Auteur Topic: Survivor 42  (gelezen 1575 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Survivor 42
« Gepost op: 23-02-2022, 11:20:40 »

https://ew.com/tv/survivor-season-42-cast-photos-bios/

Vanaf woensdag 9 maart te zien op CBS. Naar verluidt wordt het eigenlijk gewoon hetzelfde als seizoen 41 qua opzet en twists maar dan met een nieuwe cast.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Survivor 42
« Reactie #1 Gepost op: 19-03-2022, 11:49:24 »
Just a heads up voor iedereen: degene die details over S41 had verklapt is back back again en heeft nu ook de S42 boot order verklapt. Op sociale media zijn er altijd mensen die zich niet kunnen inhouden en ongevraagd spoilers gaan posten - dus iedereen is gewaarschuwd. Lees niet de comments op Instagram.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 42
« Reactie #2 Gepost op: 13-04-2022, 11:03:52 »
Ik heb altijd wel een voorbehoud bij deze zaken. Zo las ik vorig seizoen een bootlist dat als F3 Heather, Tiffany en Xander had met TIffany als winnaar.

Ik moet zeggen dat ik dit wel een leuk seizoen vind (leuker als het vorige), ik ken de spelers al beter op persoonlijk vlak en meer kampscènes wat sowieso een pluspunt is.
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Survivor 42
« Reactie #3 Gepost op: 13-04-2022, 11:43:30 »
Ik heb altijd wel een voorbehoud bij deze zaken. Zo las ik vorig seizoen een bootlist dat als F3 Heather, Tiffany en Xander had met TIffany als winnaar.

Ik moet zeggen dat ik dit wel een leuk seizoen vind (leuker als het vorige), ik ken de spelers al beter op persoonlijk vlak en meer kampscènes wat sowieso een pluspunt is.

De boot order klopt nog steeds precies, dus lijkt mij wel echt te zijn.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 42
« Reactie #4 Gepost op: 13-04-2022, 12:46:02 »
De bootorder van vorig seizoen klopte premerge perfect, maar ging achteruit vanaf de juryfase.

Ik ben benieuwd of de eerste jurylid overeenkomt, dan is er 100% zekerheid dat het klopt.
klaar voor de strijd

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Survivor 42
« Reactie #5 Gepost op: 18-05-2022, 23:39:11 »
Ik vind het wel een vermakelijk seizoen, ik heb niet naar de boot order gekeken. Het zijn allemaal leuke players, het lijkt qua spelverloop ook op seizoen 41. Maar dat is de insteek, dus wel geinig. Ik moet wel zeggen, ik mis toch wel de wat controversiële/cocky (en daarom leuke) types als een Natalie (S37), Patrick (S35) en bijvoorbeeld Savage. Iedereen is erg likeable, het schuurt wat mij betreft te weinig op persoonlijkheden. Soms een beetje saai.

De cast van seizoen 43 is overigens al volledig gelekt, terwijl ze ongeveer vandaag pas bij de merge zijn (InsideSurvivor) met opnames. Het gaat steeds sneller  :P

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 42
« Reactie #6 Gepost op: 5-06-2022, 16:04:33 »
Leuk seizoen, geweldige winnaar ::bravo:: ::love::

Kunnen we afspreken om in het vervolg, in ieder geval buiten spoilertags, niets over spoilers te zeggen behalve een waarschuwing als 'vermijd comments op platform X'? De waarschuwing is fijn, maar het gegeven dat de volledige boot order gespoild was heeft nu juist af en toe het een en ander weggegeven voor mij.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Survivor 42
« Reactie #7 Gepost op: 20-10-2022, 23:31:40 »
Deze winnaar ::bravo::
Nieky grab a life vest!