Auteur Topic: Solitary 4.0  (gelezen 59032 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Solitary 4.0
« Reactie #20 Gepost op: 9-02-2010, 20:23:08 »
aaah ik wil het ook echt zien :P. Maar kan het nergens vinden. (online)
Op mirc staan ze nog wel... hoe komt het toch dat die bij jou niet werkt?

Ben zelf weer aan 2.0 begonnen, bleek dat ik de 1e aflevering al ooit eens gezien had, maar nooit verder gekeken. Ik moet zeggen dat ik in die 1e aflevering de Survivor kandidaat irritant vind, terwijl ik dat niet had toen hij in Survivor zat.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #21 Gepost op: 9-02-2010, 21:16:52 »
Ik vraag me eigenlijk af waarom Vieffan niet gewoon een torrent-client installeert (Bitcomet bijvoorbeeld). Dat is een fluitje van een cent en bijna alles wordt ook nog eens automatisch voor je geconfigureerd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #22 Gepost op: 9-02-2010, 21:18:38 »
Zooo 2.0 ook gekeken  ;D raar einde trouwens!  ::oink:: Snel 3.0 kijken  ::rofl::

Het einde van Solitary 2.0 was inderdaad verrassend en dan druk ik me nog mild uit!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Solitary 4.0
« Reactie #23 Gepost op: 9-02-2010, 21:49:20 »
Jammer dat er geen reunion van 2.0 is?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #24 Gepost op: 10-02-2010, 14:03:09 »
Ik vraag me eigenlijk af waarom Vieffan niet gewoon een torrent-client installeert (Bitcomet bijvoorbeeld). Dat is een fluitje van een cent en bijna alles wordt ook nog eens automatisch voor je geconfigureerd.
Ik weet niet precies waarom het niet kan, maar ik denk dat het komt doordat mijn vader een router op de server heeft gezet (oid). Nu gaat downloaden dus heel langzaam en programma's als Utorrent etc die werken niet goed. Die worden geblokkeerd. En ik denk dat het zelfde geld voor Mirc

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #25 Gepost op: 10-02-2010, 14:49:23 »
Ik weet niet precies waarom het niet kan, maar ik denk dat het komt doordat mijn vader een router op de server heeft gezet (oid). Nu gaat downloaden dus heel langzaam en programma's als Utorrent etc die werken niet goed. Die worden geblokkeerd. En ik denk dat het zelfde geld voor Mirc

Ah op die manier, dan denk ik dat je router een geïntegreerde firewall heeft. Door middel van port-forwarding kan dit ongemak wel verholpen worden maar ik weet niet of je toestemming hebt om aan dat soort zaken te gaan sleutelen. Hier is in ieder geval een lijst te vinden van routers en de wijze waarop ze geconfigureerd dienen te worden voor port-forwarding.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #26 Gepost op: 10-02-2010, 14:52:23 »
Jammer dat er geen reunion van 2.0 is?

Die is er wel maar op de een of andere manier zeer moeilijk te verkrijgen. De aflevering heet The Union 2.0.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #27 Gepost op: 10-02-2010, 15:43:03 »
Ah op die manier, dan denk ik dat je router een geïntegreerde firewall heeft. Door middel van port-forwarding kan dit ongemak wel verholpen worden maar ik weet niet of je toestemming hebt om aan dat soort zaken te gaan sleutelen. Hier is in ieder geval een lijst te vinden van routers en de wijze waarop ze geconfigureerd dienen te worden voor port-forwarding.
hoe weet ik dan welke ik heb? :P. Ik kan het neit ff aan me vader vragen, want hij heeft het er niet voor niks op gezet :P. downloaden is slecht ::jaja:: en vooral internet is gevaarlijk.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Solitary 4.0
« Reactie #28 Gepost op: 10-02-2010, 15:52:24 »
Die is er wel maar op de een of andere manier zeer moeilijk te verkrijgen. De aflevering heet The Union 2.0.

Inderdaad, ik kan hem niet vinden  ;) Naja, jammer maar helaas!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #29 Gepost op: 11-02-2010, 09:57:27 »
hoe weet ik dan welke ik heb? :P. Ik kan het neit ff aan me vader vragen, want hij heeft het er niet voor niks op gezet :P. downloaden is slecht ::jaja:: en vooral internet is gevaarlijk.

