Auteur Topic: Big Brother US 13  (gelezen 75380 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #40 Gepost op: 12-08-2011, 12:39:57 »
juist... brandon is terug.  Dit is stom. Want rachel gaat echt niet ewrken met danielle en kalia denk ik.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #41 Gepost op: 12-08-2011, 14:12:38 »
Bij deze zijn de Regulators dus echt de slechtstee alliantie ooit ::rofl::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #42 Gepost op: 12-08-2011, 14:15:41 »
Hahaha inderdaad.

Voor wie zijn jullie nu? Ik kan me nog van vorig jaar herinneren dat ik echt bijna cheerleaderdansjes voor de tv deed voor team Jeff&Jordan maar ik vind ze nu eigenlijk maar vervelend... misschien door de alliance met Branchel maar ook wel omdat voor Jeff heel agressief speelt. Kan me dat niet zo goed herinneren van vorig jaar, of hij dat toen ook deed.

Nu vind ik Danielle en Kalia als groep het leukst en hoop dat ze nog wat verder komen. Adam mag van mij vandaag nog naar huis, wat een saaie speler is dat.
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #43 Gepost op: 12-08-2011, 14:29:50 »
Ik ben zeker voor danielle en kalia. Vind het daarom ook jammer dat branchel weer herenigt is. Jeff an Jordan vind ik wel leuk, weet alleen niet zo goed waarom ze zo enorm boos werden op Kalia.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #44 Gepost op: 12-08-2011, 14:32:58 »
Ik ben voor Daniele maar denk dat Shelly het beste speelt.
Echter ben ik heel erg bang dat Jordan dadelijk de eerste wordt om het spelletje twee keer te winnen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #45 Gepost op: 12-08-2011, 15:53:25 »
Ik ben voor Daniele maar denk dat Shelly het beste speelt.
Echter ben ik heel erg bang dat Jordan dadelijk de eerste wordt om het spelletje twee keer te winnen.

De komende HOH is in ieder geval bepalend voor welke kant het spel/de winst opgaat. Als Danielle weer weet te winnen, gaat Branchel weer genomineerd worden en anders zijn Danielle en Kalia de sjaak. Denk ik. Vrees ik.
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #46 Gepost op: 15-08-2011, 11:00:45 »
Ik vind shelly echt heel irritant. Ze geeft nou (zelfs in de biechtkamer) rachel de schuld, terwijl shelly beide kanten van het huis speelt. Of er is iets serieus mis met haar dat ze het nu al vergeten is of ze zet een slecht voorbeeld voor haar kinderen...

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #47 Gepost op: 18-08-2011, 14:09:02 »
Allison Grodners (executive producer) top 10 meest memorabele momenten: http://cbswatchmagazine.com/blog/2011/07/29/big-brothers-most-memorable-moments/

Afschuwelijke lijst ::rofl::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #48 Gepost op: 26-08-2011, 20:21:46 »
Goede maar chaotische aflevering.
Ik vind het vertrek van deze twee niet echt leuk, waren toch de meest belangrijke spelers...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #49 Gepost op: 27-08-2011, 12:34:01 »
Goede maar chaotische aflevering.
Ik vind het vertrek van deze twee niet echt leuk, waren toch de meest belangrijke spelers...

Ik vind ook het heel spijtig dat Daniele weg is. Inderdaad, de belangrijkste speler en tegelijk ook in 'mijn' team.

En best chaotisch inderdaad. Maar dat is BB Fastforward eigenlijk altijd.. zeker als je dan nog bewoners hebt die grove taal gebruiken.. door dat wegdraaien van het geluid krijg je dan meteen heel veel niet mee.

Ben heel benieuwd naar de aflevering van zondag, naar het voorvalletje tussen Jeff en Shelly vlak voor de liveshow. En ook naar de gesprekken tussendoor tijdens de liveshow. Als wij als kijkers de live stemmen zagen in de dagboekkamer of tijdens de reclame.
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #50 Gepost op: 27-08-2011, 13:23:45 »
een live uitzending vind ik altijd vervelend want dan heb je inderdaad dat het geluid dan uit gaat als iemand iets ongepast zegt. Heel vervelend.
en ook eigenlijk wel jammer dat nu twee belangrijke spelers weg zijn en dat Porsche, Adam en Shelly er nog in zitten.
Kalia is nu nog wel mijn favoriet, maar ik denk dat ze zonder Danielle niet veel kan. Rachel zou nog wel ver kunnen komen, net als Jordan. Ik zie die twee wel samen in de finale komen.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #51 Gepost op: 3-09-2011, 16:03:38 »
Jullie gaan nooit geloven wie de mystery-celebrity was:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Eigenlijk toch wel jammer dat Shelly eruit ligt. Hoewel ik haar nogal irritant vond speelde ze wel erg sterk. Zou van de laatste 6 de meest verdienende winaar zijn geweest.

Denk nu (wat ik eigenlijk al een stuk langer denk) dat Big Brother US een eerste two-time winner krijgt :-\\

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #52 Gepost op: 8-09-2011, 17:29:18 »
::rofl::

Hmmmm, Porsche ftw?

Wie hopen jullie dat wint en wie denken jullie dat wint?

Hoop... Porsche? ???
Denk Jordan.

Ben al lang blij als Adam niet wint. Zou zelfs tevreden zijn met Rachel als winnares (waar gaat het heen met de wereld?).

In ieder geval moet Daniele America's Favorite winnen.

Was het trouwens vorig jaar ook al dat iedereen (ook mensen die pre-jury waren afgeval en de laatste 2)?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #53 Gepost op: 8-09-2011, 20:03:30 »
Jammer dan Adam niet de "big move" maakte door verder te spelen met de newbies. Het kan niet zo zijn dan Jordan er opnieuw met het geld vandoor gaat. Dat gun ik haar eigenlijk ook niet, in tegenstelling tot het vorige seizoen waarin ze speelde.

En Rachel gun ik het ook niet, omdat ze zo naar is. Ze is natuurlijk ijzersterk in competities.

We'll see what happens. Vind geen vd overgebleven bewoners échte winnaars.
The sun came up and reality set in.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #54 Gepost op: 9-09-2011, 18:25:29 »
Jordan er echt uit ::oink::
Denk dat Porsche iig redelijk zeker is van een plaatsje in de final-two.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Big Brother US 13
« Reactie #55 Gepost op: 12-09-2011, 23:36:20 »
Wel, Adam heeft blijkbaar op de feeds gezegd dat hij zou stemmen voor de persoon die hem zou wegstemmen, dus... is de kans vrij groot dat de F2 Rachel/Porsche is... hoogstwaarschijnlijk me Rachel als winnares.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Big Brother US 13
« Reactie #56 Gepost op: 12-09-2011, 23:57:35 »
Was er nou gisteren, zondag, geen aflevering?
The sun came up and reality set in.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Big Brother US 13
« Reactie #57 Gepost op: 13-09-2011, 00:03:50 »
Nee.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #58 Gepost op: 15-09-2011, 17:11:58 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 13
« Reactie #59 Gepost op: 15-09-2011, 17:36:48 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)