Volgens mij weet je elk jaar wel wie er in ieder geval recht door gaat naar de finale! Ik twijfelde niet erg aan Chris vorige keer in ieder geval!

Ik kijk vooral voor de muziek! Ik weet niet wat het is, maar in dit programma voel ik de muziek altijd net iets intenser, of je er echt zelf bij bent en meespeelt in de band ofzo. (Misschien helpt het dat ik ook volop opgetreden heb en met de carnaval lekker trompet tutter en de cafes en de zaal los krijg met m'n band.)
Zondag was echt een fantastische aflevering. Wat een goede stukken filmmuziek, en wat hebben een paar mensen kippenvel momenten bezorgd!
Ik denk dat het niet zien van de film bij het stuk van LaLa Land echt een doodsklap was. Het hele idee is dat een heel leven met alles wat ervoor kwam aan je voorbij flitst. Als je dan geen aanknopingspunt hebt door de film is het ook een grote brei van losse stukjes!
Ik vind het wel leuk dat we na vorig jaar een groep hebben waar veel talent zit. Zelfs de "slechtste" van de week had echt wel een paar mooie hoogtepunten! Jammer dat de volgorde zo duidelijk lijkt. We weten allemaal wie er volgende week naar huis gaat denk ik...want zij dacht vorige week al weg te zijn!

(Wat een heerlijk mens, en wat ziet ze er gaaf uit iedere keer! )