Achterhalen welke router je hebt lijkt me niet zo'n groot probleem, het betreffende kastje moet toch ergens staan (probeer de meterkast eens). Mocht het desondanks niet lukken dan kun je het altijd nog over een andere boeg gooien: vertel je vader dat je een artikel hebt gelezen over slecht beveiligde routers, dat is een mooie gelegenheid om het onderwerp te sprake te brengen en te vragen welke router jullie eigenlijk hebben.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Solitary 4.0
« Reactie #30 Gepost op: 19-02-2010, 21:11:52 »
Zo, 1.0 tm 3.0 gekeken! Ik denk dat ik 2.0 het leukst vond.. maar ik weet het niet zeker  :P Jammer dat ik van 2.0 en 3.0 geen reunion heb.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #31 Gepost op: 11-03-2010, 21:57:51 »
O het is al begonnen :P
Nou ik kan het nergens online vinden so far...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #32 Gepost op: 11-03-2010, 22:05:50 »
Wel op fancast trouwens, maar daar willen de filmpjes het momenteel niet doen.
Is er iemand die het op Zshare ofzo kan zetten? Of op megavideo?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #33 Gepost op: 15-03-2010, 15:56:48 »
Volgende week alweer de finale, de drie kandidaten die er nu nog inzitten verdienen het allemaal wat mij betreft.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #34 Gepost op: 8-11-2010, 16:40:37 »
sinds kort hebben wij nieuw internetprovider en dat betekent dat we nu ubersnel internet hebben. Het lijkt nu ook te lukken om torrents te downloaden, dus binnenkort kan ik ook met solitary beginnen :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #35 Gepost op: 17-11-2010, 12:37:22 »
Heb net seizoen 1 af gekeken en begonnen aan seizoen 2. vind het vrij jammer dat ze allemaal zelfde soort mensen hebben gekozen. 1 zwarte man en 1 jong zwart meisje 1 sportief persoon een Aziaat etc.. Echt heel erg gecast ipv random personen, zo komt het over. Vooral ook dat er een survivor persoon bij zit :P.

Vond die andere Val stem btw leuker. meer computer gemaakt.

Interessant programma dat wel, leert zo veel dingen over mensen in het algemeen. Zo ga je ook een beetje bij jezelf kijken. ::ok::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #36 Gepost op: 17-11-2010, 17:51:22 »
Heb net seizoen 1 af gekeken en begonnen aan seizoen 2. vind het vrij jammer dat ze allemaal zelfde soort mensen hebben gekozen. 1 zwarte man en 1 jong zwart meisje 1 sportief persoon een Aziaat etc.. Echt heel erg gecast ipv random personen, zo komt het over. Vooral ook dat er een survivor persoon bij zit :P.

Ik heb daar eigenlijk helemaal niet op gelet toen ik Solitary volgde, ik werd waarschijnlijk teveel door de formule gegrepen. Wanneer je echter kijkt naar het soort persoon dat schuil gaat achter het uiterlijk zijn er echter weinig overeenkomsten in de eerste twee seizoenen:

Seizoen 1:

1 Pamela: Travel agent and college student
2 Michelle: Personal trainer and mother of two daughters
3 Taralee: Fashion designer
4 Florin: Writer was born in Romania
5 Mark: Martial arts instructor and a divorced Buddhist
6 Cliff: Stuntman Obsessed with hair gel and Chapstick
7 Steven: High School English teacher and break dancer
8 Danielle: Beautician Once a member of a fight club
9 David: Member of Mensa Homosexual and Jewish

Seizoen 2:

1 Sutton, Steven: Hurricane Katrina survivor and devout Baptist
2 Holland, Deena: Accountant who's "obsessed with showering"
3 Epel, Nikki: Radio personality "Nikki Knight" and self-proclaimed masochist
4 Shields, Kimberly: Recovering alcoholic
5 Patterson, Leroy: Backyard wrestler, stuntman and video game geek
6 Sims, Michelle: Marathon runner and mother of two
7 Tongate, Tyler: Environmentalist and retired Navy sailor
8 Pham, Phu: Photographer, lives with parents
9 Palyok, John: High school football star and former Survivor
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #37 Gepost op: 17-11-2010, 18:03:24 »
Ik heb daar eigenlijk helemaal niet op gelet toen ik Solitary volgde, ik werd waarschijnlijk teveel door de formule gegrepen. Wanneer je echter kijkt naar het soort persoon dat schuil gaat achter het uiterlijk zijn er echter weinig overeenkomsten in de eerste twee seizoenen:

[..]
true, maar omdat ik ze direct na elkaar zag zag ik grote overeenkomsten que uiterlijk. (en voor mij first imprecisions)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Solitary 4.0
« Reactie #38 Gepost op: 4-01-2011, 19:39:27 »
Heeft iemand een goede torrent van aflevering 6?