Welke Olympische wintersport kijk je het meest naar uit en waarom?Bobslee, dat ziet er het leukst uit om zelf te doen.
Curling, want ik heb dit jaar curlingers ontmoet die misschien volgende spelen voor Nederland mee doen aan de Spelen!
IJshockey. Samen met curling de enige sporten op de winterspelen waar ik bewust voor ga zitten. Van de eerste tot […]
Is marshmallows eten ook een Olympische sport?
Langebaanschaatsen. Het is vreselijk saai, maar bij de Spelen wel het best voor het Oranjegevoel.
Met sport heb ik niks, maar de openingsceremonie vind ik altijd geweldig.
Schaatsen, lekker chauvinistisch wachten op alle successen!
Schansspringen, omdat ik het al jaren niet meer echt volg.
Shorttrack. Dat vind ik zo'n fijne vlugge kijksport.
Skischansspringen of schaatsen, die hebben de grootste kans dat ik het een keer opzet.
Sporten mensen nou ook al in de winter?!
Welke tv serie of film verdient in 2026 een reboot en waarom?1899, dat verhaal is nooit afgemaakt nadat Netflix er de stekker uit trok.
Aangezien Harry Potter al een reboot krijgt ga ik voor LOTR. Leuk een keer in serievorm.
Dirk Gently’s Holistic Detective Agency, dat had wel meer dan twee seizoenen mogen hebben.
Glee, maar dan gewoon lekker helemaal met nieuwe cast en nieuw verhaal. Genoeg nieuwe muzieknummers die ik zou willen horen.
Home Alone. Na de flop films na de eerste 2, nu een nieuwe met Kevin terug als volwassene.
Ik zou echt heel graag nog een nieuw Luizenmoeder seizoen willen zien
Ivanhoe. Als kind was dit zo spannend. Daarnaast vond ik de riddertijd zo interessant. Met de moderne technieken […]
SamSam - ik mis dit soort sitcoms op tv (en de humor en timing van John Jones).
Sense8 want het was fantastisch en de stekker was er veel te snel uitgetrokken.
The Muppet Show, ik vond het als kind al fantastisch en als volwassene misschien nog wel beter.
Waking the Dead, een ongewaardeerde Britse crime show. Met geweldige personages en originele verhaallijnen.
Wat is het meest bijzondere voorwerp dat je dit jaar hebt gekocht?Een bobblehead van Francisco Lindor
Een draadloze stofzuiger
Een geheugenspelletje dat niet werkt omdat ik het batterijvakje niet opengeschroefd krijg
Een groene party legging
Een huis
Een meditatiekussen met bloemetjesmotief
Geen. Als dit ook kan als antwoord dan heb ik wel een bijzonder shirt gekregen dit jaar.
Het script van de eerste Wicked film
Knalroze gehoorbeschermers
Misschien een scheermesje, want ik scheerde eerst altijd elektrisch maar een normaal scheermesje heeft echt wel mijn leven veranderd.
Voorleesboek voor opa's en oma's
Wat is jouw ontdekking van het jaar.Britse panto
Dat er een grote musicalvereniging zat in de buurt die erg leuk is!
Dat het midden van het jaar pas op 2 juli was.
Dat ik een enorme control freak ben.
Dat je ook heel makkelijk zonder social media kunt!
De serie Ghosts op Netflix.
Joegoslavische synthpop
Podcasts
Ticket to Ride Japan.
Zara Larsson en ROSALÍA hun nieuwe albums, zo blij dat ik die ben tegen gekomen.
Zo'n boomer-digitaal-fotolijstje bij de tv waarop foto's wisselend voorbijkomen is top.
Als je een escape room zou mogen ontwerpen, wat zou het thema zijn, en vanwaar deze keuze?De mol. Dat geeft een extra dimensie dat je de mensen met wie samenwerkt niet kunt vertrouwen.
Een dierenescape, ik ben dit jaar veel in de dierentuin te vinden geweest en heb behoorlijk wat Planet Zoo gespeeld.
Een escaperoom vol dierenweetjes, we mogen ons wat meer verwonderen.

Een F1 pit box - maak een auto startklaar en rijd ermee naar buiten.
James Bond. Spionnen en escapen, bijna een twee-eenheid!
Medisch mystery thema, waarbij je iemands diagnose bij elkaar puzzelt en iets leert over onbegrepen chronische ziektes.
Musical, want ik ben D*n, Lucy of Robbie.
Reality tv, omdat ik dat gewoon heel leuk vind!
Sjakie en de Chocoladefabriekthema. Snoep waarbij niks te gek is. Veel kleur en bizarre apparaten.
Sowieso een horror thema, maar dan weet je dat van te voren niet.
Stranger Things: is erg populair, heeft veel mogelijkheden en is natuurlijk gewoon erg tof.