Morgen waarschijnlijk geen tijd om te reageren
Feli aan het podium van inze pool
Thanks aan de deelnemers en natuurlijk de organisatie .
Er was dit jaar , naar mijn mening, een wat te ruim budget. Waardoor bijna elke keuze mogelijk was. Daardoor kwamen vaak dezelde namen naar boven , al blijft het natuurlijk nog altijd wel een gok.
Maar als bij de tourtipsites namen gedropt worden en het gudget is iets te ruim zie je al die namen hier terug en is het lastig om unieke renners te gaan kiezen als een dark horse .
Kijk naar de grootste wielerkenner bij rn , zonder anderen tekort te doen , telminator.
Zijn ploeg heeft eigenlijk geen enkel dark horse, echt allemaal grote namen en hij zou zomaar kunnen winnen morgen . Het zo dan een win van de constante zijn.
En dat is ook wat deze tour voor mij was constant vermaak , maar wel steeds dezelfde renners. Zo vaak dezelfde namen , dan misschien niet steeds vooraan op plek 1-3 maar zo vaak de grote namen in de top 15 . Bijna nooit een echte verrassing.
Arensman is voor mij de grote verrassing en ik hoop dat hij dit door kan trekken naar volgende rondes.
Voor mijn ploegje was het een gok om evenepoel mee te pakken, van de rest was ik vrij zeker en castrillo en blackmore wilde ik gewoon mee hebben om jeugd en dark horse te hebben.
Beide paar keer kunnen zien, maar helaas evenepoel en almeida weg en daardoor werd top 10 lastig ( ik denk dst het net niet gaat lukken, morgen )