Auteur Topic: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]  (gelezen 151045 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #100 Gepost op: 11-07-2015, 11:58:32 »
Ik ben nu The Postman Always Rings Twice aan het kijken. Toffe film.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De foto:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #101 Gepost op: 11-07-2015, 12:41:56 »
Aflevering 1 is nu hier te downloaden. (Rechtermuisknop, "Koppeling opslaan als...") ::ok::

Top! Ik heb alleen nog maar slechte kwaliteit Youtube afleveringen werkend op mijn beeldscherm kunnen zien.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #102 Gepost op: 11-07-2015, 13:37:21 »
De foto:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Top! Ik heb alleen nog maar slechte kwaliteit Youtube afleveringen werkend op mijn beeldscherm kunnen zien.

Afleveringen zijn ook terug te kijken via M6. Zie de openingspost van Heinz voor een link.
« Laatst bewerkt op: 11-07-2015, 13:39:36 door Mollenmania »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #103 Gepost op: 11-07-2015, 15:37:17 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: foto (klik om te tonen/verbergen)

Getuige de verdenkingen blijft Laura als enige echt buiten schot. Kévin en Stéfane krijgen meer aandacht, ook in de montage. Dus een femme fatale qui joué un double jeu, tja waarom niet? Leuke touch bij de executie dat de kandidaten adhv hun vingerafdruk hun scherm te zien krijgen. Dat neemt wel de spanning weg die Pieter-Jan en Karel zo goed konden inbrengen met dat intypen van de namen. Maar gezien alle schermen toch met vingerafdruk/de identiteit v/d mol te maken heeft vind ik het goed gevonden.

Dat de mol zo makkelijk geld verdient daar waar de groep faalt vind ik nog steeds een grote no-go. De mol wordt al flink bevoordeeld door zijn/haar feitelijke voorkennis. Om dan ook nog financieel beter te worden omdat de kandidaten geen voorkennis bezitten vind ik not done. Maargoed, dat stond mij ook tegen bij de Saboteur. Het molschap moet een erebaantje zijn, niet om er financieel beter van te worden.
« Laatst bewerkt op: 11-07-2015, 15:42:35 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline belg

  • Forumlid
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #104 Gepost op: 13-07-2015, 16:54:43 »
Dat de mol zo makkelijk geld verdient daar waar de groep faalt vind ik nog steeds een grote no-go. De mol wordt al flink bevoordeeld door zijn/haar feitelijke voorkennis. Om dan ook nog financieel beter te worden omdat de kandidaten geen voorkennis bezitten vind ik not done. Maar goed, dat stond mij ook tegen bij de Saboteur. Het molschap moet een erebaantje zijn, niet om er financieel beter van te worden.

De mol krijgt het geld uit zijn/haar pot enkel als geen enkele finalist hem/haar weet te ontmaskeren; ik verwacht dan ook vooral kleine, subtiele acties zonder al te veel risico. Jammer.
   
De finale-aflevering  en de daaropvolgende 'wat-deed-de-mol-en-verborgen-aanwijzingen'-aflevering worden 5 augustus al uitgezonden. Het wordt dus een hele korte reeks met hele lange afleveringen, vreemde combinatie, zeker voor een commerciële zender.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #105 Gepost op: 13-07-2015, 19:40:47 »
De mol krijgt het geld uit zijn/haar pot enkel als geen enkele finalist hem/haar weet te ontmaskeren; ik verwacht dan ook vooral kleine, subtiele acties zonder al te veel risico. Jammer.
   
De finale-aflevering  en de daaropvolgende 'wat-deed-de-mol-en-verborgen-aanwijzingen'-aflevering worden 5 augustus al uitgezonden. Het wordt dus een hele korte reeks met hele lange afleveringen, vreemde combinatie, zeker voor een commerciële zender.

Waar heb je die info gevonden? Dat vind ik ook geen goeie wending aan een op het eerste gezicht wel interessante vernieuwing. Ipv een aanvallende Mol ga je zo geheid een zeer voorzichtige 'taupe' krijgen.

Dat is wel heel kort idd. Zal wellicht een manier zijn om geld te besparen. Of een teken dat de zender niet al te veel vertrouwen in het format had.

Waarom moet alles over de afleveringen in spoilertags trouwens? Ik denk dat sowieso alleen mensen die deze reeks volgen het topic zullen lezen.

