Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ik neem speciaal voor dit referendum het vliegtuig naar huis om te stemmen.......... grapje
Hmm, nu ik dit zo lees lijk ik toch wel geneigd te zijn te gaan stemmen. Vooral dat argument van Nieky, dat PVV/SP/PvdD vooral uit nee-stemmers bestaat vind ik belangrijk genoeg om op 'ja' te gaan stemmen.
Alleen de punten 3 en 7 gaan over dieren. Het argument om JA te stemmen, omdat o.a. deze partij NEE adviseert, vind ik ook niet echt een steekhoudend argument.
In Engeland hebben ze een veel belangrijker referendum binnenkort.....
Ik stem niet. Referendum is volkomen onzinnig. Kost ons bakken met geld dit circus.
Jelle Brandt Cortius slaat de spijker op zijn kop in DWDD
Klopt. Maar als je niet gaat en de kiesdrempel wordt niet gehaald gaat dat geld voor niets weg. Het referendum is er sowieso, dan kun je net zo goed stemmen vind ik.
Natuurlijk heb ik gestemd, en ik heb tegen gestemd...Maar sowieso het belangrijkste: ga stemmen, want dat recht hebben we nu eenmaal in Nederland. En zoals al aangehaald: het referendum is er nu eenmaal, dus het geld is al uitgegeven. Kan je net zo goed gaan stemmen... Desnoods lever je je formulier blanco in!
Wie is de Mol? Jubileumseizoen 2025 Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1338 gasten en 4 vaste bezoekers
RealityTV vandaag