Auteur Topic: Survivor South Africa: Return of the Outcasts  (gelezen 1861 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Gepost op: 16-01-2022, 16:08:56 »

Deze zomer komt Survivor South Africa met een Second Chance seizoen! Voor het eerst in Zuid-Afrika keren kandidaten uit eerdere seizoenen terug voor een tweede kans om Survivor te winnen. Winnaars zullen we dus niet terugzien, en waarschijnlijk ook geen verliezend finalisten. Er is verder nog niets bekend over de cast en de opnames, deze aankondiging was gedaan voor de omikronvariant uitbrak. Vooralsnog zijn er geen berichten die de officieel aangekondigde release in juli 2022 tegenspreken.

Een mooie reden om Survivor South Africa terug te kijken dus! We zullen sowieso kandidaten uit seizoen 6 (Philippines), 7 (Island of Secrets) en 8 (Immunity Island) terugzien en een productielid heeft aangegeven dat ook kandidaten van voor de reboot in aanmerking komen. Dat zullen er waarschijnlijk minder zijn, maar zeker van seizoen 5 (Champions, uit 2014) verwacht ik wel wat returnees te zien.

Wie hopen jullie terug te zien? Graag in spoilertags zetten en aangeven over welke seizoenen je het hebt. Waarschuw daarbij ook voor eventuele verdere spoilers die je benoemt over die seizoenen, omdat maar weinig mensen alles gezien hebben.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #1 Gepost op: 16-01-2022, 16:30:04 »
Ik heb gelezen dat er geen mensen komen die FTC gehaald hebben.

Wie wil ik zien:

S6
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

S7
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

S8
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2022, 00:36:57 »
Nu ik bijna alles gezien heb ook van mijn kant de kandidaten die ik wel terug zou willen zien, op volgorde van hoe aannemelijk ik het vind dat ze ook teruggevraagd worden. Seizoen 8 heb ik t/m de F10 gezien, dus daar noem ik alvast namen van afvallers en kandidaten die ik terug wil zien als ze de finale niet halen. Ik verwacht zo'n 12 mensen uit de laatste drie seizoenen, 2-4 uit seizoen 5 en dan nog 2-4 uit de eerste 4 seizoenen.

Seizoen 1:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Seizoen 2:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Seizoen 3:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Seizoen 4:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Seizoen 5:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Seizoen 6:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Seizoen 7:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Seizoen 8:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 24-02-2022, 17:25:47 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #3 Gepost op: 27-02-2022, 23:37:37 »
Waarschijnlijk zijn ze net klaar met filmen. Iemand die claimt meer te weten zegt het volgende:

Citaat
Definitely a mix, a few more premergers than you guys are all probably expecting (and 3-4 REALLY wtfs lol). Rumors that they’re building up names for an actual all stars season soon and that this is more of a second chance type season for people wanting some redemption. A lot of big names either weren’t asked or turned it down. Hopefully can reveal soon lol.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #4 Gepost op: 3-03-2022, 00:16:58 »
https://insidesurvivor.com/cast/rumored-cast-for-survivor-south-africa-return-of-the-outcasts

Interessant! 20 returnees, pre-merge vs. post-merge. Binnen dat thema en dus het gerucht dat ze veel grotere namen bewaren voor All-Stars ben ik eigenlijk wel tevreden :D Een aantal heel verrassende namen maar ook echt leuke verrassingen ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2022, 00:35:23 »
Ik mis wel enkele grote namen zoals Jacques, Werner, Katinka, Reinier, Seipei,...

Maar toch niet geheel ontevreden
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #6 Gepost op: 5-06-2022, 16:07:14 »
Vanavond de officiële bekendmaking van de cast en een trailer.

Het seizoen begint op 18 juli en ze zenden 4 (!) afleveringen per week uit :o Dus het zal ook snel weer voorbij zijn.

Blijkbaar is het prijzengeld voor de winnaar deze keer 2 miljoen rand ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #7 Gepost op: 22-07-2022, 12:01:45 »
De eerste week zit erop!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #8 Gepost op: 25-07-2022, 12:34:35 »
Dit toont aan waarom survivor SA de beste survivor is (en AU de slechtste).

Ik geniet van elke aflevering, edit is op zich wel goed en het is niet voorspelbaar.
Chappies eruit vond ik wel heel jammer, want hij was mijn favoriete speler vorig seizoen maar het is niet onverwacht.
Moest er ooit een allstar-seizoen komen, dan zie ik ze hem wel terugvragen.

PK en Tania vond ik niet zo heel jammer, hoewel ik liever Toni of Pinty zag gaan (beide vind ik vooral vervelend overkomen).
Hopelijk zien we nog een leuk seizoen verder.
(maar ze slagen er zelfs in om een voorspelbaar seizoen zoals Island of secrets leuk te maken, dus dat zal wel)
klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #9 Gepost op: 12-08-2022, 11:37:09 »
Het seizoen is nog beter als gedacht.

Als iemand mij gezegd had dat de laatste 3 afvallers kort na de merge zouden afvallen, had ik het niet geloofd en toch is het gebeurd.
Het was zelfs de laatste 3 afleveringen zeer duidelijk wie ging afvallen en toch waren de afleveringen zeer interessant.

Dat is het grote verschil tussen survivor VS en AU enerzijds en survivor  SA anderzijds.
bij de eerste 2 weten de editors wie er wint en handelen ernaar, bij SA weet enkel de hoofdproducer het en de editors weten van niets.
Hierdoor is het meer gespreid en daardoor krijgt iedereen ongeveer evenveel aandacht (tenzij je passief speelt). Er is dus ook geen winnaarsedit (kijk maar naar serie 6).

Ik hoop dat het nog 2 weken spannend blijft, maar ik heb er goede hoop op dat dit mijn  favoriet seizoen ooit word.
klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #10 Gepost op: 14-09-2022, 17:15:51 »
Dit is echt mijn favoriet seizoen van survivor (non US) ooit
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #11 Gepost op: 26-09-2022, 09:49:37 »
D*N en ik moeten de laatste 4 afleveringen nog kijken maar het is een leuk seizoen ja ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Return of the Outcasts
« Reactie #12 Gepost op: 9-10-2022, 23:58:34 »
en er is slecht nieuws:

Meryl geeft aan dat zij tijdens het seizoen seksual harassement ervaren heeft. Tijdens het spel heeft ze er niets van gezegd, want de regel (ingevoerd door S39 van US) is dat zowel de dader (als het bewezen is) als slachtoffer het spel moeten verlaten (slachtoffer omwille van psychologische begeleiding).

Ze wou het spel zo niet verlaten, maar de reden waarom ze geen 50/50 munt heeft ingezet, is dat. Toen ze eruit lag, gaf ze dit aan bij de producers maar die zeiden dat die persoon 0,0 kans maakt om te winnen en dat ze daarom niets gaan doen.

Ze heeft geen naam genoemd, maar er komt wel een rechtszaak van. Ze zei wel dat die persoon na haar weggestemd is (dus Dino/Shane zijn het niet).

Aan de hand van haar uitleg lijkt mij 1 naam logisch, maar aan de hand van haar social media activiteiten lijkt mij een andere naam.
klaar voor de strijd