Auteur Topic: Big Brother 2021 NL  (gelezen 11133 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #120 Gepost op: 18-02-2021, 17:04:10 »
Kijk, Jerrel zijn gedrag kon niet door de beugel daar is iedereen het wel mee eens neem ik aan, maar hij is oprecht best chill en leuk geworden de laatste dagen. en hij  is nodig om Thomas en Jill en co langer er in te houden, want anders zijn ze 1 voor 1 gone. of big brother moet er iets aan doen. En hij maakt ook goeie drama zoals die ruzie met Michel wat echt goud was! Dus daarom gaat mijn stem naar hem.

Ik wil ook nog effe zeggen dat de vriend van Jerrel zelfs doodsbedreigingen krijgt wat ik best heftig vind. Je mag hem niet leuk vinden prima, maar je gaat niet iemand met de dood bedreigen het is maar een tv programma en stel Jerrel gaat, dan hoop ik dat hij ook hele goeie hulp krijgt. want er gaat veel over hem heen komen.

Dus ik hoop dat Nick gaat, vind hem echt een haantje samen met Michel en kookt en zit in de sauna of hottub dat is het. voor de rest best een saaie persoonlijkheid en kan hem soms niet verstaan ::schaam:: en dat is knap want meestal ben ik de gene die als er vlaamse programmas zijn niet eens ondertiteling nodig hebt.

Kan nog best spannend worden aangezien de Nick en Michel liefhebbers moeten splitten en mensen denken oh ik stem dan wel op michel want Nick red het wel etc, alle Thomas en Jill liefhebbers kunnen beter op Jerrel stemmen want anders lopen hun gevaar of je hem nu mag of niet hij is nodig voor het spel. Dus het kan nog oprecht spannend worden
chipsverslaafde <3

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #121 Gepost op: 18-02-2021, 17:16:03 »
Dat iemand met de dood wordt bedreigd is natuurlijk buiten alle proporties en mensen die dat doen zouden dan ook van het internet geband moeten worden. Maar dat bekent niet dat ik daarom Jerrel er in zou willen houden. Ik vind nog steeds dat hij dingen heeft gezegd die echt niet door de beugel konden.

(Ik heb de laatste dagen niet echt gevolgd - dus ik kan nog niet echt of het nu beter gaat in de groep, maar ik denk niet dat hij ooit hoog op mijn favoriete bewonerslijstje gaat komen.)

Ik verwacht wel dat een stemming tussen 3 in zijn voordeel is, 1/3e van de stemmen haalt ie wel schat ik zo, dus ik verwacht dat we Jerrel nog wel 1 week zeker kunnen aanschouwen - en wellicht nog wel langer als hij door een exit van (ik verwacht) Michel (of eventueel Nick) in een meerderheidsbondje komt te zitten.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #122 Gepost op: 18-02-2021, 19:14:57 »
En ik vind de groep van Thomas/Jill saaier dus die zullen de, in mijn ogen, leukere groep langzaam wegspelen. Langzaam kijk ik het steeds minder en dit wordt er niet beter op haha ::rofl::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #123 Gepost op: 18-02-2021, 20:13:10 »
Jill en Thomas SAAAI? Nick kookt en zit in de sauna/hottub, thats it lol Jill en Thomas maken lol en Thomas speelt het spel wat gespeelt moet worden!
chipsverslaafde <3

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #124 Gepost op: 18-02-2021, 23:10:20 »
Gelukkig, Jerrel eruit. ::zwaai::

Hoewel ik op zich ook geen moeite gehad zou hebben met een exit voor Michel.

Ben benieuwd hoe de groepsvorming zich nu gaat ontwikkelen. ::ok::
🜃

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #125 Gepost op: 25-02-2021, 19:40:39 »
Nachtmerrie is werkelijkheid! het onbreekbare duo Thomas en jill zijn genomineerd mn schatjes :(

Mike  >:( stem op Jill om te blijven, al helemaal als je Michel beu ben anders staat hij als nederlander al met 1 voet in de finale! Al hoop ik op de fake eviction twist, want dit gaat ook veel kijkers kosten een van hun twee weg
chipsverslaafde <3

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #126 Gepost op: 25-02-2021, 19:53:48 »
Is er een regel dat er sowieso een Nederlander en Vlaming de finale moeten halen?

klaar voor de strijd

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #127 Gepost op: 25-02-2021, 19:55:23 »
ongeschreven regel. Stel er zitten alleen maar nederlanders of belgen in dan is het niet meer zo interessant voor de doorsnee kijker. dus ze willen dan sowieso een nederlander en een belg er in.
chipsverslaafde <3

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #128 Gepost op: 25-02-2021, 21:13:37 »
Ik heb voor Jill gestemd. Maar merk dat ik haar wel steeds minder leuk begin te vinden. Thomas had ik de eerste week al weggestemd, dus hij mag van mij gaan. ::zwaai::
🜃

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #129 Gepost op: 25-02-2021, 21:37:15 »
Echt Jill in tranen echt i cant :\'( :\'( :\'(
chipsverslaafde <3

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #130 Gepost op: 8-04-2021, 22:29:10 »
Vreemd, stemmen lijkt alleen via GoPlay te kunnen...
🜃

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother 2021 NL
« Reactie #131 Gepost op: 8-04-2021, 22:29:58 »
Beide niet ::schaam::

Als het lukt stem op jill ::bravo::
chipsverslaafde <3