Auteur Topic: Survivor 38: Edge of Extinction  (gelezen 16880 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Survivor 38: Edge of Extinction
« Gepost op: 25-12-2018, 18:00:34 »
Bespreek hier het komende seizoen: Edge of Extinction ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2019, 20:59:47 »
Ik hou niet echt van het concept. Maar ik geef het een kans...
#teamamaimiljaarde

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2019, 21:39:30 »
Het lijkt op enkele online survivor seizoenen, waar het over het algemeen wel werkte. Geen idee of het in real-life ook gaat werken ???

Minpunt is vooral dat het klinkt als een trucje om de returnees erin te houden (met name Joe, die makkelijk terug kan komen dan).
Pluspunt aan het concept is dat interessante personen die er vroeg uitgaan nog heel lang voor goeie tv kunnen zorgen en het superlang vol kunnen houden.

We zullen zien!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #3 Gepost op: 21-02-2019, 16:53:00 »
kelley  ::love:: ::love:: ::love::

Ik voel het, dit is haar seizoen!!!
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #4 Gepost op: 21-02-2019, 21:43:29 »
De eerste aflevering was okee, nog geen goeie indruk van veel van de spelers en niet zo heel veel gebeurt, maaaaar we geven het nog het voordeel van de twijfel ;D.

Favorieten op dit moment: Wendy, Reem en Julie (Aurora en Julia lijken ook leuk maar waren te invisible)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2019, 23:56:13 »
Ik vind het tot nu toe een tof seizoen.

De laatste 2 afvallers waren onverwacht, edge of extinction neemt niet zoveel tijd in beslag,
maar net genoeg om te tonen wat er speelt. De aparte manier van confessions daar is leuk om te volgen.
Ik hoop dat  Rick terugkomt, hij is degene die ik voorlopig het tofste vond van de afvallers.
Wat een pech ook, dan is er een swap. Dan eindig je met je hele alliantie in 1 kamp terwijl degene die je wegwil in een ander kamp zit

Mijn favorieten zijn David, Victoria en Lauren (en Rick). Ik ben benieuwd wat er komt.

Wendy, ze zorgt wel voor leuke tv maar ik zou gek worden van  haar denk ik.
Ik vind het wel geweldig dat ze toont dat je met tourette op tv kan komen en een normaal leven kan leiden maar ze lijkt 0% te geven om te winnen.

Ze verstopt flint, geeft al aan dat ze de kippen wil bevrijden (spoiler kippen kunnen zonder hulp niet overleven op zo'n eiland. Victoria zei op twitter dat de producers na afloop als er nog kippen leven die vangen en cadeau doen aan locals net omdat ze niet kunnen overleven).

Ze heeft een degelijke swap, lijkt zich goed te integreren en wanneer de kippenstory opkomt direct weer protesteert (en aangeeft dat ze ook kunnen vissen, ok niet echt consequent :-\\) om daarna de kippen te bevrijden (iets wat ze aangaf te willen doen vooraleer het seizoen start).

Ik moet wel zeggen dat ik de humor er wel van inzie als ze de kippen bevrijdt en er dan op beeld komt dat haar beroep swap meet vendor is. ;D

Victoria is bijvoorbeeld al 3 jaar vegetariër maar gaf toe daar vlees te willen eten omdat je moet overleven. Angelina vorig seizoen kon het aan dat andere vlees aten terwijl ze zelf vegan is. Wendy, zij is een geval apart en ik denk niet dat ze nog 1 TC zou overleven
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #6 Gepost op: 18-03-2019, 11:48:41 »
Ik begin het ook een oké seizoen te vinden, juist de edge twist vind ik wel leuk ::jaja::.

Favorieten van mij zijn dan ook Wendy en Reem ::jaja::. Dat het kamp van Rick nu naar tribal moest vond ik juist prima want ik vind dat verruit het minst sympathieke kamp in het spel. Ben wel bang dat iemand van daar gaat winnen want die krijgen de meeste screentime. Mijn gok zou zijn Lauren en mogelijk Wardog ( ::kots::).

