Auteur Topic: Big Brother US 13  (gelezen 75381 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #20 Gepost op: 22-07-2011, 16:05:20 »
Aaaaah niet weer Rachel die de HOH pakt!! :-(  Zou leuk zijn voor het spel als iemand van de Newbies nu de nominaties bepaald. Lijkt me logisch dat Dominic en Adam opnieuw genomineerd worden omdat zij de sterksten zijn. Of Branchel moet het aandurven om J&J te nomineren maar dat denk ik niet...

The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #21 Gepost op: 23-07-2011, 15:14:05 »

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #22 Gepost op: 28-07-2011, 14:14:36 »
Daniele was goed bezig maar nu is het helaas voorbij >:( Jammer, maar ze was gewoon te agressief aan het spelen.
Ik ben in ieder geval blij dat de duo en golden key twist er nu waarschijnlijk niet meer zal zijn.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #23 Gepost op: 28-07-2011, 16:34:00 »
Daniele was goed bezig maar nu is het helaas voorbij >:( Jammer, maar ze was gewoon te agressief aan het spelen.
Ik ben in ieder geval blij dat de duo en golden key twist er nu waarschijnlijk niet meer zal zijn.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja van golden key zijn we na deze week af. Of is het nog een week langer? Haha, duurt de nominatieceremonie weer wat langer dan nu :).

En misschien komt Pandora's Box weer terug.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Oh en ik zag gisteren een blog met de titel 'Big Brother 13 | FIGHT FIGHT FIGHT FUCKING FIGHT!' ... wilde niet verder lezen dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren na de POV-ceremonie. We zien het morgen :)
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #24 Gepost op: 28-07-2011, 17:19:58 »
Ook over gelezen. Wel heel snel. Zag ernaar uit dat de ruzie veel zou kunnen veranderen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #25 Gepost op: 28-07-2011, 18:57:49 »
Ook over gelezen. Wel heel snel. Zag ernaar uit dat de ruzie veel zou kunnen veranderen.

Ging de stream op zwart?
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #26 Gepost op: 28-07-2011, 19:02:33 »
Geen idee maar de ruzie was bij de wekelijkse meet. Las het op survivorsucks BB-forum. Word de algemene staat van zaken in dat topic heel algemeen samengevat dus het is in ieder geval belangrijk.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #27 Gepost op: 28-07-2011, 19:49:14 »
Geen idee maar de ruzie was bij de wekelijkse meet. Las het op survivorsucks BB-forum. Word de algemene staat van zaken in dat topic heel algemeen samengevat dus het is in ieder geval belangrijk.

Na de POV dus waarschijnlijk. Morgen weten we meer, ben benieuwd!
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #28 Gepost op: 29-07-2011, 12:01:10 »
Hmmm had het heftiger verwacht. Begreep alleen niet waar Kalia nu vandaan kwam, heel de week hoor of zie je haar niet en dan dit.

Cruciaal is nu wie HOH wint. Wel goed dat Rachel niet mag meespelen nu want die had deze HOH-competitie vast gewonnen.
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #29 Gepost op: 29-07-2011, 13:32:33 »
Eindelijk weer eens een endurance waar er geen dealtjes zullen worden gemaakt waardoor de competitie vroegtijdig eindigt. Ik denk echt dat ze nog lang zullen staan slalommen :P

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #30 Gepost op: 31-07-2011, 12:30:09 »

Hoe Jordan zelf erna in een deuk ligt is eigenlijk het grappigst ::rofl::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #31 Gepost op: 1-08-2011, 09:54:15 »
Hahaha inderdaad, briljant!

Net de nominatie-aflevering gezien. Goede keuze van de nieuwe HOH en hoop dan ook dat ze volgende week ook weer veilig is door haar deal met J&J. In the end somebody will come between Branchel ;D.
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #32 Gepost op: 1-08-2011, 14:05:50 »
"And she's back in the game folks!" ::ok::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #33 Gepost op: 5-08-2011, 13:57:01 »
Dit is volgens mij echt het droom scenario voor Daniele. Haar belangrijkste bondgenoot wint HOH en ik denk dat de kans heel groot is dat Dominic de meeste stemmen gaat ontvangen om terug te komen in het huis.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #34 Gepost op: 5-08-2011, 18:05:33 »
Dit is volgens mij echt het droom scenario voor Daniele. Haar belangrijkste bondgenoot wint HOH en ik denk dat de kans heel groot is dat Dominic de meeste stemmen gaat ontvangen om terug te komen in het huis.

Inderdaad. Al heb ik zelf op Cassie gestemd. Stel dat Rachel deze week overleefd en Cassie komt terug levert dat vast vuurwerk op tussen die twee ;D.

Verder een geweldige week natuurlijk. Ik kan echt genieten van Rachel die alleen maar loopt te janken. Helemaal tijdens die aflevering van gisteren als ze weer een toegeeft dat ze weet dat 'all Americans' haar haten mhaha. Maar wie weet is ze dit keer wel slim en gaat ze deals maken. Voor zover mensen haar nog geloven.

Persoonlijk vind ik het in ieder geval weer een interessant seizoen. Ben een beetje team Daniëlle (en dus team Newbies) dus vind het top dat Kalya deze HOH heeft gewonnen ::ok:: !
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #35 Gepost op: 5-08-2011, 18:08:24 »
Het leukste zou zijn (vanuit een sadistisch oogpunt :P) dat Brendon word teruggestemt en Rachel eruit gestemd en dat ze dan het duel tegenelkaar moeten doen ::rofl::

Trouwens verbaasd me dat ze dit niet hebben laten zien:

« Laatst bewerkt op: 5-08-2011, 18:31:17 door catshee »

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #36 Gepost op: 11-08-2011, 14:57:33 »
Lawon, Kalia en Daniele hebben zojuist een van de domste moves in de geschiedenis van Big Brother gemaakt.
Volgens de livefeed kijkers zit Lawon (of Lapawn :P) daar nu doordat Shelly heel veel druk op Kalia heeft uitgevoerd. Maar natuurlijk haalt dit weer niet de show maar de 300ste huilbui van Rachel en Adam zonder baard wel...

In ieder geval ziet het ernaar uit dat "Lawon will get evictefied" ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #37 Gepost op: 11-08-2011, 20:01:24 »
Ik snap niet dat lawon er zo zeker van is dat hij terug komt. Hij heeft nog helemaal niks gewonnen en hij heeft geen idee wat de challenge word. Ik kan iig niet wachten tot morgen  :P

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #38 Gepost op: 11-08-2011, 20:04:34 »
Ze weten niet dat het een challenge is. Het enige wat Julie zei was dat de afvaller een kans zou hebben om terug te keren. Schijnbaar meent Lawon dat hij zowiezo terugkomt ::)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #39 Gepost op: 12-08-2011, 10:01:50 »
Ze weten niet dat het een challenge is. Het enige wat Julie zei was dat de afvaller een kans zou hebben om terug te keren. Schijnbaar meent Lawon dat hij zowiezo terugkomt ::)

Idd, nou niet dus. Net de aflevering gezien en Brandon is terug. Bah bah bah. Nu is het pas echt cruciaal wie de HOH gaat winnen. Als het endurance is, zal Danielle denk ik winnen. Zijn het kennisvragen, zijn haar kansen kleiner.

Wel opvallend om te zien dat de aartsrivaal van Rachel uit het vorige seizoen nu goed bevriend is met haar haha!
The sun came up and reality set in.