Auteur Topic: El Talp (Catalonië 2003)  (gelezen 3686 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
El Talp (Catalonië 2003)
« Gepost op: 7-11-2020, 23:11:57 »
In mijn speurtocht naar internationale Mollogootjes kwam ik er achter dat de Catalaanse versie van De Mol nog gewoon terug te kijken is ::oink:: En in hele prima kwaliteit! ::bravo::

Het Catalaans is op het eerste gehoor alvast een stuk beter te begrijpen dan het Fins. Als er genoeg animo is, stel ik voor het samen te kijken als de Finse, Nederlandse en Vlaamse Mol voorbij zijn ::hypocriet::


Hier is de link naar de eerste aflevering. Spoiler alert! Als je naar de pagina gaat zie je gelijk de thumbnails, plaatjes uit de laatste afleveringen. Dit verklapt dus sowieso al wie er lang in het spel blijven, mogelijk de Mol. (Helaas staan de laatste afleveringen bovenaan.)

Ik heb geen verstand van downloads, maar het zou top zijn als we het spoilervrij kunnen kijken :D Wie heeft hier verstand van (en wil zich opofferen)? Als iemand me wil leren hoe ik ze moet downloaden wil ik het ook best proberen, ik heb per ongeluk al wat thumbnails gezien.
« Laatst bewerkt op: 8-11-2020, 11:45:51 door Pac »
...óf niet!

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: El Talp (Catalonië 2003)
« Reactie #1 Gepost op: 7-11-2020, 23:18:16 »
Ooh klinkt goed, ik ben bij! Kun je zien of er ook ondertiteling bij zit (en in welke talen)? Ik heb zelf geen verstand van downloaden helaas maar zou het ook niet erg vinden om mij 'op te offeren'.
Talk less, smile more

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: El Talp (Catalonië 2003)
« Reactie #2 Gepost op: 7-11-2020, 23:23:12 »
Ooh klinkt goed, ik ben bij! Kun je zien of er ook ondertiteling bij zit (en in welke talen)? Ik heb zelf geen verstand van downloaden helaas maar zou het ook niet erg vinden om mij 'op te offeren'.