Ik moet ook zeggen dat ja Wendy doet wel een beetje raar met het hele kippendebat, maar ik zie daar ook de humor heel erg van in. Plus uit extra beelden is gebleken dat haar oude kamp inderdaad echt bullies waren. Er is te zien dat Wardog, Kelley en Lauren haar belachelijk maken om haar tourette. Voor mij is ze in ieder geval de perfecte underdog en ik root heel erg voor haar ::jaja::. Gelukkig is de edge er want ik denk dat ze het wel tot het einde zou volhouden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2019, 12:21:27 »

Ik moet ook zeggen dat ja Wendy doet wel een beetje raar met het hele kippendebat, maar ik zie daar ook de humor heel erg van in. Plus uit extra beelden is gebleken dat haar oude kamp inderdaad echt bullies waren. Er is te zien dat Wardog, Kelley en Lauren haar belachelijk maken om haar tourette.

Ik heb die beelden ook gezien, en ik geef je daar gelijk in. Kelley en Wardog gingen er ver over (ik herinner mij alleen Lauren niet). Mijn respect voor David als mens is enkel nog gestegen daardoor.

en dat maakte deze swap net moeilijk voor mij. Het was snel duidelijk dat Lauren/Rick ging en dat waren nu net mensen die ik vond zich niet bezig te houden met dat pesten.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2019, 12:26:53 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #8 Gepost op: 18-03-2019, 19:08:48 »
Ik snap niet wat jullie zo leuk vinden aan Wendy. Ik irriteer me dood aan haar.
Als een groep beslist om te kippen op te eten dan moet je jezelf bij neer leggen.

Wat Kelley en Wardog doen is natuurlijk wel (helemaal) niet oké. In mijn ogen lachen ze wel niet met haar omdat ze Tourette heeft maar wel omdat ze zo overdrijft met het manken. Niet dat dat het beter maakt ofzo

Verder vind ik het seizoen maar saai. Nog maar weinig gelachen...

Mijn favorieten zitten op the edge: Reem en Rick...
#teamamaimiljaarde

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #9 Gepost op: 18-03-2019, 19:20:59 »
Ik heb die beelden ook gezien, en ik geef je daar gelijk in. Kelley en Wardog gingen er ver over (ik herinner mij alleen Lauren niet). Mijn respect voor David als mens is enkel nog gestegen daardoor.

Ja je hebt gelijk ::jaja::

Ik snap niet wat jullie zo leuk vinden aan Wendy. Ik irriteer me dood aan haar.
Als een groep beslist om te kippen op te eten dan moet je jezelf bij neer leggen.

Haar hele verhaal is vrij iconisch. Elke aflevering begint met "Nu gaan we Wendy écht wegstemmen". En dan bij tribal is ze opeens geen eens meer één van de opties. Afgelopen aflevering ook, ze vervangt Aubry in de puzzel en verslaat zo haar oude kamp. Hoe mooi wil je het hebben? ;D

Ik snap best als mensen niet perse pro-Wendy zijn (net zoals met Angelina vorig seizoen), maar ze is wel de persoon op dit moment die het seizoen interessant maakt ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #10 Gepost op: 21-03-2019, 16:44:56 »
Wow, wat een dubbele aflevering.

Ik had niet verwacht dat ze Aubry gingen blindsiden. Na Wendy die niet wou meestappen in een girl-alliance dacht ik echt dat zij ging maar knap gespeeld. (Vooral Victoria).

Ik ben nog altijd geen fan van de dubbele kamp-1TC versie moet ik toegeven dat Wardog (zeker niet mijn favoriet) dit goed bedacht had, niemand ging voor Wendy naar rocks.

EOE: ik vind het jammer dat we geen verwelkoming van Aubry zagen of überhaupt waarom de extra vote naar haar ging maar het strijden om de advantages was komisch. Keith die gewoon vertrekt en zich 0% aantrekt van de rest, Reem die haar voordeel gewoon weggeeft.

2 grappige dingen nog:
de confessionals met de kippen op de achtergrond en als ze in beeld komen.
Wendy (de kippenkoningin) die als ze weggestemd word als eerste zegt: 'cheeseburger'.  ::rofl::
klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #11 Gepost op: 15-04-2019, 14:04:51 »
Ik vind dit seizoen echt goed, niet zo goed als DvG maar toch meer dan voldoende (zeker na de tragere start)
de Kama meerderheid heeft zichzelf nodeloos geelimineerd en lijken mij te verbrokkeld om nog goed kunnen samen te werken.
De Lesu 5 zijn ook verbrokkeld maar kunnen nog wel samenwerken (Ik geniet van de relatie tussen Kelley en David. Ze respecteren elkaar als spelers en werken samen als het nodig is, maar willen elkaar wel weg).

