Auteur Topic: The Mole USA 2022 (Netflix) - bespreek hier de afleveringen in spoilertags  (gelezen 5889 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (USA/Netflix 2022)
« Reactie #20 Gepost op: 21-09-2022, 14:35:48 »
Lekker Amerikaans, maar de opdrachten zien er heel tof uit. Ga dit zeker kijken. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: The Mole (USA/Netflix 2022)
« Reactie #21 Gepost op: 21-09-2022, 17:56:41 »
Jacob vind ik verdacht. Komt amper in beeld in de trailer en is ook niet verdacht gemonteerd.

Als het om niet opvallen gaat scoort-ie denk ik hoog.
Was ook mijn eerste gedachte ::jaja:: Op basis van de trailer en de profielteksten lijkt hij me het minst Amerikaans.
...óf niet!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (USA/Netflix 2022)
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2022, 08:06:52 »
Lekker Amerikaans, maar de opdrachten zien er heel tof uit. Ga dit zeker kijken. 8)

Haha, ik vond het ook heel Amerikaans. Zeker het standaard reality-tv zinnetje "Someone's going home tonight!"

Er lijken een mix van BE en NL Mol opdrachten in te zitten. Ben erg benieuwd wat ze ervan maken! ::hyper::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole USA 2022 (Netflix) - bespreek hier de afleveringen in spoilertags
« Reactie #23 Gepost op: 23-09-2022, 22:31:20 »
Ik heb geen Netflix dus kan deze serie helaas niet zien (downloads zullen er ook niet snel komen, daar is Netflix heel streng in). Ik wens jullie veel plezier ermee!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Is de datum van de ontknoping al bekend? 7 oktober plus drie weken is 28 oktober, of denk ik dan te makkelijk?
...óf niet!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Is de datum van de ontknoping al bekend? 7 oktober plus drie weken is 28 oktober, of denk ik dan te makkelijk?

21e oktober. 7 oktober heeft de eerste 5 afleveringen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Niet omdat ik gefrustreerd ben dat ik het nu niet 'live' kan kijken of zo, hoor, maar waarom noemen ze het dan een 3-week event ???
...óf niet!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Is het al bevestigd dat The Mole op Netflix NL te zien is? Op Netflix België zal het niet te zien zijn, las ik... NL wel?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Is het al bevestigd dat The Mole op Netflix NL te zien is? Op Netflix België zal het niet te zien zijn, las ik... NL wel?

Ja, ik zie het staan bij "binnenkort beschikbaar".

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Ja, ik zie het staan bij "binnenkort beschikbaar".

Tof!  ::jaja::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Nog twee dagjes en dan zijn de eerste 5 afleveringen op Netflix nl te zien .  Ben benieuwd, de opdrachten lijken remakes van oude nl en be series , maar de trailer en die bios van de kandidaten hebben een heel straf Amerikaans sausje mee gekregen .

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Spoiler: t/m aflevering 2,5 (klik om te tonen/verbergen)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Na twee keer afl 1tm5 gezien te hebben:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 9-10-2022, 00:12:15 door foxhunter »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
@foxhunter (en iedereen): kan je erbij zetten hoeveel afleveringen je gezien hebt? Dan weet je wanneer je zo'n spoiler wel of niet kan aanklikken.

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Intussen de eerste 5 afleveringen van The Mole op Netflix bekeken. Officieel niet te zien op de Belgische Netflix, maar met een VPN zonder probleem te bekijken! Handig dat er alsnog Nederlandse ondertiteling is!

Hier mijn ongezoete mening. Ik verklap hierin niets over kandidaten die zijn afgevallen of hoe opdrachten eindigen, maar ik heb het wel over opdrachten. 

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Omdat het toch niet echt veel verklapt wil ik toch nog een kleine shout-out naar mijn 3 favoriete kandidaten uit The Mole. Zo een figuren ga je (gelukkig) niet zien in De Mol.

Als eerste heb je Thor:




Als tweede heb je een dude die keihard lijkt op de The Flash:



En als laatste Tamara uit de serie Thuis (op tv-zender Eén):


K.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Tot en met aflevering 2 gekeken. Fijn om eens een Amerikaans televisieprogramma te kijken zonder 25 reclameblokken tussendoor. ;D

Het is best leuk allemaal, lekker fanatieke groep. De opdrachten zijn prima, wel iets te lang in beeld gebracht allemaal. Er mogen ook wel meer opdrachten per aflevering komen. De geldbedragen zijn wel flink, maar dat is ook typisch Amerikaans.

Maar leuk dat we het via Netflix kunnen volgen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
T/m afl 5
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 9-10-2022, 14:58:23 door foxhunter »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Tm afl 5 gezien .

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Spoiler: t/m aflevering 5 (klik om te tonen/verbergen)

Ik vind het een hartstikke leuke serie met goed gekozen opdrachten. Leuke om een aantal "recente klassiekers" terug te zien. Natuurlijk deden de Belgen het allemaal nog beter maar dat mag de pret niet drukken. Het onderstreept voor mij vooral hoe geniaal De Mol is.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Algemene opmerking
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)