Auteur Topic: Australian Survivor: Brains vs. Brawn  (gelezen 1854 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Australian Survivor: Brains vs. Brawn
« Gepost op: 19-06-2021, 16:29:36 »
Ook Australian Survivor is terug! ::bravo::

Deze keer nemen ze in eigen land op, namelijk in Queensland. Waarschijnlijk zijn de opnames bijna klaar en begint het seizoen binnenkort. Hier alvast een promo:

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor: Brains vs. Brawn
« Reactie #1 Gepost op: 26-07-2021, 10:07:56 »
Ik geniet echt... ZO erg  ::bravo:: ::love::

Like, alles is goed. Nu 4 afleveringen gezien dus ik ben bij, maar damn wat een geweldige cast en geweldige challenges en geweldige locatie en alles  ::bravo::

De advantage van George was misschien iets té powerful maar het was aflevering 1 dus ik vond het daar nog niet heel erg ofzo. En degene die uiteindelijk moest vertrekken had het toch niet veel langer volgehouden denk ik. Daarnaast heeft Brains één challenge sowieso al gewonnen dankzij George dus uiteindelijk maar beter zo  ::jaja:: ik root sowieso voor de Brains, al vind ik Joey, die dokter, en Andrew (?) niet heel sympathiek. Van mij mag George dus zo lang mogelijk blijven, ik geniet, en verder vind ik Wai, Laura en Rachel heel leuk en de rest is nogal onzichtbaar.

Brawn, ja, ach  ;D Shannon is leuk, Kez nog leuker, en die ander die nogal onzichtbaar is is ook sympathiek. En verder...  ::hypocriet:: wegstemmen van Benny begrijp ik ergens wel want ze hebben nog steeds de meerderheid, maar wel met het risico dat Daini flipt natuurlijk. Dus nog maar eens zien hoe dat verder gaat...
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor: Brains vs. Brawn
« Reactie #2 Gepost op: 28-07-2021, 23:46:06 »
George is een kunststuk, enerzijds erger ik me soms aan hem, anderzijds zou het saai zijn zonder hem.


Maar ik vind de editing bij AUS survivor echt slecht. Benny weg was obvious, Wanneer het ging tussen Mitch en Laura kregen beiden geen biecht terwijl er net spelers zijn die teveel krijgen (george, Joey, Simon)

Dit is al enkele seizoenen zo dat spelers te hard in beeld worden gebracht en anderen zelden/nooit (kijk maar naar de laatste CVC waar er iemand was die 0 biechten of een intropakket kreeg, zij deed eerder mee TAR australia waar ze net wel leuk en grappig was)

AUS survivor is wel goed, maar de minste van SA, US en AUS
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor: Brains vs. Brawn
« Reactie #3 Gepost op: 26-08-2021, 19:58:04 »
Ik geniet echt met volle teugen.

Dit is gewoon Gabon maar dan nog 1000x erger qua bizarheid  ::rofl:: ::bravo::

Tot nu toe zitten veel van mijn favorieten er zowaar nog in. Hayley, George, Cara en Flick zou ik verdiende winnaars vinden en vind ik leuk en sympathiek.

Dani vind ik gewoon echt onsympathiek en chagrijnig al wordt het wel steeds minder erg. Bij Andrew wordt het juist steeds erger.

Wai doet niks en die zie ik ook liever snel vertrekken  ;D

Dus een F4 van Hayley, George, Cara en Flick zie ik graag gebeuren maar never gonna happen.

Emmett vond ik soms echt heel leuk, maar soms ook echt een kwal. Dus jammer, maar beter zo. Baden nogal saai, wel heel sympathiek. Gerald had geen idee wat hij daar deed vgm en vond ik ook saai.

Laura vond ik een goede story-arc hebben. Ze is al zo vaak geprobeerd weg te stemmen (door vrijwel iedereen in het spel ook echt  ::rofl::) en toch lukte het ze steeds niet. Kwam uiteraard ook deels door geluk, maar toch vond ik haar een goede speler. Ze leek het iig het meest door te hebben van Rachel-Georgia en haarzelf. En ze had ook een goede social game (net als Wai volgens de jury villa)

Misschien iets te veel advantages, maar het stoort me niet extreem. En ze hebben een nieuwe executive producer dus ze zullen wel wat willen experimenteren ook. En er was natuurlijk een medevac.  :-\\

Over pre-merge boots en een volledige rating van het seizoen post ik wel iets zodra het klaar is  ::ok:: (Simon  ::love::)
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Australian Survivor: Brains vs. Brawn
« Reactie #4 Gepost op: 26-08-2021, 23:39:39 »
Ik vind het met de twists en advantages zwaar overgaan.

Neem nu de TC waar Baden werd weggestemd: hij is weggestemd met 1 stem.
(neen, er was geen idol. Slechts 1 iemand mocht stemmen).
Vergelijk dat met Haleigh die unaniem werd weggestemd maar dan het duel met Baden won. Waarom die twist? Het wordt gewoon teveel.

Verder is George aan het uitgroeien tot mijn favoriete speler ooit. Zijn voting confessional over Emett was goud (met de reacties van iedereen erbij).

Ik geef mijn visie ook nog na het seizoen
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Australian Survivor: Brains vs. Brawn
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2022, 00:39:17 »
Dus een F4 van Hayley, George, Cara en Flick zie ik graag gebeuren maar never gonna happen.
;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.