Auteur Topic: Survivor South Africa: Immunity Island  (gelezen 2057 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Survivor South Africa: Immunity Island
« Gepost op: 19-06-2021, 16:24:26 »
Het achtste seizoen uit Zuid-Afrika wordt momenteel uitgezonden! :D

« Laatst bewerkt op: 19-06-2021, 16:32:34 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #1 Gepost op: 19-06-2021, 18:29:59 »
Ik weet dat ik dit niet mag vragen maar waar kan ik dit kijken? Net klaar met S6 en begin binnenkort aan S7 dus ik heb S8 ook snel nodig  ;D
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #2 Gepost op: 19-06-2021, 18:55:35 »
Ik stuur je een pm ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #3 Gepost op: 20-06-2021, 01:47:33 »
Ik weet dat ik dit niet mag vragen maar waar kan ik dit kijken? Net klaar met S6 en begin binnenkort aan S7 dus ik heb S8 ook snel nodig  ;D

Wat is je mening van seizoen 6? Ik vond dat een keileuk, verrassend seizoen (Gabon op steroids is de beste vergelijking).

Survivor South Africa weet elk seizoen leuke personen te strikken, editing is goed (beter als US en veel beter als Australië) en de spelers zijn  of goed of zeer slecht.
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #4 Gepost op: 20-06-2021, 10:07:41 »
Ik zag het indd ook als een soort Gabon  ;D (al heeft Gabon een speciaal plekje in mijn hart en zal dat nooit overtroffen kunnen worden)

Maar ik was heel erg aan het rooten voor
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #5 Gepost op: 20-06-2021, 13:03:07 »
S6 is totaal anders maar wel heel interessant

Over je spoiler

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik ben niet weg van het concept Immunity Island. De andere tribe mag iemand sturen (vaak de zwakste, iemand met grote kans om weggestemd te worden) en die mag kiezen om terug te gaan, mee te helpen aan de strategie maar dan ben je wel in gevaar om weggestemd te worden en moet je immuniteit weggeven of een spel spelen: dan heb je immuniteit en een kans op een voordeel of je krijgt een straf. Je mag enkel niet meestemmen dan.

Ik bedoel ofwel  ben je in gevaar ofwel heb je sowieso immuniteit en kan je niet meestemmen. De keuze als je je in gevaar voelt (of als je je toch veilig voelt uit zekerheid) is toch altijd immuniteit??
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #6 Gepost op: 20-06-2021, 19:44:06 »
Ik ben nu bij aflevering 2. Ik vind het ook een slechte twist, het doet me te veel denken aan Ghost Island. Dat vond ik wel een leuke twist omdat het in de historie van de show dook, maar dit is gewoon een garantie van immuniteit én nog kans op een advantage. Dat slaat nergens op.

Ik vond de eerste afl iig vermakelijk en afl 2 tot nu toe ook  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #7 Gepost op: 20-06-2021, 22:05:51 »
Bedoel je van Island of secrets of Immunity Island??
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #8 Gepost op: 21-06-2021, 14:38:12 »
Nee Immunity Island. Ik wacht nog even met S7 kijken (dat is het enige Survivor seizoen van alle series die ik nog te kijken heb - ik heb van SA s1 t/m s5 niet gezien maar die lijken me ook niet leuk).
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #9 Gepost op: 22-07-2021, 11:14:49 »
Ik vind dit echt een leuk seizoen, SA maakt in mijn ogen de beste survivor (beter als US en AUS).
Er is geen duidelijke winnaaredit (kijk maar naar het S5), er zijn echt weinig saaie afleveringen en het wordt goedgemaakt door soms echte slechte moves van spelers.

Dit seizoen is er ook maar 1 speler nog in die ik echt niet sympathiek vind, ik denk ook niet dat die gaat winnen gelukkig. Alle anderen mogen wel winnen.
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #10 Gepost op: 25-07-2021, 19:56:15 »
Ik vind dit ook heel leuk  ::jaja:: ::bravo::

Mijn favorieten zijn nu. Anesu of Santoni zie ik graag winnen, Chappies vind ik leuk en heel sympathiek vooral, hoop dat hij er nog even in blijft maar ik hoef hem niet te zien winnen, puur omdat hij gewoon echt te aanwezig is (niet alleen in de edit). Anela vind ik onsympathiek en mag van mij vertrekken. Wardah is een beetje saai en doet ook niet echt veel  ;D

Kiran is een goede speler, niet één van mijn favorieten, wel kandidaat voor de winst. Zelfde geldt voor Tyson. Shaun vind ik niet leuk en onsympathiek. Nicole is een beetje onzichtbaar (vorige uitzending niet) maar zie ik wel runner-up ofzo worden. Renier vond ik niet zo leuk, beetje stil en saai, maar vind ik wel steeds leuker en slimmer worden. Dus die mag evt ook wel winnen. En Amy vind ik ook leuk, maar ook vrij weinig te zien ::jaja:: de edit lijkt echt enorm naar Chappies/Santoni, Renier en Tyson/Kiran te gaan.

Maar ik root toch echt voor Anesu  ::love::

Leuk seizoen, goede twist want Immunity Island vind ik wel echt wat toevoegen ondanks mijn eerdere vergelijking met Ghost Island.
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #11 Gepost op: 25-07-2021, 22:51:38 »
Ik vind net Wardah het minst sympathiek overkomen.
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #12 Gepost op: 26-07-2021, 10:01:34 »
Echt? Ja snap ik ergens wel. Wardah vs. Anela voelt sowieso een beetje als een rare derderangs storyline door het seizoen heen
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #13 Gepost op: 28-07-2021, 23:43:08 »
Echt? Ja snap ik ergens wel. Wardah vs. Anela voelt sowieso een beetje als een rare derderangs storyline door het seizoen heen

Ik heb moeite met Wardah door het volgende:

Wanneer bij de TC Paul en Chappies geblindside zijn, behandelen zij en Carla hun als uitschot, de volgende op de lijst.

Dan komt de swap, dan zijn ze verbaasd dat zij toch op hun eigen tribe stemmen. De volgende tribal is het argument tegen hun: ze hebben zich tegen ons gekeerd, daarom zijn ze niet betrouwbaar (wat net een teken is voor de anderen dat zij nooit met hen zouden samenwerken, enkel met hun oude tribe) maar Paul had het al te bont gemaakt. De mannen deden ook aan misogynie (vrouwenhaat) omdat zij niet naar hun luisterden bij de puzzel (wat meer aan de stress van het moment kan liggen, dan aan dat)

Nu zei de bij de laatste tribal voor de samensmelting dat Anela niet wou samenwerken met haar omdat ze een vrouw is. Neen, je hebt op hem gestemd en de volgende tribal gaf je aan dat je eigenlijk niet wou samenwerken met hen. Daaraan ligt het.

Zo'n uitspraken kunnen levens buiten het spel kapotmaken, en daar erger ik me aan. (zeker als Anela en Chappies wel tonen dat ze met vrouwen kunnen samenwerken)
klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #14 Gepost op: 26-08-2021, 23:40:37 »
De TC van de laatste 7 was de beste TC die ik ooit zag :)
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor South Africa: Immunity Island
« Reactie #15 Gepost op: 22-02-2022, 23:57:44 »
Ik ben gestopt na de aflevering met Tied Destinies omdat ik het ongespoild met D*N af wil kijken. Leuk seizoen hoor ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.