeren

Amber vind ik echt niks  ::schaam::. De rest is okay.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother US 22
« Reactie #9 Gepost op: 23-07-2020, 20:43:32 »


Het is official guys! ::bravo:: ::bravo::

Ik zelf kan het niet volgen aangezien ik nog maar bij seizoen 2 ben ::rofl::

Maar ik ga proberen te kijken of het lukt om de streams te kijken
chipsverslaafde <3

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 22
« Reactie #10 Gepost op: 24-07-2020, 11:48:25 »
Ik zelf kan het niet volgen aangezien ik nog maar bij seizoen 2 ben ::rofl::
Waar kijk je de oudere seizoenen? Al mijn vroegere kanalen werken niet meer...  :-\\

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 22
« Reactie #11 Gepost op: 24-07-2020, 12:18:39 »
Schrap Diane maar, zij is zwanger.
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 22
« Reactie #12 Gepost op: 27-07-2020, 20:21:04 »
Er zijn inmiddels ook foto's gelekt:

Daniel Donato & Janelle. Geen Paul.

Also rat Nicole heeft "Derrick en Dan onder de bus gegooid" T volgens Reddit:

Citaat
I mean, if you sift through some of the bullshit and more unlikely rumors (Nicole cut a deal with production to rat out Derrick and Dan’s pregaming and get them kicked from the cast, as if production would ever want to kick them), really give meaning to the words people are using in their denials (notice how Derrick said no group chat but nothing about texts), and put your ear to the ground to pick up a couple of contextual clues from surrounding rumors, it’s really not that hard to figure out.

Let’s break it down a bit:

Based on Derrick’s tweet about being unhappy with Nicole, while sharing the tweeted video about her getting him kicked off, there is clearly at least a little bit of fire accompanying this smoke.

Based on pretty credible rumors, Nicole was not originally part of this cast. I don’t just base this on random tweeters. Both Taran and reality reporter Sharon Tharp (neither of whom are prone to promulgating BS rumors) indicated on their RHAP podcast this weekend that production didn’t really want Nicole back all that much, but CBS put a premium on winners and was pretty insistent that production have a good amount of them. Further, Nicole may or may not have lobbied production to get on the show.

Based on the same podcast, we know that a few of the greats were dipping their toes in the water, exploring the possibility of playing, feeling out where they would stand if they did play, etc before ultimately deciding against.

Based on universally credible rumors, Derrick was in serious talks with production to return at some point.

Based on Chris’s tweet and other rumors, it seems that Derrick was pregaming at one point.

In early to mid July, talks with quite a few winners such as Dan and Derrick seemed to fall through and they exited the rumor mill.

My guess as to what happened is quite simple: Nicole was not originally cast. She was cast as part of the “second wave” of casting so to speak, in which CBS was desperately trying to round up winners when their big names such as Dan and Derrick opted out. During the period that she was not under consideration, she was lobbying production for a spot. Because of this (and this part is pure conjecture from me), she was somewhat involved in pregaming and at least had some conversation with Derrick about it. She seems to have used the information she received from Derrick, likely in text form, to blow up his pregame scheming and expose him as a rat before he ever inked a contract. As such, Derrick felt that there was no path for him in the game and opted out (or, if you prefer, ragequit before the game even started, or most likely, somewhere between the two).

The only role I can see for Dan in this is that maybe he was only willing to play if Derrick played because he needed someone to take the target off of himself and when Derrick opted out, Dan did too.

Derrick and Dan’s exit from consideration may have opened up a spot for Nicole, simply because production needed winners, but I don’t think Nicole had some grand plan designed to ensure that result. I think her leaking just worked out to get her a spot because it dissuaded at least one winner from playing; possibly two.
« Laatst bewerkt op: 27-07-2020, 20:23:11 door Sanmol »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 22
« Reactie #13 Gepost op: 27-07-2020, 23:26:44 »


Also rat Nicole heeft "Derrick en Dan onder de bus gegooid" T volgens Reddit:

Ik heb dat ook zien passeren maar ik geloof er niet in omdat:

- de bron is een jonge kerel met blijkbaar geen binding met BB die dit verteld (terwijl hij nog een paar scheldwoorden er tegen aangooit over Nicole)

- Derrick ook al aangaf dat zijn dochter niet wou dat die ging, ze wou haar papa niet zolang missen

- Dan heeft een populair twitchkanaal waar hij ook veel uithaald

- Het zijn Derrick en Dan, 2 sterke spelers en legends. Elke fan wilt die zien.

