Ik vond het een leuk seizoen, maar op de een of andere manier raakte het mij niet helemaal. De spelers waren erg aardig en vrolijk en leken het spel (op een enkeling na) ook echt als spel te beschouwen. Dat maakt het op de een of andere manier minder 'echt'. Los daarvan: de opdrachten waren top, de kandidaten goed gekozen en ook de presentatie was genieten.
Over de verraders:
Ik heb nog nooit een verrader als Paudie gezien die geen enkele strategie leek te hebben dan iedereen eruit te gooien. Hij heeft persoonlijk alle verraders eruit gegooid, totdat hij zelf sneuvelde. Er waren momenten bij dat ik dacht dat Paudie het hele spel niet snapte. Zoals hij constant warrig aan het praten was en zich in werkelijk elke discussie bemoeide, is niet echt een geweldige manier van spelen. Echt jammer dat de andere verraders door hem sneuvelden. Eamon deed het wat mij betreft echt goed, totdat hij door Paudie eruit werd gegooid. Nick en Ben deden het goed, maar hadden geen schijn van kans doordat ze zich moesten onthullen. Als Nick zich niet had hoeven onthullen, had Ben nog kans gehad denk ik.