Ze hebben wel een toffe en gevarieerde groep weten samen te stellen imo. De Fransen kennende gaat er nog veel gekibbeld worden. ;D

Offline belg

  • Forumlid
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #106 Gepost op: 13-07-2015, 22:11:48 »
Waar heb je die info gevonden?

"Si un candidat démasque la taupe, il repartira avec la cagnotte du groupe mais la taupe repartira les poches vides. En revanche, si aucun candidat ne démasque la taupe, elle repartira avec l'argent de sa cagnotte."
Bron:
Of

"Celui qui sera en mesure d'identifier la taupe remportera la cagnotte. Si personne ne trouve, c'est la taupe qui s'adjugera un pactole pouvant aller jusqu'à 100.000 euros."
Bron:

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #107 Gepost op: 13-07-2015, 22:47:51 »
Bedankt voor de bronvermelding, belg. Niet dat ik twijfelde aan je woorden, hoor. Was gewoon nieuwsgierig naar je bron. ;)

Het aantal publicitaire onderbrekingen bij RTL-TVI is echt wel belachelijk imo. Ik neem het gelukkig eerst op en spoel die reclame dan snelsnelsnel door. ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #108 Gepost op: 14-07-2015, 08:11:50 »
Waarom moet alles over de afleveringen in spoilertags trouwens? Ik denk dat sowieso alleen mensen die deze reeks volgen het topic zullen lezen.

Het idee is dat je ook in dit topic terechtkunt als je achterloopt met de afleveringen, of als je bijvoorbeeld op zoek bent naar downloadlinks.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #109 Gepost op: 14-07-2015, 10:34:45 »
De mol krijgt het geld uit zijn/haar pot enkel als geen enkele finalist hem/haar weet te ontmaskeren; ik verwacht dan ook vooral kleine, subtiele acties zonder al te veel risico. Jammer.
   
De finale-aflevering  en de daaropvolgende 'wat-deed-de-mol-en-verborgen-aanwijzingen'-aflevering worden 5 augustus al uitgezonden. Het wordt dus een hele korte reeks met hele lange afleveringen, vreemde combinatie, zeker voor een commerciële zender.

Ja, dus ze gaan de Sabotage tour op. In dat programma bij Net5 hadden ze dezelfde opzet. En dus kreeg je ook een saboteur die in mijn ogen zich verdekt opstelde, weinig durf had en vooral gedreven werd door financiële motieven. Dat hoort niet bij WIDM in mijn ogen.

Ik sta er ook van te kijken dat zo'n commerciële zender die afleveringen er dus doorheen jast. Wel fijn hoor 1,5 uur per aflevering. Maar ze herhalen wel veel uit voorgaande afleveringen, de introductie is elke keer ook wel tien minuten. De opvallende dingen zoals met Muriel, Morad en zijn masker komen telkens terug. Des te meer sterkt dat in mijn idee dat beide de mol niet zullen zijn.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #110 Gepost op: 14-07-2015, 15:21:43 »
Ai, mijn Mol ligt eruit ::oink::
2024: wie is de Mol?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #111 Gepost op: 15-07-2015, 21:54:18 »
Aflevering 3,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 22-07-2015, 19:58:36 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #112 Gepost op: 15-07-2015, 22:27:41 »
Spoiler: aflevering 3 (klik om te tonen/verbergen)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #113 Gepost op: 15-07-2015, 22:29:25 »
Aflevering 3,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tell me what your telescope says

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #114 Gepost op: 15-07-2015, 23:00:58 »
Spoiler: aflevering 3 (klik om te tonen/verbergen)

Muriel heeft haar eigen  ::helderziend::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tell me what your telescope says

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #115 Gepost op: 15-07-2015, 23:03:37 »
Heerlijke opdracht toch, die ketting ;D

Kabelbaan + afvaller:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #116 Gepost op: 15-07-2015, 23:08:00 »
Heerlijke opdracht toch, die ketting ;D

Kabelbaan + afvaller:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #117 Gepost op: 15-07-2015, 23:15:08 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #118 Gepost op: 15-07-2015, 23:39:55 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ha dank je ::ok::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Qui est la Taupe? [bespreek hier de afleveringen in spoilertags]
« Reactie #119 Gepost op: 16-07-2015, 00:53:24 »
Leuke aflevering weer! ::ok::

Toch een verrassing bij de eliminatie :o
2024: wie is de Mol?