Muriel speelt het domme gansje, beetje tijd rekken en die 2min volpraten met niks. EN DOOF OOK
als Laura toch overduidelijk volgens Laurent doorgeeft hoeveel slipjes ze in haar koffer heeft zitten. Daarbij krijgt ze al vanaf het begin teveel aandacht in de montage dus voor mij kan Muriel het niet zijn. Tegelijkertijd dan wel zich afzijdig houden en niet mengen in het veiling gebeuren daar waar Laurent zonder gêne de zoveelste vrijstelling binnen haalt. Morad was hier echt de Dick Jol van de groep
Beide sportieve lui die niks moesten hebben van zulk gegraai, al hielden ze het in de Franse serie nog zeer netjes om voor zo weinig jokers en vrijstellingen te kopen.
Ornella kan ik op weinig mollerigs betrappen, dus het blijft bij mij gaan tussen Kévin en Laura. Kévin speelt voor mijn gevoel ook een rol, beetje als George en Milouska. Mooi al in aflevering 1 zich indekken dat ie niks moet hebben van bungee jumpen en parachute springen. Dat laatste is geannuleerd maar dat eerste komt volgende week. Geeft hem op voorhand al een perfect alibi opdat de groep niet anders kan denken door zijn houding: die is niet anders, die is nu eenmaal zo. Tegelijkertijd houd je Laura die zich graag laat bedienen van haar
imago maar ondertussen echt wel gewiekst bezig is.
Wie verdacht Laura? Want Kévin en Ornella mogen dus een nieuwe mol uitkiezen en hun reactie was aardig au naturel op het moment suprême. Dat doet me denken als ware Kévin een winnend/verliezend finalist zal worden maar geen mol. Kan me iig niet heugen dat we ooit een mol hadden die en plein public vol verontwaardiging een zucht slaakt en aangeeft een nieuwe mol te moeten uitzoeken. Stel dus voor Laura, maar houd Kévin nog immer in de gaten. Wie weet brengt morgen uitsluitsel