Auteur Topic: Australian Survivor: Heroes vs. Villains  (gelezen 741 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Australian Survivor: Heroes vs. Villains
« Gepost op: 22-01-2023, 23:49:01 »
Australian Survivor is terug met een zeer geliefd thema: Heroes vs. Villains. 11 van de 24 castleden zijn returnees en het seizoen is opgenomen in Samoa. De uitzendingen beginnen vanaf 30 januari.

De 11 returnees zijn:

Heroes - Flick (2021), Hayley (2021), Nina (2022), Sam (2016) en Shaun (2019)
Villains - George (2021), Jackie (2018), Jordie (2022), Shonee (2018 & All-Stars),  Simon (2021) en Steve K. (2018)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor: Heroes vs. Villains
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2023, 14:07:32 »
even een trapje naar omhoog geven:

dit seizoen is redelijk gestart (beter als de 3 vorige voor mij) maar ik ben er toch niet helemaal weg van.
De editing is ietsje beter (hoewel Jackie laten gaan met 0 biechten iets is waar ik echt moeite mee heb. Geef haar op zijn minst 1 of geef haar afscheidswoorden) maar iedereen krijgt wel iets en ze proberen een verhaal te maken (hoewel George/Simon en Haleigh/shaun wel serieus door onze strot geduwd worden)

De proeven zijn vaak erg fysiek maar afwisselend maar soms niet helemaal doordacht, die ondiepe modderbak heeft ervoor gezorgd dat Jackie haar sleutelbeen brak en George bijna zijn nek. Daar hadden ze voor moeten waarschuwen of zelfs dat mogen verwijderen. Ik ben ook geen fan van de hindernis met al die houten stokken, dat kan echt zo tegen iemands oog vliegen.

Ik vind wel leuk dat de beloningen steeds komen met een soort dilemma, zoals de bevroren pizza of 1 iemand beslist wat de rest krijgt,.. en dat de proeven redelijk gebalenceerd zijn (want de heroes zijn zoveel fysiek sterker als de villains).

Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen of die ok blijven of terug zakken naar het niveau van de afgelopen seizoenen (wat ik niet goed vond, Blood vs Water heb ik zelfs niet kunnen uitkijken).

Ik snap ook niet dat Australian survivor vaak zoveel beter bevonden word als survivor US. Ik vind AUS eerder redelijk random met twists, of gewoon onduidelijk. Editing is veel slechter en spelers zijn vaak dommer (zoals de villains de kans geven om de stemming door te laten gaan. Zo hadden ze na 1 aflevering al 3 minder kunnen hebben, en die gaan nog akkoord ook).

en Rogue, ze kwam heel onaardig en zelfcentrisch over maar veel kiezen nu haar kant tov. Paige (zij blijkt iemand die in Afrika gaat trofeejagen en dieren dood gewoon voor fun)
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Australian Survivor: Heroes vs. Villains
« Reactie #2 Gepost op: 25-02-2023, 19:37:31 »
Ik denk dat Jackie met 0 biechten naar huis sturen vooral te maken had met dat ze geen kans heeft gehad om die biechten op te nemen, want toen lag ze al in het ziekenhuis :(.

Ik vind het tot nu toe een vermakelijk seizoen, vorig seizoen inderdaad ook afgehaakt. De edit is oké, maar kan inderdaad nog steeds beter. Ik snap bij Australian Survivor vooral nooit zo goed dat ze zoveeeel afleveringen en tijd hebben en dan hele spelers negeren in de edit. Je hebt echt genoeg tijd om iedereen wat tijd en liefde te geven.

Het scheelt ook dat mijn favorieten goed blijven gaan in Shonee, George & Liz ::love::. Spice girls love <3. Hopelijk binnenkort de merge!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Australian Survivor: Heroes vs. Villains
« Reactie #3 Gepost op: 2-03-2023, 19:57:53 »
Ik vind het een leuk seizoen! Zeker een van de betere seizoenen van Australian Survivor :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Australian Survivor: Heroes vs. Villains
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2023, 23:57:17 »
Mooi seizoen!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.