Auteur Topic: The Traitors (US) 4  (gelezen 780 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
The Traitors (US) 4
« Gepost op: 13-06-2025, 17:48:31 »
De cast is bekend!

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The Traitors (US) 4
« Reactie #1 Gepost op: 7-07-2025, 19:47:35 »
Omg, Michael Rapaport! Dat is een zeer goede casting

Ik ken hem, Scoggins personage uit deep blue sea, en recentelijk was hij ook te zien in only murders in the building
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2026, 22:39:39 »
Het seizoen is inmiddels begonnen, de eerste drie afleveringen staan online. Tot nu toe vind ik het nog niet zo'n geweldig seizoen, veel geschreeuw, een kopie van de Engelse opdrachten
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2026, 14:58:55 »
eerste 2 afleveringen gezien gisteren  ::tandpastasmiley::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2026, 18:01:19 »
Ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien. Ik vind het tot nu toe echt een verschrikkelijk seizoen. Er wordt vooral veel geschreeuwd en ruziegemaakt. Er wordt nauwelijks gedebatteerd aan de ronde tafel, mensen lijken vooral weggestemd te worden omdat ze als vervelend gezien worden. Ook de challenges komen niet lekker uit de verf. Ik heb niet het idee naar The Traitors te kijken, maar meer naar Big Brother ofzo. Ik ben eerlijk gezegd aan het nadenken of ik het seizoen nog wil afkijken. Eerdere Amerikaanse seizoenen vond ik wel leuk, dit is echt het eerste seizoen dat me zo tegenvalt.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2026, 18:15:38 »
Ik vind dit seizoen ook maar niks helaas ::ohno:: Het contrast met UK is dit jaar groter dan ooit.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: Gisteren om 14:02:58 »
Ik was eerst enthousiast over dit seizoen omdat enkele van mijn favoriete 'gamers' meedoen.
Maar helaas werd ik al gespoiled over de uitkomst, ik had nog hoop maar helaas klopte het en waren de redenen voor mij om te kijken al weg na aflevering 3.

Normaal gezien is dat geen reden voor mij om af te haken, waar ik in eerdere seizoenen keek voor Cody, Cirie, Dan,Parvati,Sandra, Jeremy, Tony, Derrick en Carolyn bleef ik verder kijken omdat andere de rol overnamen als reden (CT, John, Dylan, Gabby). Alleen nu is dat er echt niet omdat de cast ook niet leuk is.

Waarom 2 housewives als 'traitor's en dan nog schoonmoeder Taylor Swift als 'secret traitor?'. Dat zijn eigenlijk bijna 3 dezelfde profielen. Dan had ik liever 1 van de 'gamers' gezien (Rob C zou dit echt goed gedaan hebben, mss obvious maar dat waren Dan, Danielle en Rob M ook en die bleven toch redelijk lang buiten zicht)

Daarbij hebben ze al elk jaar twijfelachtig castingkeuzes gemaakt (en dat bedoel ik echt als mensen met op zijn minst twijfelachtige reputatie tot eigenlijk mensen die echt geen nieuwe kans verdienen zoals vb.Phaedra uit seizoen 2) tot zelfs mensen die geen idee hebben welk spel ze spelen (zoals meerdere elk seizoen)

Omg, Michael Rapaport! Dat is een zeer goede casting

Ik ken hem, Scoggins personage uit deep blue sea, en recentelijk was hij ook te zien in only murders in the building

Dit is echt de meest onbegrijpelijke casting. Google hem eens.
Die mens verdient letterlijk 0 aandacht of schermtijd
klaar voor de strijd