Nou al onze vragen kunnen idd de prullenbak in.
Hugo heeft zichzelf uit het spel gespeeld. Die speech was idd overacting, en het klopt wat de faithfulls zeiden, als hij echt een faithfull was geweest, hadden de traitors hem er waarschijnlijk allang uitgegooid. Dus ik snap wel waarom Harriett niks over haar oude beroep zegt.
Mijn hoofdverdachten voor de Secret Traitor zijn nu
1. Fiona – Die is echt veel slimmer dan ze zich doet voorkomen. En ik ben er van overtuigd dat de Secret Traitor een hand in de exit van Hugo heeft gehad.
2. Ellie – als Secret Traitor zou ik het torentje leeg willen, om er mensen in te krijgen die jij vertrouwt. Dus als ze het is, het verbaasd me niet dat ze nu Stephen verdacht probeert te maken. En zij was er ook bij toen Ben Ross als verdachte aanwees, dus zij kan m op de shortlist gezet hebben. Dat kan nu wel tegen haar werken (maar goed Stephen en Rachel willen de Secret Traitor er sws uit - ook als diegene niet meer secret is)
3. Sam – Alleen vanwege zijn manier van biechten. Hij trekt vreemde gezichten, meer die bij een traitor passen.
We gaan het zien volgende week.
Die family tree zou dat nog wat betekenen? We hebben al 1 moeder-dochter paar gehad. Zouden er nog meer inzitten? Misschien iemand die familielid is van een oud-deelnemer?
(Maar waarschijnlijk denk ik nu teveel door)