Redmond (een bekend persoon in de survivorwereld) heeft de cast bekend gemaakt (deze zijn al in sequester, en zijn afgesloten van de buitenwereld. Een belangrijke voorwaarde voor hem casts bekend te maken. Hij is zo goed als altijd 100% accuraat).
De cast is
Jenna L (S1)
Colby (S2)
Stephenie (S10,S11,S20)
Cirie (S12,S16,S20,S34)
Ozzy (S13,S16,S23,S34)
Coach (S18,S20,S23)
Aubry (S32,S34,S38)
Chrissy (S35)
Mike (S37)
Angelina (S37)
Christian (S37)
Rick (S38)
Jonathan (S42)
Emily (S45)
Dee (s45)
Q (S46)
Charlie (S46)
Tiffany (S46)
Genevieve (S47)
Joe (S48)
Kyle (S48)
Kamilla (S48)
en 2 die in S49 zitten maar die doe ik in spoiler
Mijn mening, de cast is geen HvV (hoewel de laagst geplaatste deelnemer is Tiffany met een 8ste, dus het is zeker geen zwakke cast) of All-stars maar ook geen GC (het zijn wel allemaal sterke spelers en/of karakters). Ik zou ze als volgt opdelen
Logische terugkeerders:
Chrissy, Rick, Christian, Angelina, Mike, Jonathan,Emily, Dee,Charlie, Q, Joe, Kamilla, Genevieve Dit zijn allemaal logische namen die de meeste fancasts wel zouden hebben
Blij verrast:
Jenna (niet persé de meest aangename, maar in S8 toonde ze haar groei als speler. Als ze nu sociaal sterker is, kan ze echt wel een topkandidaat zijn om te winnen)
Colby (een icoon, hopelijk is hij sterker dan in HvV maar ook wel terecht om terug te keren)
Coach (vorige keer zagen we een coach die het spel speelde maar minder coach was. Hopelijk zien we iets meer van de oude coach)
Terugkeren ok, maar was ze het wel nodig?
Stephenie, Cirie, Aubry (alle 3 zitten vaak in fancasts maar ik geloof niet dat ze iets nieuws kunnen brengen. Stephenie werd alleen maar onaangenamer om te kijken, Aubry was al in GC niet meer dezelfde als in KR en over edge of extinction zwijg ik beter.
Cirie is echt overexposed want na survivor deed ze ook al the traitors, snake in the grass en big brother. Zij is een heel goede speelster maar in BB toonde ze aan dat proeven winnen haar nooit zal lukken. Zelfs de gewone quiz of geheugenspelen won ze niet. Als ze niet vaak naar een TC moet voor de merge, zal ze wel ver geraken want in de merge is ze geen bedreiging want ze wint nooit een proef)
Waarom in godsnaam:
Ozzy (Jeff wou hem al niet in GC maar CBS dwong hem. Daarbij heeft hij nu ook een schandaal lopen waardoor ik echt hoop dat hij als eerste eruit gaat)
Kyle (sterke speler, maar niet echt een sprankelende persoonlijkheid)
Joe (wat speelt bij hem buiten 'eer'. Wel een aangename man volgens mij)
Tiffany (van de 46vrouwen zou ik aan haar denken na Kenzie,Maria,Liz en Venus. Mogelijk kozen ze haar vanwege de POC regel)
Geen mening: de S49-spelers. Elke all-starcast heeft wel zo'n speler(s) maar ze hebben 1 ding gemeen: ze hebben nog nooit gewonnen.
Bekende spelers die het niet gehaald hebben:
Amanda (eruit gegaan omdat Ozzy meedeed), Abi, Malcolm, Rob C, Jerri