Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Wel een goede conclusie van Ron Frezer net op tv. De JA-partijen, die in de wekelijkse peilingen van Maurice de Hond steeds een ruime meerderheid hebben, mochten er op dit moment verkiezingen gehouden worden, zijn er niet in geslaagd de JA-boodschap aan hun achterban over te brengen.
Dit heeft als de 30% gehaald wordt misschien ook wel gevolgen voor Europa zelf toch? Was toen met de Europese grondwet toch ook dat Nederland samen met ik dacht Ierland tegen was en het hele ding niet doorging?
De 30% is dan wel gehaald, maar dat vind ik nog laag, te laag. Mag van mij gerust op 50% bij dit soort zaken.
komt extra regeltje in voor Nederland.Was met de europese grondwet ook. 1 extra regeltje, ander kaftje en klaar daarom was het hele referendum ook onzinnig
Wel een goede conclusie van Ron Fresen net op tv. De JA-partijen, die in de wekelijkse peilingen van Maurice de Hond steeds een ruime meerderheid hebben, mochten er op dit moment verkiezingen gehouden worden, zijn er niet in geslaagd de JA-boodschap aan hun achterban over te brengen.
Wie is de Mol? Jubileumseizoen 2025 Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1885 gasten en 6 vaste bezoekers
RealityTV vandaag