Wat een geweldige eerste aflevering. Het verveelde niet.
Ik was verbaasd dat er spelers geleerd hebben uit hun fouten (Ozzy/Joe) dat ik niet verwacht had.
Jenna had niet geleerd. Ze ging weer direct hard op het grootste target (net zoals in all-stars) maar toen kon je gemakkelijk gaan op 'winnaars erui'.
Nu pakt dat niet meer. Als ze had gewacht tot na de IC, had ze meer kans gehad.
Ik vind hoe ze de fanvotes bekend maken wel leuk, hopelijk blijft dit zo en als de celebritycameo's zo blijven, is dat zeker ok voor mij.
Enkele zaken die niet in de aflevering waren;
a) in een secret scene na TC bleek dat niet Cirie maar Ozzy het alternatief was (omdat Cirie minder pissed of zou zijn, dan Ozzy)
b) Kyle heeft een half uur gediscussieerd met Jeff om toch in het spel te blijven. Hij wou liever weggestemd worden zoals James dan dit.
c) over discussiëren gesproken, Angelina heeft met Jeff proberen te onderhandelen om een tarp te krijgen ipv. visspullen. Jeff ging hier niet op in.
d) Kyle was niet de laatste die de ramp opliep. Kyle was al boven maar ging terug om Colby te helpen. Toen Colby boven was, is het misgelopen.
Over Kyle gesproken, die was zo goed geïntegreerd in zijn kamp dat ik denk dat hij echt diep zou kunnen gaan.