Rick die de vorige TC zijn kansen leek verspeeld te hebben, was de katalysator van deze TC
(samen met Julia en Auroras archislechte vertoningen op TC, want hoe duidelijk wil je het maken).

De TC zelf, wauw, wat een chaos én hoeveel leuke momenten. (Victioras What? als er voorgesteld wordto p haar te gaan, David en Kelley die casual praten over het plan dat er is om David weg te stemmen. Davids remember me? tegen Kelley,...)

Ik denk dat 1 van de Lesus of Victoria gaat winnen (of ik hoop dat toch). Zelfs Wardog begin ik leuker te vinden.
Hopelijk blijft de rest van het seizoen op dit niveau.
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #12 Gepost op: 15-04-2019, 14:50:07 »
Ja mee eens! Ik vind dit geen topseizoen, maar ook zeker geen slecht seizoen. Het vermaakt prima. Laatste Tribal Council was echt nice! Veel leuke momenten en er was geen discussie over advantages of idols, het was allemaal puur sociale frustraties (zoals survivor hoort te zijn imo).

Mijn winner picks zijn:
Lauren, Victoria, Rick en Julie
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #13 Gepost op: 15-04-2019, 16:35:45 »
Ik vind het ook een leuk seizoen  ::ok::

Ik hoop op Victoria, Reem of Aurora

Denk Rick/Lauren/Julie.
Frankje Lapi

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #14 Gepost op: 15-04-2019, 17:39:01 »
Ja, ik had van te voren het idee dat dit echt niveautje Redemption Island zou gaan worden, maar met name de laatste paar afleveringen vind ik toch wel leuk. We beginnen (eindelijk) meer te zien van de meeste Kama's, hoewel het voor de meeste voor mij wel te laat is om ze nog als potentiële winnaars te zien. Ik moet ook zeggen dat ik positief verrast ben door Wardog. Ik dacht vooraf dat het de zoveelste Nep-Tony met een groot ego zou zijn, maar hij speelt tot nu toe wel erg sterk. Ik weet alleen niet of hij buiten Lauren en Kelley echt loyale banden heeft opgebouwd.

Ik denk ook dat een Lesu gaat winnen, en anders Victoria. Het risico is er natuurlijk ook nog dat iemand van Extinction terug komt en wint, en dat zou alsnog voor mij het seizoen verpesten. Tenzij het Reem is, dan vind ik het prima  ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #15 Gepost op: 15-04-2019, 17:53:41 »
Ik denk dat die kans inderdaad ook nog wel aanwezig is, maar dan voornamelijk met Rick. Ik ben nog wel openminded over of dat dan goed is of niet. In principe is het wel zoiets dat misschien een keer moet gebeuren. Waarom heb je anders redemption/extincion? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #16 Gepost op: 19-04-2019, 13:01:51 »
Ik had verwacht aan het begin van de aflevering:

Dit wordt een saaiere aflevering met 2 spelers die niet echt goed in de edit zitten die eruit gaan.
dan viel David af, ok gezien het verloop van de aflevering niet heel onverwacht.

toen kwam deel 2: en ik quote nu Aubry
'Holy **** Wardog"
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #17 Gepost op: 25-04-2019, 10:47:48 »
 ::bravo:: ::bravo::

Het wordt steeds beter.

Nu Devins en Ron nog weg en dan is het helemaal fantastisch. Vooral Ron wordt steeds irritanter. Echt ugh, kan iemand die man snel wegstemmen?

Hoop op een F3 met Aurora, Victoria, en Gavin. En Reem. I  ::love:: Reem
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #18 Gepost op: 27-04-2019, 11:33:28 »
Meeeh Gavin is zo meeeh. Hij praat super saai, doet helemaal niets interessants, oh behalve die ene keer dat hij zijn meest close alliantie wegstemt onder het nom van "I need a resume"  ::kots::, uh nee you need a reality check.

Nee doe mij maar een final 3 met Julie, Victoria en Lauren ::jaja::. Julie gaat denk ik het spel winnen, wat echt helemaal prima is. 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 38: Edge of Extinction
« Reactie #19 Gepost op: 28-04-2019, 20:04:28 »


Nee doe mij maar een final 3 met Julie, Victoria en Lauren ::jaja::. Julie gaat denk ik het spel winnen, wat echt helemaal prima is.

Finale met Victoria en Lauren would be so nice. Alleen hoop ik op een Lauren win.  ::love:: ::love::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online