Auteur Topic: The Mole (USA/Netflix 2021?!)  (gelezen 369 keer)

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Pauze
The Mole (USA/Netflix 2021?!)
« Gepost op: 17-06-2021, 13:22:48 »
Het lijkt erop dat The Mole terugkeert, en wel op Netflix. Op deze blog en deze blog wordt uitgelegd waarom er waarschijnlijk deze zomer een nieuw Amerikaans seizoen gefilmd in AustraliŽ. Zie bijvoorbeeld deze castingtekst voor een programma met de titel 'The Insider':
Citaat
The Insider

Type: Reality TV

It is a competition reality show that requires strategic thinking, memory skills, and overall mental strength in order to succeed and win a pot of money. It films in Australia this summer for 7 weeks.
Here is the basic format of the show: 12 people competing together, as a group to add money to a pot, that one person will win at the end of the game.
-Each competition that you complete adds money, competitions failed results in money being taken away.
-There is one INSIDER working against the team, but no one knows who that person is.
-The Insider will try to sabotage the team as much as possible without blowing their cover.
-Itís a game of strategy and manipulation.
-At the end of each episode there is a quiz to see who is on the right track to figuring out who The Insider is. The person with the lowest score will be eliminated at the end of each episode.

Payment: Paid

City or Location of call: Nationwide
See flyer to submit.
Send us an email with name, reason why you could win this challenge series and contact number.

This casting notice was posted by: Costa Casts
Klinkt verdraaid veel als De Mol, niet? ::vergroot:: 'The Insider' gaat waarschijnlijk te zien zijn op 'een streamingdienst'. Tel dat op bij het nieuws dat JP1999 deelde:
Leuk nieuws: The Mole, seizoenen 1&2, komen op Netflix te staan! Een aantal jaar geleden kocht Netflix al rechten mbt het format van Wie is de Mol?.
En het heeft er alle schijn van dat er een Netflix-seizoen van The Mole komt :D
...ůf niet!

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Wat zegt me ge nou
Re: The Mole (USA/Netflix 2021?!)
« Reactie #1 Gepost op: 17-06-2021, 13:37:45 »
Deze gossips gaat al een paar jaar rond, dus fijn om eindelijk wat te horen.

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #2 Gepost op: 17-06-2021, 21:50:14 »
Geweldig dat ze het nog een keer gaan proberen!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 29-06-2021, 07:45:13 »
Ah in AustraliŽ opgenomen. Dat verklaart veel.

Duizend jaar geleden, toen ik nog tijd had om mijn International Mole site te onderhouden, leerde ik online iemand uit AustraliŽ kennen die ook grote mol fan was. We zijn contact blijven houden en hij is in de tv industrie beginnen werken als editor en heeft zelfs eens een aflevering van de Australische mol geŽdit (het laatste, naar mijn mening mindere, seizoen).

Hij mocht eigenlijk niets zeggen en heeft me dat dus ook totaal niet gedaan  ::hypocriet:: maar anderhalve maand geleden kreeg ik het niet erg cryptische bericht "a new show rhyming with hole may be being made for the US... It may be for someone that rhymes with Betflix..." Ik heb toen ook maar gezwegen, maar als het in AustraliŽ gefilmd is, snap ik nu waarom hij het wist.

Lijkt me dus nu wel 100 % zeker! Leuk, hopelijk krijgen wij het ook te zien ťn hopelijk triggert het andere versies zoals we The Circle Frankrijk en BraziliŽ enzo ook kunnen zien.  ::bravo::

Offline Satundie

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2021, 10:19:35 »
Seems like Netflix may be doing a Spanish version as well

https://www.insiderscasting.es/