Hi Duklo hier

Duklo is natuurlijk niet mijn echte naam. Nee het is een samenvoeging van de achternaam van manlief en mijn achternaam. Maar wie zit er achter Duklo ?
In het echte leven noemen ze me Patricia. Een molloot sinds het eerste seizoen met BN-ers. Sindsdien jagen manlief en ik ieder jaar mee op de Mol. De ene keer lukt dat wat beter dan de andere keer. En sinds een paar jaar zijn ook de kids gepromoveerd tot molloten. Was het op de donderdagavonden altijd een beetje spijbel omdat er de volgende dag naar school gegaan moest worden. Nu het op zaterdag is is dat natuurlijk geen spijbelen meer

Mijn favoriete mollen door de jaren heen; Kees Tol, Patrick Stoof, Dennis Weening en natuurlijk Yvonne Jaspers en........ Mickey Mouse.
Dat laatste moet ik even uitleggen. In 2013 hebben de kids gedurende 10 dagen in Walt Disney World zelf WIDM gespeeld. Iedere dag 2 opdrachten, hints verzamelen en op de laatste dag aangeven wie en waar de MOL is. Natuurlijk was dat Mickey Mouse vermomd als Waldo in het Muppets Theater. En nee, de kids hebben de MOL dat jaar niet gevangen

Na jarenlang mee te hebben op dit forum nu toch maar eens besloten om me aan te melden en actief mee te gaan doen met de rest van de Molloten.
Eerste gok voor dite jaar;
Ik hoop op Marjolein als Mol, maar ik denk dat Cécile de MOL is. We gaan het meemaken de komende weken.
Greetz,
Patricia