hmm.. kon zo snel qua geboortedata en andere gebeurtenissen niet meteen wat vinden toen ik snel wat zocht bij 2 er van.
Maar goed - stel de nummers slaan op datums. Waarom dan de herhaling? 1 datum komt 1x voor; 3 tweemaal; en 1 driemaal. Indien het namen of gebeurtenissen zouden zijn - waarom dan de herhaling? Vind ik niet logisch. Behalve als, door de herhaling iets duidelijk moet worden - maar dat zou wel moeilijk over te brengen zijn met zo'n minimale hoeveelheid informatie [bv 10 namen].
Andere mogelijkheid is dat de herhaling niet exact hetzelfde is door de volgorde. Nee, klinkt niet logisch - maar idee is vrij simpel. Stel bijvoorbeeld dat alle 10 getallenreeksen verwijst naar 1 van de 10 uitzendingen. Hierbij kan bijvoorbeeld elke reeks 1 moment zijn; e.g. het eerste cijfer [10 . 02 . 82] gaat over uitzending 1; waarbij iets te zien is op 10 minuten, 2 seconden, 82 miliseconden.
Denk niet dat het zo zit - immers, dan zou je t/m de laatste uitzending moeten wachten om op te sturen. Maar zo zou een principe kunnen werken waar 2 dezelfde getallen iets anders kunnen betekenen. Ma-goed, ik denk momenteel niet helemaal helder, dus misschien zit ik in totaal de verkeerde richting.
Datums klinkt logischer - aangezien getal 1 nooit boven de 31 komt, en 2 niet boven de 12.
Het zijn niet simpelweg geboortedata van bekende molloten? Maarja, waarom dan de herhaling..