Auteur Topic: Survivor 43  (gelezen 775 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Survivor 43
« Gepost op: 15-12-2022, 23:35:22 »
Ik zag dat hier nog geen topic voor was, ik ben wel benieuwd of mensen dit nog gevolgd hebben? :)

Ik heb het grotendeels gevolgd, maar ook wel veel stukken in de afleveringen geskipt. De finale was afgelopen nacht, de 43e sole survivor is gekroond!

Mijn mening (bevat info over het einde)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
 

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 43
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2022, 12:48:29 »
Ik ga geen spoilers gebruiken, ik ga ervan uit dat wie hier leest, het seizoen gezien heeft.

Ik vond het net een fijn seizoen, beter als 41 en 42. 41 vond ik al snel saai en was slecht ge-edit waarbij 42 redelijk voorspelbaar was post-merge.

Deze finale was de eerste keer sinds heel lang dat ik op het puntje van mijn stoel was, ik hoopte echt op Jesse maar toen die bij vuur verloor, dacht ik dat Cassidy ging winnen en leek het mij heel saai worden omdat het obvious was.

Maar bij de FTC begon ik meer en meer te denken dat Gabbler zijn pleidooi sterk was én dat de jury hem mocht maar dat het te weinig ging zijn om te winnen én dat Cassidy haar pleidooi niet goed was (want  als je grootste move wordt tegengesproken door 3 mensen toon je heel weinig spelinzicht) maar dat ze toch ging winnen. Dat dacht ik tot de 3de Gabblerstem kwam en ik vond hem echt een leuke winnaar, zeker niet de beste speler maar wel iemand die toont dat sociaal spel het belangrijkste is.

Cassidy dacht iets te hard dat ze het binnen had (wat Gabbler wat had aangestoken toen hij zei tegen haar dat ze de frontrunner was) en leek daardoor minder alert of geconcentreerd. Maar zij deed iets waar ik eigenlijk allergisch aan ben én dat is liegen in haar biechten want zij heeft geen 100% correcte stemmen. Toen Jeanine ging, stemde zij Ryan. Ze wist dat Jeanine ging en dit was waarschijnlijk om een idol of SITD te counteren dus ik geef haar wel dat ze altijd wist wie eruit ging, maar dat is geen 100% correcte stemmen. (Sandra is ook zo een voorbeeld, zij zei al een paar keer dat mensen die op haar stemden nog nooit survivor gewonnen hebben, terwijl Sarah Lacina op haar stemde toen Sarah Gamechangers won).

Dit is het eerste seizoen dat ik live keek en vind dat iedereen van de laatste 8 mag terugkeren omdat ze sowieso iets bijbrengen. Dus hopelijk veel terugkerende spelers van dit seizoen.

S44, die promo.  ::oink::. Ik denk dat er nog nooit een medical getoond werd in een promo voor het seizoen waarbij de speler niet moest stoppen. Ik vrees dus dat de speler die in de promo verzorgd word, geëvacueerd zal worden.  Degene die daar van de rots valt, dat ziet er ook superpijnlijk uit.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 43
« Reactie #2 Gepost op: 10-11-2023, 13:31:05 »
Nog even delen dat ik het geweldig vond dat de winnaar zo onverwacht was ;D. Hij was één van mijn favorieten tijdens het seizoen. Zeker geen hele sterke speler, maar entertaining? Zeker weten!

Vond het een leuk seizoen met veel leuke spelers.

Mijn grootste issue met de rebirth van Survivor is dat het teveel gefocust is op een scavenger hunt, teveel advantages en het meta gamen is irritant (dingen als een survivor CV opbouwen en mensen die hier steeds over praten). Dat laatste was dit seizoen juist extra grappig omdat de jury nu probeerde te verantwoorden waarom ze een objectief minder sterke speler (strategisch) hebben laten winnen ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human