- Pregamen gebeurt al veel vaker (All-stars, BB14 en BB18 zijn voorbeelden van seizoen waar er al gepregamed werd).

Evel Dick (dus niet 100% betrouwbaar) tweette deze cast

Daniele Donata (S8,S13)
Bayleigh Dalton (S20)  ::ohno::
Cody Calafiore (S16)
Davonne Rogers (S17 en S18)
Christmas Albiott (S19)
David Alexander (S21) (verdient een tweede kans)
Enzo (S12)
Ian Terry (S14)
Janelle (S6,S7 en S14)
Kaysar (S6, S7)
Keesha (S10)
Kevin Campbell (S11)
Memphis (S10)
Nicole A (S21)  ::jaja::
Nicole F (S16 en S18)
Tyler (S20)
« Laatst bewerkt op: 27-07-2020, 23:35:00 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother US 22
« Reactie #14 Gepost op: 28-07-2020, 00:56:05 »
Waar kijk je de oudere seizoenen? Al mijn vroegere kanalen werken niet meer...  :-\\


Watchserieshd (Thanks Jesper) kan je survivor, big brother en nog meer op kijken.
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 22
« Reactie #15 Gepost op: 7-08-2020, 12:00:49 »
Blijkt opeens de Nicole F rumor wel waar te zijn  ::zwaai::.

5 uur vanochtend zei Janelle dat Dan haar had verteld dat Nicole F. Derrick uit de cast heeft gebonjourd. Wat een snake!

« Laatst bewerkt op: 7-08-2020, 12:08:34 door Sanmol »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother US 22
« Reactie #16 Gepost op: 7-08-2020, 15:46:50 »
Ik kijk af en toe als ik me verveel op de achtergrond de streams (bmx.tv.net hier kan je de streams op kijken)

En heb de premiere gezien het was echt super ongemakkelijk, het was live en omdat corona een ding is natuurlijk was er geen publiek.

Wel een raar ding was dat de houseguests allemaal een mondmasker op hadden toen ze op het podium stonden terwijl als ze inhet huis waren mochten ze gelijk af ???


De eerste HOH competitie was ook niet echt eerlijk voor de dames die moesten hellemaal naar beneden op zon bord met een balletje en de mannen het midden.

Maar heerlijk deelnemers ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 22
« Reactie #17 Gepost op: 7-08-2020, 16:17:19 »
Ik kijk af en toe als ik me verveel op de achtergrond de streams (bmx.tv.net hier kan je de streams op kijken)

En heb de premiere gezien het was echt super ongemakkelijk, het was live en omdat corona een ding is natuurlijk was er geen publiek.

Wel een raar ding was dat de houseguests allemaal een mondmasker op hadden toen ze op het podium stonden terwijl als ze inhet huis waren mochten ze gelijk af ???


De eerste HOH competitie was ook niet echt eerlijk voor de dames die moesten hellemaal naar beneden op zon bord met een balletje en de mannen het midden.

Maar heerlijk deelnemers ::bravo::

Erger me nu al aan Nicole, maar de cast is okay so far.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 22
« Reactie #18 Gepost op: 7-08-2020, 23:08:34 »



De eerste HOH competitie was ook niet echt eerlijk voor de dames die moesten hellemaal naar beneden op zon bord met een balletje en de mannen het midden.

maar de kamers van de dames waren dichter bij de tuin, dan die van de mannen. Die moesten dieper in het huis.
en ik vind de kritiek op het eerste deel van de HOH-competitie een beetje mwa. In theorie konden er evenveel mannen als vrouwen (namelijk 4) naar het tweede deel door. Dus zo een groot voordeel was het niet (was het wel geweest als ze zeiden dat iedereen die zou slagen voor HOH zou strijden) en aangezien bij de dames Christmas en Nicole A het konden, was het ook doenbaar.

Het tweede deel vond ik onverantwoord, dat parcours had echt een ongeluk kunnen veroorzaken.
klaar voor de strijd

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 22
« Reactie #19 Gepost op: 9-08-2020, 11:34:03 »
Ik had gehoopt op Josh dit seizoen, maar al bij al is het wel een leuke cast.  ::bravo::
Jullie chen haar jokes tijdens de eerste aflevering werkte mij ook wel op de zenuwen hoor  ::rofl::.
Zijn hier mensen die de live feeds volgen?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online