Auteur Topic: Welkom Duklo!  (gelezen 332 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Duklo!
« Gepost op: 4-01-2016, 18:12:55 »
Duklo van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het nieuwe seizoen van  Wie Is... De Mol is zojuist gestart. Op het forum wordt uitgebreid nagesproken over de eerste aflevering en de kandidaten, en de eerste theorieën worden al gespuid. Discussieer gezellig mee op dit druk bezochte board, of waag nog een gokje in de Pool!

Expeditie Robinson is nog maar net afgelopen. Praat na over het afgelopen seizoen en de kandidaten hier op ons forum.

Over andere realityprogramma's zoals In de Ban van de Condor en Zeesterren is ook geschreven de afgelopen tijd. Neem gerust eens een kijkje op dat forum.

Of kom eens langs in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Duklo

• Forumlid
Re: Welkom Duklo!
« Reactie #1 Gepost op: 4-01-2016, 21:09:30 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: Hi Duklo hier  ::zwaai:: ::zwaai::

Duklo is natuurlijk niet mijn echte naam. Nee het is een samenvoeging van de achternaam van manlief en mijn achternaam. Maar wie zit er achter Duklo ?

In het echte leven noemen ze me Patricia. Een molloot sinds het eerste seizoen met BN-ers. Sindsdien jagen manlief en ik ieder jaar mee op de Mol. De ene keer lukt dat wat beter dan de andere keer. En sinds een paar jaar zijn ook de kids gepromoveerd tot molloten. Was het op de donderdagavonden altijd een beetje spijbel omdat er de volgende dag naar school gegaan moest worden. Nu het op zaterdag is is dat natuurlijk geen spijbelen meer   ::tandpastasmiley::

Mijn favoriete mollen door de jaren heen; Kees Tol, Patrick Stoof, Dennis Weening en natuurlijk Yvonne Jaspers en........ Mickey Mouse.
Dat laatste moet ik even uitleggen. In 2013 hebben de kids gedurende 10 dagen in Walt Disney World zelf WIDM gespeeld. Iedere dag 2 opdrachten, hints verzamelen en op de laatste dag aangeven wie en waar de MOL is. Natuurlijk was dat Mickey Mouse vermomd als Waldo in het Muppets Theater. En nee, de kids hebben de MOL dat jaar niet gevangen  ::rofl::

Na jarenlang mee te hebben op dit forum nu toch maar eens besloten om me aan te melden en actief mee te gaan doen met de rest van de Molloten.

Eerste gok voor dite jaar;
Ik hoop op Marjolein als Mol, maar ik denk dat Cécile de MOL is. We gaan het meemaken de komende weken.

Greetz,
Patricia

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2016, 21:53:13 »
Welkom Patricia en veel speurplezier ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2016, 21:55:04 »
Hoi Patricia, leuk dat je je voorstelt.  ::zwaai::
Welkom op het forum en succes met speuren naar de Mol met je man en kinderen!  :D

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2016, 09:17:22 »
Welkom op het forum Patricia. Veel plezier gewenst
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2016, 09:20:54 »
een mollotige familie! Gezellige boel moet dat zijn op de zaterdag :)
wens jullie een heel fijn seizoen toe en Kees Tol is ook mijn favoriete mol ::jaja::
geniet van het speuren! ::zwaai::
er was eens......

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2016, 19:04:54 »
Welkom op dit forum, Patricia!
Ich bin ein Bärliner!